Call of Duty 2 | PC
Zawsze mnie zastanawiało czy niemcy grają w takie gry może ktoś odpowie?
Hahaha też nad tym myslalem, otóż grają i to miliony
A co mają biedni robić?? Muszą
W porównaniu do pierwszej części i dodatku UO, druga część wypada jak dla mnie gorzej i nie chodzi o stronę techniczną, a o ogólny klimat starć w których (jak dla mnie) nie czuć już tego napięcia i woli walki o każdy okop i bunkier.Pod tym względem Infinity Ward zaliczył spadek formy.
a co do niemców, czy grają czy nie, a prawda jest taka że grają może nawet z wielką chęcią, sam przyznam sie że gdyby była gra w której strzelało by sie do polaków to bym z wielką chęcią kupił
własnie przeszłem call of duty 2 mimo ze gra ma 6 lat to fajnie sie grało grafika tez ładna/
też właśnie przeszłem sobie:D Bawiłem się przy niej tak samo dobrze jak pierwszy raz ją przechodziłem.:)
czy ten zawodnik z obrazka 42 Wam kogoś nie przypomina (z gęby i nazwiska)? Tylko ramy czasowe się nie zgadzają. Albo Cpt. Price jest naprawdę długowieczny albo leniwce pracują w tych studiach developerskich i niechce im się odrobinę zmieniać modelu twarzy czy nazwiska.
Kpt Price jest symbolem serii i występuje w niemal wszystkich częściach CoD
Gra jest świetna, szkoda, że kampanii niemieckiej nie stworzyli. Fajnie byłoby pozabijać kilku zadufanych w sobie amerykanców, czy tchórzliwych francuzów. Ocena 8.7/10.
A więc tak.Pierwszy raz grałem w Coda mój pierwszy odcinek z tej serii jest właśnie 2 powiem wam Szczerze,że byłem źle nastawiony na te Cody,bo mnie denerwowało,że wszyscy Kochają te Cody jakby nie wiem co to było,ale pograłem i dosyć daleko Jestem i się przyznam,że Jestem pod dużym wrażeniem myślałem,ze to Strzelanka Typu Medala Of Honor dosyć podobne,ale na 99% o wiele lepsze i bardziej wciągające.Cofam i zwracam wam Honor.Ja się przekonałem po tej części do Codów także tych nie Zdecydowanych pograjcie,a później mówcie,że to Badziewie.Analizując Grze wystawiam mocną 7/10 Gra jest dobra polecam.
Moim zdaniem najlepsza część CoD jak powstała. Te pierwsze Cody miały super klimat, można było poczuć się jak na prawdziwym polu walki, świetny scenariusz oparty na faktach. Teraz kicha, wszędzie skrypty, musisz iść po sznurku jaki rozwinęli twórcy.
Witam mam pytanie czy możliwe jest to że przy AMD Athlon(tm)64X2 Dual Core Processor 3800+2.01GHz, 768 MB RAM tnie mi sie Call Of Duty 2 ? bo ja już nie mam pojęcia co jest a gra sie muli na najwyższych detalach że masakra :/w sumie jak zmniejsze to też szału nie ma :/
wyłącz wh i będzie działać dobrze!
a tak poważnie to podaj jaką masz karte graficzną , pamięci masz mało i na pewno nie chodzą w dualu ... tak że trochę lipnie koleszko
Psychosocial mi wchodzi przy AMD Athlon 64 XP 1.35 GHz 256 mb RAM, karcie graficznej 64 mb ATI Radeon SE Family (czy jakoś tak). Grze dam 8.5/10, słabsza jak dla mnie od jedynki.
CoD 2, jest niestety słaby.. W porównaniu do jedynki, wypada gorzej, z prostych przyczyn: 1. Brak takiego klimatu jak w 1. 2. To jest to samo, jedynie grafika i mapy zostały zmienione.. 3. Mało innowacji, jedynie dodano parę nowych elementów.. Ogółem jestem wielkim fanem całej Serii Call of Duty, lecz ta nie porwała mnie tak jak 1nka. Na dzisiejszy rok gra ma co najwyżej mocną 7. Bo na 8, jedynie może zasłużyć przez sentyment do całej serii.
Fajna gra, odpaliłem ją na moim starym kompie:
AMD Athlon XP 2200+ (1.8GHZ)
1.25GB RAM DDR3 400MHZ
ATI Radeon 9200SE Family 128MB
HDD Barracuda 80GB 7200RPM
I szło świetnie :) chyba nawet było na średnich detalach :) pozdro
Mam lapka, 2,5 GHz procek, 3 GB RAM'u i brak karty (zintegrowana rzecz jasna) i gra śmiga na maksymalnych detalach. żadnego spadku płynności. Myślę, że CoD4MW też sobie poradzi.
Witam z kad moge pobrac call of duty 2
prosze o szybka odpowiedz ;p
Witam na jakich detalach bedzie mi szlo call of duty
moj komp
Amd athlon 64 3500 2.21 ghz
ram 1gb
karta zintegrowana geforce 6100 128 mb
194.28.50.14:29018 Zapraszam do gry :D Gra super!
[1020] Średnie, o rozdz. 16x10 zapomnij
to z pewnością świetna gra , według mnie prawie najlepsza częśc Coda , historyczne bitwy , świetnie odwzrowane realia drugiej wojny światowej , nie jest zbyt realistyczna ale za to bardzo klimatyczna polecam
Świetna gra w trybie jednoosobowym. A tak w ogóle gra ktoś jeszcze w multi? Bo pamiętam, że zabawa była przednia.
Gra bardzo dużo osób.
Myślę nad zakupem tej gry ale nie wiem czy bd miał z kim pograć w multiplayer . Jak to wygląda ? Sporo ludzi gra jeszcze w multi ?
Patrz post wyżej.
Moi kumple nadal grają w starego dobrego Coda 2.
Co jakiś czas wynajmujemy sobie jakiś lokal i zbieramy się dużą grupą ok 20 osób żeby sobie pograć razem po LANie :)
Czy kupując od kogoś używaną, oryginalną grę, będę mógł zagrać w multi?
Tak będziesz mógł chyba że on w tym samym czasie będzie grał na tym samym kluczu.
CoD 2 jak i inne części są dobre. Zawsze co jakiś czas wracam do nich i przechodzę je od nowa.
Najlepsza część Call of duty tyle w temacie
Ja powiem tylko tyle. GRA WIECZNIE ŻYWA!!!!. Wiele osób jeszcze muci na multi, w tym ja :). Jak coś to zapraszam na XF: bialy86. Pozdro :D
Jeszcze w to gram , a przechode już ją 6 raz
Ok liniowa fabułaaa, i co z tego skoro CoD2 jest szalenie grywalny, jest to jedyna odsłona Call of Duty którą przechodziłem nieznliczoną ilość razy. Polecam.
