Koniec Troika Games
Teraz Bethesda powinna wyłapać ludzi z byłej Troiki i zaprzęgnąć do pracy przy Fallout 3.
Niszowe z punktu widzenia sprzedaży gry
Ale fajne określenie zabugowanych do granic możliwości crapów...
nie omieszkali podziękować (...) także entuzjastom elektronicznej rozrywki, którzy wielbili zarówno firmę, jak i jej produkty
Gracze serdecznie dziękują TFUrcom z Troika za zakończenie działalności ;-)
Nastepni w kolejce? LGT, Sir-Tech, 3DO, Troika, to kto bedzie robil dobre cRPGi? :-/
"DOBRY producent" - dobry, nie dobry ... mogli by być dobrzy jak by bardziej się przyłozyli .... pomysł to nie wszystko i same chęci nie starczą .... jak napisał .kNOT - bug na bugu .... nie znam chyba firmy wypuszczającej bardziej zbugowane gry ... co do tego czy są to "crapy" czy nie nie będe się wypowiadał bo to kwestia gutu .....
kurcze szkoda, takie swietne gry zrobili. arcanum stoi u mnie na najwyzszej polce
mam nadzieje ze nie zaprzestana tworzenia gier
Ja znam firmę wypuszczającą bardziej zabugowane gry: Silver Style Entertainment. Nie widziałem mniej grywalnych gier niż Soldiers of Anarchy i The Fall. A szkoda, bo pomysły były niezle, ale wykonanie... Wogóle nie było wykonania.
.kNOT--> Kur.., płaci Ci ktoś człowieku za objeżdżanie tej firmy?
Jak się gry nie podobały to było w nie nie grać i tyle.
Pewnie Arcanum było za skomplikowane dla Ciebi i się pogubiłeś. To przyczyna Twej frustracji :D:D
A Troice--> ['][']['] Spoczywajcie w pokoju, za Arcanum zostaniecie na wieczność w sercach prawdziwych miłośników cRPG!
Firma ta pozostanie w mojej pamięci, razem z Arcanum :(
Ech...a miałem nadzieje, że jeszcze się pojawi jakaś kontynuacja lub rozwinięcie Arcanum, pozatym oczekiwałem od nich godnego następcy Fallouta (choć nieoficjalnego).
A teraz...
Chyba myśląc o ambitnych grach, będe musiał zawsze myśleć w czasie preszłym.
.kNOT - Idź dziecko gdzie indziej kompleksy leczyć :/
szkoda...
Zgadza się szkoda - sam zagrywałem się w Arcanum.
Ale prawdą jest, żę Troika sama się o to prosiła ignorując zasady rynku.
Wszstkie ich gry oparte były na dobrym pomyśle, dialogach. Ale żadna nie nie działała tak jak twórcy chcieli. Mnóstwo bugów.
Arcanum - dobry start. Choć grafika i animacje już wtedy były słabe, to bogaty świat zdobył rzesze fanów.
ToEE - gra niszowa, nikt już tak gier nierobi i do tego bugi.
Vampire - to miał i mógł być hit. Pierwsza gra na silniku source, gotowa (sic!) kilka tygodni przed HL2. I co ? Bugi , bugi, bugi tak liczne i poważne że gra była niegrywalna.
Szkoda ... szkoda firmy, która chciała robic ambitne gry ... szkoda, bo okazało się, że chęci to za mało
Tylko potwierdzenie faktu, jak trudno jest zrobić dobrą grę - z pomysłem, fabułą a do tego dopracowaną technicznie.
No to chyba nie dane nam będzie zobaczyć drugiej części najlepszego RPG'a...
cholera aten dzien zapowiadal sie tak fajnie:( a tu taka smutna wiadomosc jedna z moich ulubionych firm upadla:(
z jednej strony wielka szkoda ale może to im też wyjść na dobre - najlepsi trafią na dobrych programistów w innych firmach
szkoda... robili jakas gre w stylu fallout'a :/
szkoda. robili świetne, ambitne gry gry. chociaz fakt, że cholernie niedopracowane... nic to, taki znak czasów - teraz w modzie są dopracowane ale za to bez pomysłu gry z megastajni typu ea :(
Smutna wiadomość... Arcanum (obok doskonałego Planescape Torment) przyczynił się do mojego zainteresowania grami cRPG. Doskonały klimat, doskonała fabuła - znaki rozpoznawcze gier Troiki. A zabugowanie ich gier mi nie przeszkadzało mi w ogóle, gdyż kiedy zasiadałem przed nimi to wydane były już patche ;). Mam nadzieję, że przynajmniej przygarnie byłych pracowników Troiki jakaś dobra firma. Niech będzie Bethesda, może udałoby się chłopakom wnieść nowego ducha do serii Elder Scrolls, która jak na razie mnie nie pociągała zbytnio...
