Konferencja Activision – Quake IV
ale zobaczcie roznica miedzy wersja na pc a na xboxa 360 to tylko kwestia sterowania a nie jak by sie mzona bylo spodziewac - grafika.
czyzby konsole nieuciekly pecetom pod wzgledem grafiki jak to bylo z wczesniejszymi konsolami??
z konsolami to jest tak, że na samym początku nie pokazują swojej prawdziwej mocy, potencjał ten jest wykorzystywany stopniowo z tytułu na tytuł, dopiero wtedy będzie można zobaczyć tę różnicę... poza tym znając życie w QIV wzrosną wymagania w stosunku do Doom3...wieksze przestrzenie, wiecej postaci na raz no i znana z serii Quake dynamika rozgrywki...
Ponadto graficznie prezentuje sie tak sobie. Przegrywa batalie z Condemned oraz Gears of Wars co najmniej o kilka dlugosci :)
Nie podobają mi się te screeny :-(
viesiek-> Tego, że pecet może być potężniejszy od konsoli nikt nie ukrywa :)
Zwiastun Quake IV wypadl biednie. Nie wiem czym tu sie podniecac.. Gra wyglada jak niedorobiony mod do Doom 3. Ktos tu kiedys porownywal wielkie pajecze cos w trailerze ze striderem, ze niby miazdzy stridera z HL2 .. Bull shit. Ten pseudostrider wyglada na robocika ktory porusza sie po pomieszczeniu wielkosci 20 x 20 metrow (teren otwarty). Porusza sie ? Eee, raczej stoi w miejscu i strejfuje. Bardziej czekam na Prey.. Quake IV na ta chwile jest po prostu brzydki.
Ble.
A multiplayer i tak nie dorowna jedynce, i tak. :)
Co2k.. Na trailerze nie widac zadnych przestrzeni. Tu Hl2 zjada go na sniadanie..
Co do dynamiki rozgrywki sie zgodze, ale - Quake 2 byl strasznie slamazarny
reksio ---> "Tego, że pecet może być potężniejszy od konsoli nikt nie ukrywa" a czy ja cos takiego mówiłem? chyb mnie pomyliles z kims innym :p z reszta ja tak nie twierdze, przeciez teraz na PC grafa jest lepsza niz na konsolach
Maevius nie sugeruj sie tak tym trailerem, gra zaoferuje więcej niż na nim masz pokazane :) co nie zmienia faktu, ze Doomowy engine odrzuca mnie od tego tytułu na kilometr
Nooo, ale zaraz wpadnie tu U. V. Impaler i nas zimpal'uje za brzydkie slowa na Doom 3 i Quake IV :P
Maevius -------> "A multiplayer i tak nie dorowna jedynce". Tu masz całkowitą rację. Żadna z kolejnych części nie miała tak dynamicznego multi jak QuakeWorld. Wystarczy pograć jakiś czas w QW i za moment odpalić sobie Q3, żeby się przekonać o ociężałości tej drugiej gry w stosunku do QW. Oczywiście jaki będzie Q4 okaże się, gdy trafi na półki sklepowe.
Niezly opis, bardzo fajnie sie zapowiada :-)
Widzialem nowy film (52MB) z Q4 i miazdzy jak dla mnie.
Widzialem tez nowy filmik z CODa 2 i w sumie sie lekko umywa do Q4.
Zapowiada sie niezla gratka :>
Maevius ---> Eeee tam. Gra jeszcze nie wyszła. Może okazać się gniotem, jak każdy tytuł. Na razie jednak wszystko wskazuje na to, że będzie dobrze - przynajmniej jak dla mnie.
Znowu bedzie ciemno. Znowu bedzie to co w Doom 3 - jak potwor do nas dojdzie i nas walnie (a bedzie tak czesto, przeciez to sieczka w koncu) to wystapi pewnie efekt dezorientacji (przesuniecie obrazu i odrocenie kamery) i strzelamy na slepo - co sie konczy prawie zawsze QuickLoad'em. Nie wiem jak Wy, ale w D3 tak sie gralo... potwor nas walnal to w 95% przypadkow konczylo sie QuickLoad'em...
MasterDD -- daj lnka do filmika z q4
Tweety32 ---> Składam Ci z tego powodu szczere wyrazy współczucia. Na 27 poziomach w standardowej wersji Doom 3 biega bowiem 1691 potworów. Cóż, może lepiej przerzucić się na strzelaniny turowe?
Luna =>
Jezeli odpowiada Ci dosc slaba jakosc to wchodzisz na GOL-Video
https://www.gry-online.pl/s036.asp
I tam masz Quake 4.
A jezeli chcesz lepszej jakosci film i rozdzialki, to napisz mi cos na GG, to podam linka, bo tu raczej nie mozna odsylac do innych servisow o tej samej tematyce.
p.s - a filmik jest zajebisty :]
U.V. Impaler => Jak Ci sie nowy filmik z Q4 podoba? :>
MasterDD ---> Film mi się podoba bardzo, czemu zresztą trudno się dziwić, gdyż jest wyśmienicie zrealizowany. Jeśli chodzi o samą grę, to tu akurat do szczęścia nic mi już nie potrzeba. Poczynania id Software i Raven Software śledzę ponad dziesięć lat. Jak dotąd ani jedna, ani druga firma mnie nie zawiodła. Czemu miałyby więc zrobić to teraz?