Ta część call of duty jest po prostu najlepsza i nie do przebicia, długo zajmie stworzenie jakiemukolwiek deweloperowi równie dobrej i nieśmiertelnej gry FPS jak ta, a szczególnie w klimacie 2 wojny światowej. W końcu niewiele gier o tej tematyce gości na naszych pc. Niestety z każdą nową częścią CODa zostajemy przez producentów gry obrzuceni coraz większą ilością gówna, gdzie widać że chcą po prostu zarobić na nas kasę a nie zadowolić swojego gracza.
Najlepsza część CoD. Single jest wciągający, a multi jest znakomite... Dużo serwerów i ja przy tej grze spędzam dużo czasu. Polecam.
polecam 9/10
Uwielbiam te gre jest poprostu wspaniała. Jest chyba najlepsza ze wszystkich call of duty :)
Ta recenzja będzie się tyczyć jedynie singla, bo w multi nigdy nie grałem. Miałem ten zaszczyt grać w pierwszego CODa zaraz po premierze, z dwójką było ciut inaczej, zagrałem w nią 4 a może i 5 lat po premierze po raz pierwszy (mając za sobą już MW1, WAW, MW2) tak więc po pierwszym przejściu gra wydała mi się dość słaba i szczerze jedynka bardziej mi podchodziła, teraz przeszedłem dwójkę zaraz po jedynce i powiem że czuć powiew świeżości! Gra jest lepsza niemal w każdym calu od swojego poprzednika.
Jeśli chodzi o warstwę fabularno-gameplayową to chyba każdy orientuje się o co tu mniej więcej się rozchodzi, fabuła jest raczej jasna, bierzemy udział w najważniejszych bitwach mających miejsce podczas II WŚ jako alianci i jako sowieci (tym razem kampania sowiecka była króciutka) i co tu więcej na temat fabuły gadać? Zasadniczo nic. Jeśli natomiast o gameplay chodzi to tu jest ciekawiej, gra jest o wiele bardziej dopieszczona niż poprzednia część, strzela się jeszcze przyjemniej niż wcześniej z czego już zasłynęło call of duty, po za tym mieliśmy tu mega nowość która obecnie głównie przez tą właśnie grę stała się standardem, mianowicie automatyczne odnawianie życia, obecnie już wiemy jak bardzo był to krok na przód.
Jeśli chodzi o warstwę audiowideo to jest o wiele lepiej niż poprzednio, grafika w pierwszym CODzie była zwyczajnie brzydka, tu też nie jest cudowna, potrafi razić kanciastością i bije po oczach także praktycznie zupełny brak fizyki (a rok wcześniej wyszedł majstersztyk pod tym aspektem - HL2 ), jednak animacje postaci wyglądają już o niebo lepiej i ogólnie sam projekt postaci jest niezły, ogólnie grafiki nie daję ani na + ani na - bo jest po prostu znośna, jeśli o audio chodzi to także duży przeskok głównie pod względem dialogów, w pierwszym CODzie strasznie denerwowało mnie to milczenie i pojedynczo wypowiadane od czasu do czasu słówka, tutaj towarzysze cały czas coś krzyczą, a naziści wypowiadają jakieś słówka swoim piekielnym językiem. Jeśli o resztę warstwy audio chodzi to jest ok, bronie, muzyka, wszystko pasuje i jest w porządku.
Na koniec napomne jeszcze że gra jak na tą serię jest dosyć długa, a misje są zróżnicowane (śnieżna Rosja, słoneczna Afryka, zielona Europa), tak więc to idzie na plus.
Plusy:
+ przyjemny gameplay
+ nowość która okazała się strzałem w dziesiątkę: odnawianie życia
+ zróznicowane, ciekawe misje
Minusy:
- mały nacisk na fabułę
- warstwa graficzna mogła by być lepsza
Niesamowita gra. Od pierwszego razu grałem na najtrudniejszym poziomie. Daje10.
zgadzam sie ze gra wiecznie zywa ;) jak do tej pory chyba najlepiej stworzony dym w grach komputerowych i animacja na najwyzszym poziomie. 9/10 i kilkanaście przegranych godzin :)
Super gierka pamiętam jak na okrągło graliśmy w to z kumplem. Jeszcze bardziej intensywna rozgrywka i wiarygodny jest też realizm gry. Chyba najlepsza wojenna strzelanka. Polecam.
Ciekawa gra warto w nią pograć.
Zajebista gierka,mimo że ma swoje lata to nadal świetnie się w nią gra
super się w nią gra najlepszy call of Duty ocena 9 / 10
fajna gra ale battelfield 1942 jest lepszy ale z CoD ten jest najlepszy
gra mi się podoba dobre realia 3 kampanie mogło się pojawić wiencej broni i sie strasznie wyrzyli na tych niemcach ale może to nawet dobże bolecam
9,5/10
Call of Duty 2 i Need for Speed:Carbon należą do najlepszych gier w historii
Wciąż grywalne!!!Grafika nie razi w oczy,dla mnie jest przyjemna.Zasłużone 9/10 Single jak i Multi dają mnóstwo zabawy.
Gierka świetna - Moim zdaniem nic dodać, nic ująć. Pomimo wieku Call of Duty 2 jedynie zestarzało się graficznie jednak do najgorszych graficznie ta gra nie należy a widywałem już wiele innych gier z gorszą grafiką niż ta zastosowana w tym Call of Duty. Ogólnie grafika tej gry (pomimo że jest ona z roku 2005) nie przeraża mnie w ogóle. Lokacje zostały dobrze zaprojektowane i wyglądają całkiem nieźle (jak na grę z 2005 roku nie jest źle więc nie rozumiem dlaczego inni się czepiają) tak samo z odwzorowanie broni, przeciwników a także naszego zespołu i pojazdów. Efekty specjalne może nie porywają ale nadal są ok. Wybuchające pojazdy pancerne, granaty, ładunki wybuchowe efekty dymu, ognia itp wyglądają całkiem dobrze. Ogólnie jeżeli chodzi o całość graficzną to nie mam się czego przyczepić bo to gra z 2005 roku a wręcz przeciwnie. Ja na przykład gram w to w rozdzielczości 1366x768, wszystko na maksimum + 4x Antyaliasing + DirectX 9 i wygląda to całkiem spoko. Jeżeli chodzi o samą grę to także minusów się nie dopatrzyłem. Świetne, wciągające, oparte na realiach drugiej Wojny Światowej i naszpikowane akcją misje a do tego bardzo dobra muzyka tworzą z tej gry coś co sprawia że ciężko jest się oderwać od ekrany komputera. Dodatkowo kilkanaście realistycznych broni z których każda z nich ma inny odgłos strzału oraz inne pole rażenia wroga oraz inną prędkość strzelania tworzą udane i ciekawe akcje. Oczywiście muszę jeszcze dodać że pierwszy raz spotykam się z tak starą już bardzo grą w której zastosowano "system" na zasadzie zanikającego plamami krwi ekranu który jak się można domyślić informuje o poziomie naszego zdrowia jeśli jesteśmy atakowani ze strony wroga. To bardzo miłe zaskoczenie ze strony twórców że zrobili coś takiego w grze która została wykonana w 2005 roku. Obecnie jestem bardzo zadowolony z gry i polecam ją każdemu kto zastanawia się nad nią a jeszcze w nią nie grał. A kto narzeka na grafikę niech sobie odpali BF4 i nie wypisuje tutaj jakichś durnych komentarzy. Oczywiście moja ocena gry to 10/10. Polecam bo gierka naprawdę wart wydania tych paru złotych szczególnie że w dzisiejszych czasach jest teraz bardzo tania w sklepach i warto dodać ją do swojej kolekcji gdyż jest to klasyk. Pozdrawiam.
