Shadow Ops: Red Mercury
Grałem około 21 miesięcy temu Gra jest wypasiona, gra jak film, po prostu wyrąbista
SZuKaM cHeTnYcH dO KlAnu gRy SHADOW OPS RED MERCURY gRAMY PRZECIWKO iNNyM kLaNoM Z pOlSkI i nie tyLkO CzEkAm na WaSZE zGlOsZeNIA oTo WWW:http://republika.pl/shadowops/
Kurcze mam wersję pracującą w 32bitach i nie chce się uruchomić na moim Athlonie XP. Jest jakiś patch który rozwiązuje ten problem?
Zajebista strzelanka chętnie bym z kimś na multi przycioł
Shadow Ops Red Mercury to kolejny stary FPS w ktorego postanowilem zagrac.
Jest to gra z segmentu raczej srednio budzetowego ktora miala aspiracje byc gra AAA kopiujac wiele pmyslow z serii Call of Duty.
Niestety nie wyszlo tak rozowo jak tworcy pewnie sobie tego zyczyli. Gra jest do bolu filmowa i liniowa i jesli na chwile gdzies utkniemy to akcja dalej sie nie posunie, przeciwnicy sie nie pojawia.
Dopiero akcje posuniemy do przodu jesli przekroczymy jakas niewidzialna linie i wtedy pojawi sie tez mieso armatnie w postaci przeciwnikow.
Co do samych przeciwnikow to raczej inteligencja nie grzesza ale potrafia sie chowac i strzelac zza oslon.
Przeciwnicy potrafia byc bardzo irytujacy, poniewaz strzelaja do nas niezwykle celnie i nawet jesli wystawimy sie im tylko na chwile to ich celna seria z karabinu na normalnym poziomie trudnosci potrafi zabrac polowe punktow zycia.
Irytacja zaczyna byc bardzo odczuwalna w ostatnich poziomach gry, poniewaz przeciwnikow jest bardzo duzo i sa wyposazeni w dobra bron.
Graficznie gra nie wyglada zle poniewaz korzysta z silnika Unreal Engine w wersji 2 ale potencjal silkina tez nie zostal do konca wykorzystany i pomimo ze gra wyszla pozniej niz Unreal 2 wyglada od niego troche gorzej.
Fabula nie jest jakas wymagajaca. Ot kolejny raz musimy uratowac swiat przed zaglada.
Cutscenki sa bardzo filmowe a powiedzialbym nawet ze troche w stylu Matrixa. Bardzo efektowne.
Na poczatku wartka akcja cieszy oko ale pozniej przychodzi znuzenie, bo w tej grze strzelamy, czasami podlozymy ladunek wybuchowy, znowu strzelamy i dalej strzelamy i nic wiecej innego nie robimy. Zadnych elementow skradankowych ktore by troche urozmaicily rozgrywke.
Gra posiada 25 misji ale sa one dosc krotkie wiec ukonczenie gry to nieco ponad 4 godziny grania.
Jak dla mnie Shadow Ops Red Mercury zasluguje na ocene 5/10.
Jako ze jestem juz posiadaczem monitora 4K to gre po edycji jednego z plikow ini mozna uruchomic w tej rozdzielczosci. W menu gry obslugiwane rozdzielczosci sa do 2048x1536.
Widescreen jest obslugiwany dosc poprawnie i tylko HUD jest znieksztalcony.