Poznajmy bliżej Alana Wake'a - "brata" Maxa Payne'a
Zapowiada się bardzo ciekawie. To chyba będzie coś w stylu Silent Hill z tego co rozumiem.
Już raczej rozwinięcie czarnych myśli Maxa - no i te dosyć chore objawienia ;-)
Po dzień dzisiejszy pamiętam np. długie schody prowadzące w dół (MP2) ...
Dziwi mnie jedna rzecz.Grafika w tych grach wymiata.Patrząc na te screeny jakoś cieżko mi uwierzyć że pociagnie to płynnie wiekszość pecetów z taką grafą jak na screenach,oczywiscie mówie o PC'tach klasy średniej.
Septi---> komputerów klasy średniej pewnie nie ma na Zachodzie, są tylko klasy wyższej :)
Septi >>> W sumie screen#2 wygląda jak z Grand Theft Auto: San Andreas ;-)
Biorąc pod uwagę, że oba tytuły wydaje Take2, a GTASA nie ma masochistycznych
wymagań sprzętowych to ... będzie dobrze - nie ma się co stresować na zapas :P
P.S. A screen#3 można na siłe podpiąć np. pod Syberie.
Tylk oze syberia ma krajobrazy pre-renderowane a tu sa realtime wiec podpinanie na sile nei ma sensu .
Septi na zachodzie sa klasy sredniej kompy i to wiekszosc :-] . Wiec jak gra bedzie wydawana an PC to tak aby ich nie zarznac :-].
Jak ktoś oglądał filmiki z gry to wie jak gra wygląda i szczerze powiedziawszy jakoś trudno mi uwierzyć żeby wiekszość osób odpaliła tą gre na maxie na swoich komputerach.No chyba że kolesie z Remedy okroją gre w wersji PC.Albo myślą że każdy ma kompa Alienware ^^ :D.
1. Premiera dopiero w 2006 r. więc kompy i tak przejdą kolejną rewolucję przez ten czas
2. Oba "Maxy" miały niskie wymagania sprzętowe, ale to raczej dzięki optymalizacji kodu, niż cienkiej grafice. Więc jest nadzieja...
leszo ---> Pisarz z bronią niekoniecznie musi podzielić los Ernesta Hemingway'a.
Jaka grafika!