Jeśli ktoś chce pograc w ta gre na polskim serwerze to zapraszam
serwer jest full wypas
z specjalnie zrobionym dla tego serwera polskim modem
serwery można znalesc na liscie serwerow w grze o nazwie
CRACKED FREE#1---Wszystkie bronie
CRACKED FREE#2---Tylko tryb gry flagi[CTF]-"Polska flaga w grze"
lub polaczyc się przez konsole w grze
wpisujemy tak:
/connect 176.9.134.243:28701
/connect 176.9.134.243:28702
kazda misja multi u nas rozpoczyna się ladowaniem na spadochronie
zapraszam
widzę DominikZak to jakiś troll z komplekasmi bo pod każdym CoD'em pisze głupi komentarz że gra jest gówniana bo słaba grafika ;D niestety dzisiejsze dzieci nie znają prawdziwej grywalności bo teraz tylko grafika się liczy. bez sensu. kiedyś gry robione były z sercem, teraz - dla pieniędzy. CoD1, UO i CoD2 to najlepsze gry w historii gier wojennych i żadna część Black Opsów czy jakiś Ghost tego nie zmieni
DominikZak
Chłopcze jak ta gra wychodziła kilka lat tamu to grafika byłą powalająca jak na lata 2004-2005 początki funkcjonowania DirectX 10, "SI" kompa...zreszta ci co grali w tamtej dekadzie to na pewno pamiętają tamtejsze odczucia wrażenia... sam mam spędzone "setki godzin przy tej grze" Singiel i i Multi do oporu....
Kurde to były gry. Fenomenalna gra wojenna przy której człowiek cudownie się bawił. To nie to co obecne beznadziejne gry call of duty.
Po prostu jak ludzie zaczęli przygodę z grami od środka czyli gdzieś po 2005 roku bo czytać nie umieli albo jeszcze szczali w gacie to teraz mają wbite do łba standardy z nowych gier i taki CoD4 to dla nich granica, niżej tej granicy są po prostu "gówna". Jestem z rocznika 98 i na całe szczęście jestem konserwatystą i do nowych rzeczy nie jestem się w stanie przekonać. W CoDy grałem od początku (zapieprzałem jeszcze wtedy do przedszkola) ;) , przy Black Opsie powiedziałem "dość". Teraz gier nie robi się z pasją, zamiłowaniem tylko wyłącznie dla kasy. Odwala się hałturę mówiąc, że to rewolucja w rozgrywce, a "młodziacy" się cieszą chociaż nawet nie wiedzą co to jest DOBRA gra. Przykład: kupiłem sobie jakiś rok temu Battlefielda 2 - paru moich znajomych powiedziało, że dobry zakup, ale reszta oczywiście stwierdziła, że zwariowałem, że taką starą grę kupuję, że lepiej by było BF3 kupić. <facepalm> Wada silniejsza od Bomby nuklearnej - bo gra jest stara -.-
...Wada eliminująca wszystko co żyje - jak gra jest stara to na pewno jest słaba <facepalm>
Poprawić grafikę i wydać ponownie jedyne czego nam trzeba bo nie ma lepszej gry o tematyce 2 wojny światowej :D
Według mnie najlepsze Call of Duty jakie powstało. Wraz z GTA SA i Gothickiem 1 i 2 tworzy zestaw który dla mnie jest ponadczasowym zbiorem gier od których nowe gry mogą się tylko uczyć. Poza tym gra ma nawet na te czasy bardzo ładną grafikę, jest mega grywalna i to czego brakuje nowym częściom Call of Duty czyli gameplay dłuższy niż 2 godziny grania. Moja ocena to zasłużone 9,5/10
Według mnie nadal ta gra to jest coś! :)
Mogliby odświeżać grafikę w takich grach jak cod2 i wydawać je jeszcze raz po odpowiedniej cenie! :)
zalewny jesteś wyczesany jak w przedszkolu ciołes w call of duty chyba na dywanie z karabinkiem,
ale dobrze gadasz tak własnie jest, rocznik 90 pamiętam jak wyszło call of duty 2 i pisano w gazetach jak to kurz widać jak się biegnie, zbieraliśmy się wtedy z kolegami w pokoju i się grało i po cichu piwo popijało to były czasy.
Grałem w część 1 i drugą to nadal sobie przypominam młode czasy klasyki gier jak medal of honnor perwsze częśći które też są podobne z grafiki i też bardzo świetne a te nowe części co robią to beznadzieja
Mam pewne pytanie: która gra ma lepszą grywalność? Call of Duty 1, czy 2? Zrównajcie grafikę i oceńcie tylko, w którą część wam się lepiej grało. Z góry dzięki.
