Sly 2: Band of Thieves
pierwsza część mi się bardziej podobała nie wiem czemu może było więcej tego wszystkiego ale ogóle ,, damy rade "
Sly ma jebniętego ryja i jest cwelem. Wypierdalać z takim tytułem!
Możliwości penetrowania ulic nocą, oraz wspinaczki po budynkach czy abawy w złodziei są naprawdę dobrym i unikalnym pomysłem w tego typu grach. Chyba największą frajdę sprawiało mi okradanie wrogów z pieniędzy i innych kosztowności zachodząc ich od tyłu xD
blokara nie pierdol
Widziałem gameplay na Hyperze. Super była ;D
miałem demke i na nawet nawet
Kocham tę grę ! ♥
Ekstra fabuła i na swoje lata dobra grafika. Ciekawa gra i bardo dużo grania. Polecam tą grę, gdyż jestem znawcą gier i znam się na nich. PS2 zawsze będzie królową konsol. To ona zmieniła świat gier i dużo z nią przeszliśmy.
Moja ulubiona platformówka na PlayStation 2. Polecam !
Wyjaśni mi ktoś fabułę? Tak sobie obejżałem film w którym typ prezentuję każdego bosasa. Wyjaśni mi ktoś kim jest Neyla i vo się stało że stała się Clockwerkiem?
Główni bohaterowie chcą odzyskać części Clockwerka, ostatniego bossa z jedynki. Sly dowiaduje się, że części zabrał gang Klaww. Neyla w 8 epizodzie okazuje się agentem dla Arpeggio, dowódcy gangu Klaww. W każdym epizodzie odzyskujemy części, najpierw od Dimitriego, właściciela klubu nocnego, który posiadał pióra Clockwerka i używał je do produkcji fałszywych pieniędzy. Następnie w drugim epizodzie Sly i jego ekipa kradną skrzydła od Rajana, który zajmuje się przekrętami na rynku oraz produkcją tzw. Spice dla gangu. W trzecim epizodzie pokonują Rajana, zabierając serce Clockwerka. W tym epizodzie dowiadujemy się, że Neyla zdradziła gang Coopera. Sly, Murray oraz Carmelita zostają aresztowani przez Contessę. Bentley jako jedyny został sam i postanawia uwolnić przyjaciół. Dojeżdża do Pragi, gdzie Contessa przetrzymuje więźniów. Contessa zajmuje się eksperymentami ze Spice oraz pod przykrywką jest policjantką. Bentley ratuje Sly'a, następnie obaj ratują Murray'a. Podczas ratunku hipopotam okazuje się mieć przypadek prania mózgu przez Contessę. Po przywróceniu świadomości gang ucieka, by ponownie wrócić do następnego skoku. Celem są oczy Clockwerka, które Contessa wykorzystuje jako narzędzie hipnozy. Infiltrują zamek wspomnianego pająka i odzyskują oczy, uwalniając również Carmelitę. Sly później walczy z Contessą i odnosi sukces. Następnie gang udaje się do Kanady, gdzie Jean Bison zajmuje się przemytem. Tam odzyskują kilka części Clockwerka, walczą też z Neylą. Następnie udają się na północ, gdzie Jean Bison ma kolejną kryjówkę i kontakt z Arpeggio. Nasi złodzieje chcą ukraść pazury mechanicznej sowy, lecz podczas konfrontacji dowiadują się, że Jean Bison okradł ich ze wszystkich części. Po pokonaniu bizona gang chce dostać się do kryjówki Arpeggio, więc wskakują na pokład baterii. Arpeggio jest ptakiem, który wogóle nie urósł, a jego skrzydła są małe w takim stopniu, że nie umie latać. Ale jest bardzo mądry, więc dowiedział się, że może zbudować Clockwerka na nowo. Sly na miejscu dowiaduje się od Arpeggio, jak Clockwerk jest przygotowany do odrodzenia. Otóż dzięki Spice, który wywołuję nienawiść, a nienawiścią do Cooperów pawał Clockwerk, dlatego Rajan stworzył ten narkotyk, który Dimitri rozprowadzał dla przypadkowych ludzi. Clockwerk był normalną sową, ale nienawidził rodu Cooperów. Przez setki lat ich prześladował, z tego powodu został podbudowany jako robot, napędzany chipem hejtu. Dzięki hejtowi żył i żył. Arpeggio pragnął wykorzystać Clockwerka do swoich celów, ale Neyla go wyśmiała i postanowiła przejąć kontrolę nad Clockwerkiem. Obrała nową nazwę dla siebie - Clock-La. Na miejscu zabija Arpeggio i ucieka. Gang osłabia Clock-Lę i ta spada z nieba. Na miejscu gang chce pozbyć się czipu na zawsze. Bentley wchodzi do paszczy sowy i zabiera czip, ale paszcza się zamyka. Murray otwiera ponownie paszczę i okazuje się, że Bentley ma zmiażdżone nogi. Dochodzi do wybuchu części. Carmelita rozwala czip na miejscu. KONIEC