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-05-18 15:00:04]
U.V. Impaler => Obie firmy najwidoczniej przypasowaly sie do Twojego klimatu.
Jesli o mnie chodzi, to nadal zagram sobie czasami w 8-letniego Quake'a 2. Gra jest dla mnie na tyle dobra, ze z wiekiem nie traci na grywalnosci, a wrecz przeciwnie - jak widze wychodzace gry, w ktorych forma przewyzsza tresc, to z checia siegam po Q2.
Powoli zaczynam sie interesowac Q4, czytam nowinki, ogladam filmy.
Podoba mi sie patent przerobienia na zywca w cyborga, na prawde niezla jazda.
Po tym wszystkim co czytalem/widzialem moge sie spodziewac dobrej pozycji,
ale nauczony poprzez przejechanie sie na paru grach - wole podejsc do tego sceptycznie.
Nie rajcowac sie zbytnio tym co moze wyjsc, podejsc z dystansem, a pozniej byc ewentualnie mile zaskoczonym :)
Mam nadzieje ,ze to bedzie kawal dobrej gry (w singlu i mp).
Pozdr. :)
Przypasowały bo od dawien dawna robią doskonałe strzelaniny: Wolfenstein 3D, Doom, Doom II: Hell on Earth, Heretic, Hexen: Beyond Heretic, Quake, Hexen II, Quake II, itd.
filmik wypas, tylko jak zwykle malo widac ,akcja za szybko jest poakzana a nie ze koles idzie , wyskakuje cos ten to zabija , tylko jak sie cos zaczyan to lataja ta kamera ja k powaleni ;]
U.V. Impaler -> Rozumiem, ze Ty nie strzelasz na slepo jak oberwiesz w Doomie 3... no tak... ciekawe jak nazwac strzelanie gdy juz oberwiesz, a jestes w ciemnym pomieszczeniu (dokladniej totalnie czarnym) i na ekranie pelno czarnego dymu (ktory zostaje po strzalach potworow przez pare sekund) inaczej jak strzelaniem na slepo?
Co kto lubi.
Mnie potwory w Doomie 3 tylko denerwuja. Zeby nie bylo, to w HL2, Riddicku itd. itp. wrogowie mnie nie denerwuja. Tylko w Doomie wystepuje ten beznadziejny, denerwujacy efekt skaczacego obrazu po oberwaniu.
Przeciez nie obracalo cie fefnascie razy ani nic, wiec o jakim strzelaniu na slepo mowisz? Jak dla mnie ten element to jeden z wiekszych plusow dooma3. Btw. moze to wina paniki, no ale tez wspolczuje takiego grania.. jakbym mial to samo co ty, to raczej bym sobie odpuscil po 10stworkach :)
Tweety32 ---> Nie, nie strzelam. Kiedy widzę, że Imp przymierza się do skoku, ładuję w niego magazynek, cofając się do tyłu. Żadnemu potworowi nie daję się zbliżyć, gdyż każdy z nich ma Damagex2 w zwarciu. Obserwując Twoje żale, wyobrażam sobie Ciebie zasuwającego przez wszystkie plansze z piłą łańcuchową w łapie, przed wykonaniem działań ofensywnych lubiącego się "dotykać" z potworami. Skoro ewidentnie sobie nie radzisz, to po co w ogóle w to grać? Mówisz, że w Half-Life 2 i Riddick nie miałeś takich problemów. Dooma olej, jak widać za trudny.
"Lubiącego się dotykać z potworami" to było dobre UVI, dawno nie czytałem lepszego txtu.
Tweety32-> Brechtam z twojego zamiłowania do QS + QL. Niema to jak starcie z 2x Chaingun Commando w korytażu przy słabym oświetleniu i 16 HP na liczniku :]
Kłejk to wielka hała i nie warto wydawac 4 części
UltRafaga -> QS i QL to nie zamilowanie tylko koniecznosc... Nienawidze przechodzic dluzszych kawalkow kilka razy. Prawde mowiac lubie grac tak, zeby w ogole nie ginac. Co nie znaczy, ze ma nie byc ciezkich momentow. OK, takie starcie jak opisales moze byc ciekawe, ale raz, a nie 3 razy na minute.
super gra
super gra
Tweety32-> No dobra 3 razy na minutę to by było przegięcie, ale troche rzadziej czemu nie. Powiem ci coś jeszcze, i może to dla ciebie zabrzmieć niewiarygodnie ale ja nigdy w żadnej grze ani razu nie użyłem QS + QL, w Doomie robię przeważnie 3-4 savy na poziom, a czasami zapominam się i (nie tylko w Doomie) nie robie saveów po paredziesiąt minut, czasami nawet cały poziom bez sejva przechodze (dlatego uwielbiam gry z auto savem, bo po 40 minutach grania szlag może trafić jak sie kipnie:P
PS. W Doomie zginołem tylko raz jak wlazłem w ciemny zaułek i spadłem z podestu.