Zagraj sobie w obie części i sam oceń. Dla mnie pod kątem grywalności nadal wolę jedynkę. Multiplayer ciągle żywy i gram już 12 rok. Obie mają ciekawe kampanie ale w drugiej części jest głupia samoregeneracja zdrowia co trochę umniejsza emocje i konieczność starania się. Polecam Ci zagrać po kolei od 1, poprzez dodatek UO (genialna kampania USA) i na koniec zagraj w CoD2. Grafika nie ma znaczenia, przynajmniej dla mnie bo CoD1 jest dla mnie piękny graficznie. CoD1 forever :)
Moim zdaniem zdecydowanie cod2 ma większą grywalność i lepszą grafikę mimo iż 1 też jest rewelacyjna
Gra ponadczasowa. Zjada i wydala wszystkie kolejne CoDy. Grałem w nią jakiś czas po premierze. Singleplayer świetny. Nic dodać nic ująć. Multiplayer chyba najlepszy w CoDach. Carentan, Toujane to według mnie najlepsze mapy, jakie powstały do gier nastawionych na rozgrywkę wieloosobową tuż obok dust2. Pamiętam, jak w 2007 po raz pierwszy włączyłem multiplayer i byłem wręcz zaskoczony. Mapy były świetnie wyważone. Community wtedy żyło, a nie wiem jak jest teraz. Może ktoś jeszcze gra, ale na crackedach. Stworzyłem swój klan, zwerbowałem kilka osób i tak graliśmy przez kilka lat, aż moje ulubione serwerzy zaczęły przechodzić na wersję 1.3. Mógłbym nagrać z tej gry fragmovie i byłby naprawdę niezły. Potrafiłem zabijać na pamięć, kiedy nawet nie widziałem przeciwnika. Wystarczyło szybko się wychylić i oddać strzał. Co najlepsze zabiłem tak przeciwnika przy użyciu Colta, gdzie od razu zostałem posądzony o wallhacka :). W tę grę przegrałem jakieś 3 lata i przestałem. Byłem w kilku klanach polskich, kilku zagranicznych i atmosfera była dobra. Nie to co na dzisiejszych serwerach, gdzie 3/4 graczy ma po 7 lat i nie potrafi się zachować. Fakt faktem, sam nie byłem jakiś dorosły, ale wtedy kultura była zupełnie inna. Mimo że upłynęło 8 lat od mojej pierwszej gierki przez internet to do dziś czuję chęć powrotu do tej gry, jednak bez tamtej community to już nie będzie to samo. SP przeszedłem kilka razy.
Podsumowując 10/10. Jedna z gier, do których się wraca.
Serwer Ecotel Boleslawiec, NaG Rifle, veilside. Klany: ->GS<-, veilside + kilka innych, mniej znaczących. Nicki YaKuZa, eNt3r
Zapomniałem nadmienić, iż serwery mogły dodawać do multiplayera mody. MP z AdmiralModem było jeszcze lepsze od standardowego.
Świetna gra. Przeszedłem ją tyle razy, że pamiętam praktycznie każdy skrypt, chciałoby się by kampania była jeszcze dłuższa, choć i tak jest długa patrząc na dzisiejsze standardy. W tamtych czasach seria CoD coś znaczyła, a teraz jest rozmieniana na drobne.
@tomas1395 - widzę że wspominasz podobnie jak ja ;) z tym że ja więcej przeżyłem z CoD1 (który dal mnie mimo wszystko jest lepszy). W CoD2 byłem w jednym klanie, grałem w niego ze 2-3 lata a w CoD1 gram co roku. Teraz już mniej ale kilka razy do roku pogram (a czasami wciągne się na kilka miesiecy)
pare dni temu mineło 10 lat od premiery Call of Duty 2 a momo to tego tak nie widac wciąż fajnie się gra i grafika się podoba
A gdy by ją odświeżono, poprawiono grafikę itp. było by ciekawiej ? czy lepiej zostawić klasyka bez makijażu ?!
@JÓZEK2 - dobrze się czujesz? co tu odświeżać jak grafika nadal wygląda bardzo dobrze. Nawet pierwszej części nie chciałbym odświeżać.
Przechodzę od nowa serię :) Już poszło CoD1, UO, a wczoraj odpaliłem CoD2 na poziomie "weteran". Szkoda tylko że zostanie później CoD5 i na tym seria się kończy :(
Początek Dobry Dobra Spluwa Zima Pózniej Nie Otwarzaj Ponownie
Najlepsza odsłona, mam nadzieję ,że CoD jeszcze kiedyś wróci do WW2.
Mam kilka kluczy do multi do rozdania. Chcę je rozdać gdyż sam już raczej nie zagram ale krew mnie zalewa gdy połowa serwerów jest z dopiskiem "cracked". Gdyby ktoś był chętny piszcie tutaj na pw.
Brawo za inicjatywę :) Dzięki Tobie kilka osób zagra w prawdziwy multi zamiast tego badziewnego BO3 czy innego futurystycznego chaosu. Szkoda że kolejna osoba odchodzi od CoD2. Jeszcze większa szkoda gdy odchodzą od CoD:UO bo tam maleje liczba i pewnie za 3 lata już nie będę miał multi do grania :( (wtedy przejdę na stałe na CoD2 ale to już nie to samo...)
Ehh zauważyłem że ciężko tutaj odpowiedzieć na pw (chyba że wgl nie ma takiej opcji) więc jakby ktoś chciał klucz to dodajcie mnie do znajomych na steam. nick: karabinier202
karabinier jakbyś miał jeszcze jeden klucz to chetnie wezme, jakbyś mógł go mi wysłać na poczte [email protected]
@NicoMarcin Na gametrackerze są notowane więc w grze też powinny być.
@Ethealoner Już wysłałem, odpisz czy ci działa czy nie okey?
Jakby ktoś jeszcze chciał te klucze (bo są) to nick na steam to jednak: karabinier
Na awatarze jest zdjęcie waldusia w sejmie więc łatwo rozpoznać.
Najlepsza drugowojenna strzelanina jak wyszła. Kapitalnie zaprojektowane misje,grafika która podoba się nawet 10 lat później ,zdecydowanie to był szczyt umiejętności Infinity Ward wraz z pierwszym MW. Szkoda że COD 1 i UO nie odświeżyli po kilku latach na silniku 2ki...byłoby idealnie. Ale i tak pierwsze 3 gry spod szyldu Call of Duty to prawdziwy majstersztyk,do którego wciaż i wciąż wracam. Obecnie gram w Coda 2 z modem Back2Fronts,który odświeża gameplay i doznania tak że wersji vanilla nie chce sięjuż ruszać hehe.Mnóstwo nowych broni i animacji(lunety w broniach 3d) poprawiona inteligencja,kilka nowych misji Single w tym 2 gdzie się gra po stronie Wermachtu i gólnie czysta poezja ten mod,który jest jeszcze lepszy od słynnego WCP 2.91....Szczerze polecam. Drugowojenne CODy to gry w które z pewnościa będę grał jeszcze i za 10 kolejnych lat albo i dłużej jak i w MOHAA czy RTCW . Mimo 27 lat na karku wciaż mnie tak samo bawią te gry jak w czasach gdy uruchamiałem je po raz pierwszy z wypiekami na twarzy. W historii mojego grania od czasów Amigi i roku 1994 taka sztuka udała się tylko kilku tytułom....To chyba idealna rekomendacja :D
Musiałbym pogadać ze znajomymi którym oddałem klucze czy jeszcze grają lub mają zamiar pograć gdyż na ten moment kluczy całkowicie wolnych nie ma. Możesz też spytać się Ethealonera czy jeszcze gra, być może udostępni ci cd-key'a
Jedna z najlepszy gier jaką grałem, teraz już nie ma takich gier.