Indoctrine -> Tobie Troika płaci za wychwalanie, mi konkurencja za ganienie. Takie życie. Ale nie przejmuj się, za kilka lat nawet Saper wyda Ci się łatwy. Póki co staraj się tylko nie oceniać innych po sobie, a będzie dobrze...
Hamil_Hamster -> Najwyższy czas wymienić śliniaczek. Jad kapie Ci na pieluszkę...
.kNOT--> Nie, mnie nie płaci bo nie ma czym :D
Ale Ty objeżdżasz tą firmę po całej linii. Powiedz szczerze, grałeś chociaż w Arcanum? Przeszedłeś do połowy choć? Gdzie miałeś te bugi na bugach?
Ja grę(w wersji PL) przeszedłem 4 razy. I jakoś dziwnym trafem nie miałem problemów z błędami. Jedyna rzecz, to że czasami do kobiety zwracano się w wersji męskiej.. Trochę drażniące, ale bez przesady no...
polska wersja arcanum była juz spaczowana - podstawowa wersja nie pozwalała na skończenie gry i miała kilka baaardzo poważnych bugów w questach.
.knot niemniej jednak przesadza, czy też raczej 'nadmiernie koloryzuje', nazywając gry troiki crapami - może to kwestia terminologii, ale dla mnie na przykład crapem jest doskonały pod wzgledem technicznym nfs underground 2.
zarith -> Świątynia Elementarnych Błędów jest idealnym przykładem dzieła ludzi, którzy o robieniu gier pojęcia nie mają. Ich pomysły mogą być dla kogoś najwspanialsze, nie przeczę, ale realizacja okazała się crapem. Za implementację algorytmu szukania najkrótszej drogi chętnie bym ich łamał kołem i żywcem obdzierał ze skóry. Pod warunkiem wszakże wystarczającej ilości soli do posypywania...
Wielka szkoda! Troika tworzyla ambitne, naprawde dobre gry.
Troche przypomina mi to sytuacje z Looking Glass Studios.
.knot --> no cóż, robili gry bardzo skomplikowane... ale widzisz, skopaną technicznie grę można naprawić patchami (jak to się stało w przypadku toee czy arcanum), gry o skopanym pomyśle nie poprawisz. poza tym, nie czarujmy się, troika nie jest jedyną firmą wypuszczająca znakomite, ale półprodukty - bethesda software żadnych problemów finansowych nie ma, a nie wiem czy pamiętasz ze popularna nazwa daggerfalla (poprzednik morrowinda) brzmiała i nie bez powodu 'buggerfall':) dużo błędów było tez w arenie (pierwszej części tes) i wspomnianym wcześniej moronwindzie. i pewnie dużo jeszcze firm tak działa, nie pomne jakich bo to w gruncie rzeczy bez znaczenia.
troika miała jeden zasadniczy plus - potrafiła się przyznać do błędu. wiesz, kiedy ukazał się ostateczny patch do toee poprawiający buga z przeszukiwaniem wroga? jakiś miesiąc temu... a gra ma nie pamiętam ile, ale sporo ponad rok. powiem więcej, wersja 1.02 była już bardzo grywalna i na dobrą sprawę mogliby sobie to 1.03 darować.
zarith -> A kiedy pojawi się patch dodający poprawną implementację (dużo od niej nie wymagam, ma być jedynie poprawna) algorytmu szukanie najkrótszej drogi? Studenci pierwszego, drugiego roku robią coś takiego na zaliczenie. Fachowcy z siedmioma latami w Troika do dzisiaj nie potrafią?
grałem chwile na najnowszym patchu i nie miałem z szukaniem drogi problemu... akurat toee to nie moja działka, więc pozwól że się nie bedę wypowiadał - nawet do świątyni tym razem nie doszedłem:). wierze na słowo że jakieśtam problemy są, ale nigdy przeciez nie twierdziłem że troika wypuszcza technologiczne cudeńka:)
Fallout 3 nie ma szans na ukazanie się ale nie wiadomo
Nie jest mi żal. Boje sie tylko o sytuacje Fallouta 3. Troika z Fallouta mogla by zrobic taką kaszanę jak Arcanum, natomiast Bethseda moze zrobic "to co robi najlepiej" czyli kolejnego RPG'a FPP co dla serii Fallouta byloby ewidentnie ciosem poniżej pasa.
Pożyjemy zobaczymy...
Ehh... Całe szczęście że jeszcze Black Isle (Baldur's Gate i Icewind Dale) zostało i robi BG 3 :/ Szkoda bo gdyby zrobili Arcanum 2..... albo dodatek.