Gra po 10 latach dalej wymiata. Swietna grafika,singiel jest mega,dobry dzwiek. Polecam, mozna kupic za 20 zl na allegro.
Kampania tak samo dobra jak w jedynce + świetny multiplayer wspierający mody.
Pierwsza część Call of Duty wraz z dodatkiem „United Offensive” była genialna. Dwójka to zawód niemal na całej linii. Mimo iż trzon gry czyli mechanika strzelania jest bardzo dobra to niestety po zaliczeniu całości na drugi dzień niewiele z niej pamiętamy. Nie ma tutaj żadnych zapadających w pamięć lokacji czy motywów. Chlebem powszednim tego CODa jest ciągłe niszczenie czołgów, przemieszczanie się po do złudzenia podobnych lokacjach, odpieranie atakujących fal przeciwników czy czyszczenie domów z wrogich oddziałów. To wszystko pojawia się w zapętleniu. No kiepsko panowie. Grałem w drugą część dawno i chciałem w 2016 A. D. zweryfikować wrażenia i zgadza się to chyba najsłabsza, zwyczajnie nuda część Call of Duty. Faktycznie nie było tutaj nic ciekawego.
Śmieszne jest jak uderzymy kolbą w Niemca ten… ginie. No ale to taki niuans. Najbardziej wpienia mnie jak typ podnosi się z gleby po kilku strzałach albo na leżąco strzela do nas w pistoletu.
Pozytywnie odwzorowano energię grantu. Szwaby są bardzo fajnie katapultowani w powietrze podczas wybuchu. Bardzo dobrze to wygląda.
Do plusów bym jeszcze zaliczył efekty cząsteczkowe czyli...
Więcej na Supreme STAMNET: http://supremestamnet.blogspot.com/2016/05/410-dismissed.html
Dwójka to zawód niemal na całej linii.
Idź zagrać teraz w Bo3,AW i Ghost i dopiero później zacznij się mądrzyć
Przecudowna gra. Łezka aż się w oku kręci jakie to dawniej były wspaniałe gry. Call of duty czy Medal of Honor wspaniałe gry były. A teraz brak słów.
Gdzie te czasy jak w grze wykonywało się misje zwykłego żołnierza frontowego? Gdzie zwykłe pole walki widziane oczami szeregowca bez ratowania i zabawiania świata? Jeden z najlepszych tytułów FPS.
Dobrze, ze w opjach mamy do wyboru jaki DirectX ma byc wybrany do renderowania, dzieki czemu pograc mozemy nawet na slabszej karcie graficznej.
A gra dobra.
Zarąbista gierka.Kampanie przechodziłem z 10 razy zanim się znudziła.Multi średnie.Bardzo fajne misje w kampanii.Polecam
Gra bardzo dobra jednak jakoś zawsze wolałem pierwszą część z UO nie wiem dlaczego może to przez sentyment.
Jednak do dzisiaj gra jest grywalna i jest dużo ludzi na MP zatem polecam.
Single też dobry lecz np. kampania radziecka nie zapadła mi tak samo w pamięć jak ta z jedynki to samo każda inna.
Soundtrack w jedynce też był lepszy,ale co tam tutaj też dobry.
Wspaniale wrócić do CoD 2 po latach ;)
Mało jest gier ideału co zasługują na 10/10 Heroes 3 i Gothic 2 takie właśnie były ,Ocena Dyha to znacz gra Wszechczasów jak Pele ,Call of Duty właśnie taką jest czujesz się jak byś był na walkach tamtego okresu
Pomożecie mi? Miesiąc temu znalazłem gdzieś ukryte pudełko z oryginalną grą w nim no i wiecie zainstalowałem. Okej na początku problemy ale to naprawiłem i zaczynam zabawę kampania super aż chce się grać no i sobie myślę "a jak z multi?", no to włączam a tu nie ma ani jednego serwera! Czy ta gra upadła czy to u mnie coś szwankuje?
EDIT: Jednak problem rozwiązany i gram. Tylko czemu jak wchodzę na niektóre serwery to pobierają mi się jakieś gówna?
Gra bardzo dobra, jednak w moim przekonaniu lepsza była jedynka oraz dodatek United Offensive. Ma parę pamiętnych lokacji oraz postaci, których chyba nikt mnie zapomni m.in. Sgt. Randall, Pvt. McCloskey, Pvt. Braeburn, Pvt. MacGregor oraz Cpt. Price. A z lokacji m.in. Stacja kolejowa, Silos, wzgórze 44.
Grafika w porównaniu do poprzednich części się poprawiła i to znacząco, jeśli chodzi o mechanikę, to nie widzę żadnych zmian. Jednym według mnie minusem jest wyposażenie, możemy mieć tylko karabin główny i zapasowy, brakuje mi tu slotu z jedynki na ,,mały karabin''.
Polecam grę, każdemu kto grał w jedynkę, raczej się nie zawiedzie.
Widzę że też dobrze wspominasz Wzgórze 44 :D Jak dla mnie obrona tego wzgórza to najlepsza misja w serii. Ten moment gdy ogłuszony siedzisz w bunkrze i nie możesz się otrząsnąć, albo śmierć Pvt. Braeburna (lepiej było by zabić McCloskeya). No i też mnie wkurza to że nie można mieć trzech broni czyli dwa karabiny i pistolet, ale to mały drobiazg.
Do takich klasyków się wraca :)
Ultra Graphics Mod - Seria
https://www.youtube.com/watch?v=upt8eCoRonk&index=10&list=PL4_jZmmAAATEY-WuVjJ4f-N6gXTvN1laO
Grając na tym modzie ( do pobrania w opisie filmu) nie odczuwałem w ogóle, że ta gra jest z 2005 r. znacznie poprawił oprawę wizualną , ale grafika to nie wszystko gra nadal trzyma dobry wojenny klimat i radzi sobie nadal bardzo dobrze nawet po tylu latach.
Wspaniała gra , opowiadająca o dramacie 2wś. Najlepszą wdg. mnie misją jest szturm na Pointe du Hoc . Strzały ze wszystkich stron wspinanie sie po sznurowych drabinkach i wszystko to połączone z genialnym dźwiękiem sprawia że prawie czujemy to piekło w którym ruszały do boju kompanie Rangersów . Super gra
Racja. Klify (i rurociąg) to najlepsze misje w grze. Jednak jedynka to była gra. Tutaj czułem się jak marionetka która spełnia zadania. Nie ma tego klimatu. Być może dlatego że misje są na przestrzeni kilku lat a w jedynce- kilku miesięcy. Polecam zabawę w screenshoty: dużo frajdy a potem można ustawić na tapetę
Jedynka to był szał, ale dwójka jeszcze większy moim zdaniem, bo dla danej mapy w kampanii nie było jednej scieżki a całe rozlegle plansze, co w tamtych czasch nie bylo częste w takich grach. W kampanii i sieci mase godzn, wszyscy kumple to mieli, stare chłopy :d
Najlepsze w codzie to możliwość dawania screenshotów. Jak jeszcze grasz z kolegą. Śmiechu co nie miara
Najlepsza strzelanka w historii, na prawdę czuć 2 wojnę na monitorze. Lokacje dynamika gry, dzwięki, boty, wszystko idelanie spasowane. Gra robiona dla pasji a nie tylko dla kasy.
Pisałem 2 miesiące temu o screenach ale zapomniałem wstawić dowód. Więc wstawię kilka z tych najlepszych jakie udało mi się zrobić.
Można na nich zobaczyć jak grafika zrobiła postęp w grze przez te dwa lata od czasów zrobienia jedynki. Szczególnie widać to na snajperkach.
(Patrz Hermann, ten Brytyjczyk ma zarąbiste buty)- komentarz do obrazka
Call of Duty 2
Doskonałe połączenie świetnie zaprojektowanych misji z CoD 1 + większa widowiskowość i efektowność ich.
Trochę szkoda że dali regenerację a nie apteczki i HP, bo przez to misje na wyższych poziomach są irytujące gdy 20 szwabów na ciebie idzie i z każdej strony, ale twórcy robili grę też pod multii i regeneracja wyszła tam perfekt i to rozumiem
Do tego misje w single player mogły być na jakość, a nie ilość ale nie przeszkadzało mi to. Call of Duty 5 (Call of Duty World at War) niestety nie dorównał świetnemu singlowi z 1 i 2
Daje temu tytułowi 10 bo innej oceny nawet wstyd mi dawać przy takiej grze
Grafika, i mechanika nic się nie zestarzała prawie w 2017 roku
Gra sprzed 12 lat, ale klasyk:
- świetna dynamika,
- przemyślane misje,
- inteligencja wroga (wykorzystują zasłony, używają granatów),
- niesamowicie ukazany chaos i bezsens wojny
dycha bez dwóch zdań
Świetna gra fps w klimatach II WŚ.Doskonała kampania singleplayer,gdzie praktycznie nigdy nie jestesmy sami,zawsze idzie z nami oddział zołnierzy(nie jak w Medal of Honor Alied Assault gdzie bylismy czesto sami).Grafika nawet teraz na maksymalnych ustawieniach i w full hd jest całkiem dobra ,widac skok względem 1 czesci.Mamy w sumie do przejscia 3 kampanie(rosyjska,brytyjska i amerykanska)kazda po 3 misje dzielace sie na kilka etapów.Bardzo dobre dzwieki,odgłosy pola walki,muzyka i filmiki wprowadzajace do misji.Misja na plazy Omaha bardziej za to mi przypadła do gustu w MoH Allied Assault,tutaj mamy znowu swietna misje ze dobywaniem wzgórza 400 . Gra posiada rowniez doskonałe multi. Daje ocene 9/10.
Świetna gra mamy 2018 rok i lubię od czasu do czasu w nia zagrać
Kiedy kupiłem COD2 dwa miesiące temu pomyślałem, ,,kolejna podstarzała gra, przebiję się przez pierwsze minuty i się przyzwyczaję''. Po uruchomieniu przyszedł czas na wstęp, silnik gry nie zestarzał się tak bardzo jak przy innych grach z końca 6 generacji. Postacie wyglądały w porządku, przede wszystkim nie ruszały się jak pacynki lalkarza z zespołem Parkinsona. Po wybraniu opcji new Campaing, i obejrzeniu nagrań z frontu z komentarzem lektora, trafiłem w buty zwykłego trepa, wypierdka który dopiero co wszedł do wojska. Po krótkim samouczku poznałem podstawy rozgrywki i ruszyłem w bój. Przez cały czas czułem się jak w dobrym filmie wojennym. Częstowanie szkopów ołowiem było przyjemne, a giwery działały jak należy. Przerywniki ze sterowaniem czołgami, działami przeciwlotniczymi i etapy rail-shooterowe nie pozwalały mi się nudzić. Najlepsza była kampania Amerykańska, duże giwery, duże bitwy, duże wybuchy i dużo szkopów. Po ukończeniu gry za jednym długim posiedzeniem, włączyłem multiplayer (uwaga zaskoczenie) i serwery były puste więc gra powędrowała na półkę abym do niej kiedyś wrócił. Od strony technicznej nawet jak na dzisiejsze standardy gra wypada dobrze, grafika nie kłuje w oczy, feeling strzelania jest bardzo dobry, a gameplay płynny. Udźwiękowienie... grając w słuchawkach często zdarzało mi się schylać i robić uniki w fotelu aby nie dostać w głowę, w tej kwestii nic się nie zestarzało. Jakie wady? Respawnujący się w nieskończoność wrogowie, brzydkie skyboxy, nasi kompani to zwykłe mięso armatnie czasami jeden szkop potrafi zabić nawet pięciu, liczne błędy różnego kalibru w odwzorowaniu broni oraz kiepskie wybuchy granatów (a ówczesna technologia pozwalała na lepsze).
Spodziewałem się karkołomnej i topornej jazdy a tu proszę, 8 godzin minęło w okamgnieniu, a podczas posyłania ścian ołowiu w stronę szkopów bawiłem się doskonale. Klasyk Gatunku ode mnie dostaje zasłużone 8,5/10
Ile to już lat minęło odkąd po raz ostatni grałem w CoD 2? Pięć? Może dziesięć? Pewnie coś koło tego. Właśnie powróciłem i muszę przyznać, że gra nawet dziś prezentuje się miodnie. Z jednej strony posiadała nowe w dniu swojej premiery rozwiązania, jak chociażby regenerację zdrowia, z drugiej nie została jeszcze spaczona współczesnym podejściem do singla, gdzie jest tona skryptów i fabuła rodem z filmu akcji. Tutaj wcielamy się po prostu w zwykłego żołnierza, jednego z wielu i uczestniczymy w poszczególnych działaniach wojennych na kilku frontach. Nie ma tu epickich dialogów, zwrotów akcji, jest za to szara rzeczywistość z frontów II WŚ. I tym właśnie ta gra się broni do dzisiaj. Jedynym wprowadzeniem w misję są kartki z dziennika żołnierza w którego się wcielamy. Klimat jakby wyrwany z filmów dokumentujących II WŚ, które, nawiasem mówiąc, są obecne pomiędzy rozdziałami. I ta muzyka stanowiąca tło dla niektórych wydarzeń... O wiele bardziej niż Omaha z Medal of Honor w pamięć zapadło mi zdobywanie Hill 400, a później jego obrona. Dla mnie to najlepsza część CoDa i jedna z najlepszych strzelanek osadzonych w czasach II WŚ. Pamiętam, że gdy pierwszy raz zagrałem w CoD 2 największe wrażenie zrobiła na mnie skala bitew. Wtedy w najpopularniejszych strzelankach sterowało się jedną postacią i walczyło przeciw wszystkim. Tutaj mamy kompanów, którzy też uczestniczą w walce, giną i są zastępowani przez kolejnych. Niektóre misje pod tym względem to majstersztyk. Mimo, iż technologia poszła do przodu to nawet we współczesnych strzelankach skala tego co się dzieje w singlu nie przewyższa jakoś tego co możemy zobaczyć w Call of Duty 2. No, ale jak już wspomniałem większość współczesnych FPSów inspiruje do miana kina klasy B, gdzie mamy, góra, trzech kompanów. Oczywiście nieśmiertelnych albo ginących w przewidzianym przez scenarzystów momencie.
Wtedy fajnie się w to grało, zwłaszcza w tę drugą część. Wtedy pojaiwły się granaty aktywujące się za każdym razem, gdy siedziało się w jakimś miejscu zbyt długo. Mnie to wkurzało, bo gra zmuszała do sprintu z karabinem. Generalnie "Call of Duty" stał się potem ścieżką zdrowia, an ie strzelaniną. Słowo rollercoaster to najodpowiedniejsze słowo. Dopóki hołdują takiej filozofii robienia gier, to ja nie kupię żadnej części.
Oj tam .granaty ci przeszkadzały .Sam jestem noobem ale nie mialem z tym problemów .albo odrzucałem albo tak jak piszesz sprint do innej zasłony.Normalka na wojnie.Pewno jedyna realistyczna rzecz w tej grze.
Pamiętam, że można je było (raczej trzeba było) je odrzucać. Problem z nimi polegał na tym, że wystarczyło tylko przykucnąć na dłużej niż 5 sekund w jednym miejscu, a wyświetlała się ikonka granatu.
No nieee.Z tymi pięcioma sekundami to przesadziłeś .Często zdarzało mi sie tkwić za jakąś osloną pod ostrym ostrzałem.Chyba że grałeś na najwyższym poziomie trudności i tam tak utrudniali wojaczkę.
W "Modern Warfare" to było już na poziomie normal. Granaty aktywowały się zawsze, gdy tylko ukrywałeś się zbyt długo. Nawet chciałeś zregenerować zdrowie, cofałeś się kilka metrów za jakąś osłonę i nagle pojawiała się ikonka granatu, który rzekomo wylądował pod twoimi nogami.
No nie wiem .Też gram w tę serię na normalu i nie specjalnie mnie te granaty irytuja.Raczej dodają adrenaliny.No i widok walącej się Wieży Eiffla w którejś z części ,chyba MW 3 sprawia że tak gra dla noobów jest faktycznie dla mnie .Jedno wielkie -Łaaaaałł.
Jakie to jest dobre po tylu latach ;D
Wspaniała gra,klimatyczna.Jeszcze ten d day.Cudo.Jeżeli ktoś chce wrócić do cod'a 2 to warto.Szkoda tylko że nowe gry Cod nie są jak tę.
Dla mnie jedna z pozycji obowiązkowych. Gram w nią co parę lat. Jednak Medal of Honor jest uważam lepszą grą, po prostu rok 2005 to początek końca dobrych gier i Call jest jedną z ostatnich dobrych gier z klimatem lekko już wybrakowanym.
Więcej takich gier powinno być Polecam.Stare Dobre Call of Duty.
z perspektywy czasu zarówno 1, jak i 2 oceniam na 10. Nigdy nie będzie już tak dobrych gier wojennych
Call of Duty 2 2005 PC: 7/10
Siemanko, grę ukończyłem dwa razy - ale wczoraj sobie myśle, nie ma w co grać, odpalimy pogramy, powspominamy i przejdziemy po raz trzeci jak zwykle na poziomie normalnym i dziś ukończyłem gierkę w około 6h. Pierwszy raz na multi w to grałem w jakimś 2010 roku, więc dawno temu, rok temu grałem jeszcze na multi około 100h, a teraz gdy próbuje odpalić to klapa, nie wiem czemu. :O
Co do samej fabuły doryczy ona drugiej wojny światowej, mamy różne kampanie: rosyjskie, brytyjskie i amerykańskie. Dużo misji spodobało mi się, przykładowo: Operacja D-Day oraz różne inne misje. Graficznie jak na 2005 rok, to jest na prawdę nieźle w F-HD 60fps i z paroma modami graficznymi jest dobrze nawet jak na te czasy. Ładnie zrobione budynki, czołgi, samoloty czy też postacie, animację i karabiny, wszystko jest tak elegancko odwzorowane, że nie ma się czego uczepić. Jeden z najlepszych gier serii COD w jakie grałem, majstersztyk! Muzyka miła dla ucha, klimat II wojny światowej, strzelaniny, ect. Co do broni, to nie mam zastrzeżeń przyjemnie strzelało mi się z większości broni, dźwięki też mi się w nich spodobały, rozrzut w porządku. Grę przejde nie raz, bo jest świetna - polecam dla każdego, jednym słowem "KLASYK" jakich mało! Pozdrawiam wszystkich, miłego wieczorka życze! Do zobaczyska! :)
W Call Of Duty 2 najbardziej podoba mi się jednak kampania Rosyjska.
Zagrałem dopiero teraz po tylu latach gierka na maxa pod każdym względem. Polecam
Bardzo dobra gra o tematyce wojennej.W tamtych latach system grania bez apteczek,był innowacyjny nie każdemu mógł przypaść do gustu,lecz z czasem pojawił śię w wielu nowych grach.Jeśli sie niemyle to Call of Duty 2 jako pierwsze to wprowadziło.Mnie z początku odrzucał taki system grania,lecz pózniej do niego przywykłem.Gra jest krótka,może troche dłuższa na weteranie,gdzie dwa góra trzy strzały i leżymy,co oddaje realizm gry,i dobre zastanowienie gdzie i w którą strone pójdziemy,można momentami się namęczyc na tym poziomie trudnośći,i są te przeważnie ostatnie zadania w misji które są trudne.Grafika też jest na dobrym poziomie,nawet jak teraz ja włączymy niema do czego się przyczepić moim zdaniem.Kto nie grał niech zagra polecam.
Najlepsza i najbardziej wciągająca część.
Wyśmienita produkcja traktująca o drugiej wojnie światowej. Wszystko tu zostało poprawione w stosunku do jedynki.Ponadto duża ilość modów zachęca do rozgrywki. W każdej kampanii mamy różne scenerie (skąpane zimą miasta w ZSRR,pustynne krajobrazy u Brytyjczyków choć zobaczymy także francuskie miasta i wioski podobnie u Amerykańców). Mamy różne zadania A nawet momenty zahaczające o refleksje. Nie mniej to wciąż grywalna produkcja.
Gra świetna i uważam że kazdy fan fps powinnien w nia zagrac. Moim zdaniem najlepszy cod jaki kiedykolwiek wyszedł ma swoj nie powtarzalny klimat czesto do niego wraca <333
Mój ulubiony COD2, wróciłem znowu po latach, ta gra jest tak miodna i ukazuje wojnę taką jak jest. Przy dzisiejszych CODach to jest arcydzieło.
Właśnie instaluje ta gre ma laptopie, znalazlem plyte po 15 latach :O a gre pozyczylem od kolegi xD pamietam gdy pierwszy raz w to gralem <3 memories...
Własnie przeszedłem Całą grę!
Super się grało !
moja rozgrywka cała !
https://www.youtube.com/watch?v=G_ycyFy3pow
Kiedyś dwójka mnie jakoś ominęła, dlatego po latach zagrałem. Poziom jedynki utrzymany, gra dobrze się zestarzała, grafika nie razi, jest klimat. Tylko znowu jest króciuteńka - całość można skończyć w jakieś 4 godziny, a na normalnym poziomie gra jest bardzo prosta, właściwie nie ma gdzie się zaciąć. No i ma jeden irytujący element - granaty. Niemcy zasypują nimi gracza dziesiątkami i jeśli już z jakiegoś powodu się tu ginie to właśnie przez granat.
Poza tym kuleje inteligencja zarówno naszych kompanów, jak i wrogów. Ci pierwsi włażą pod lufy albo blokują przejścia, drudzy idą jak lemingi na rzeź. A że nie ma już apteczek to zabija się hordy przeciwników, którzy i tak potrafią swoje wytrzymać, bo po pierwszej serii wstają i walczą dalej.
Ogólnie to nadal całkiem solidna gra, tyle że na jedno popołudnie, tak jak w przypadku pierwszej części.
W skrócie - dobra gra, ale jedynka bardziej mi podeszła.
Grę przeszedłem na 3 poziomie trudności z 4 dostępnych. Największy minus to mało zróżnicowane misje. Wydaję mi się, że w jedynce lepiej to było zrobione, głównie za sprawą tamtejszej kampanii brytyjskiej. Tutaj mamy albo atakować, pozycje, bronić ją albo zniszczyć działa. Czasami zasiądziemy do karabinu pojazdu, albo musimy zniszczyć czołg ale są to krótkie i względnie łatwe wycinki poziomu.
Nie zapadła mi głęboko w pamięć żadna poszczególna misja. Jedynym wyjątkiem i odskocznią jest kampania brytyjska gdzie zasiadamy w stery czołgu, ale to tylko dwie, bardzo krótkie zresztą misje.
Najgorzej wypada ostatnia kampania, amerykańska, która polega właściwie tylko na zajęciu pozycji, a potem bronieniu jej parę minut i tak przez kilka etapów.
Muszę za to pochwalić grafikę i dźwięk. Nawet dziś bronią się bardzo dobrze. Przez to otoczka misji wciąż może zrobić na nas wrażenie gdy słyszymy strzały w dali, koło nas krążą wybuchy. Wyobrażam sobie, że w dniu premiery to musiało robić dużo bardziej dosadne wrażenia. Jedynym zgrzytem jest mała różnorodność modeli wrogów. Jasne, w zależności od kampanii i okresu mają różne mundury, ale czasami miałem wrażenie, że walczę nie z III Rzeszą, a z armią klonów, chuderlawych blondasków i wąsatych grubasków.
Strzela się dobrze, ale problemem jest to, że nie mogłem znaleźć nic pomiędzy w poziomie trudności. Mam na myśli to, że grałem chwilę na Normalnym i tam mogłem przeć naprzód i przebiec misje, a na Trudnym często musiałem siedzieć nonstop pod osłoną, bo wystarczył czasem jeden strzał, by trzeba było się zregenerować. W grze nie ma już apteczek tylko automatyczna regeneracja zdrowia.
Ponadto, wszędobylskie granaty. Mimo tego, że jestem z grupą kompanów to ciągle mam wrażenie, że ja jestem celem numer jeden, a w zasadzie jedynym celem. Najbardziej to czuć gdy w naszą stronę lecą 3 granaty naraz. Nie zauważyłem nigdzie opcji, aby chociaż móc je odrzucać od nas, a to by bardzo pomogło.
Generalnie mimo minusów, bawiłem się dobrze, choć musiałem nieco dawkować grę, przez to że dużo czasu spędzamy na robieniu bardzo podobnych zadań w innej scenerii. Gra nie jest specjalnie długa. Mimo wszystko warto w nią zagrać.
Szkoda że w Call of Duty 2 Nie można grać na Padzie Xbox One wersji pecetowej
Bo jak by był Remaster to by można było tak jak w przypadku Remastera Call Of Duty Modern Warfare 4. Na padzie się wygodniej Gra
Call Of Duty 2 To jest najlepsza część W Te najnowsze części wcale by się nie chciało grać i znalazłem sposób żeby grać Padem Zarówno w Call Of Duty 2
Jak i World At War. W Padzie wszystko się ma Pod ręką. Nawet wygodnie się obraca kamerą. Dziwię się dlaczego nie ma Remasteru takiej wspaniałej i najlepszej części
że jak na taką starą gre to Grafika świetna można grać w 1080 p w odświeżeniu 75hz
ostatnio znowu przeszłem te call of duty;, to juz klasyka./ lata mijają ale dalej się fajnie gra
jedno z lepszych Call Of Duty.
jedno z gorszych call of duty, te misje no nieee, 1 call of duty najlepsze, ten dodatek call of duty United Offensive też słaby, tu już jest lepiej, ale przyznam ze lepsze to niż medal of honor pacyfic assault żałowe xd, dobre 7 nic więcej
Było by 10/10 gdyby nie totalni debile towarzysze co rzucają sobie granaty pod nogi i pchają po kulkę w łeb co szczególnie drażni na wyższych poziomach trudności nie wiem po co ta opcja rozkazywania im skoro i tak siedzą w miejscu i walą nie rzadko w ściane.
A i zapomniałem o bardzo ważnym brak możliwości odrzucenia granatu to śmiech na sali chyba jedyna taka gra co nie zmienia faktu ze jest to bez wątpienia legendarna i bardzo dobra gra.