UFO: Extraterrestrials
no i nareszcie moze bede mial w co pograc bo aftermatch mnie bardzo szybko znudzil i zniechecil
zwlaszcza atakowanie statkow obcych bylo zawsze takie samo 100 razy zaczynaj poczatek bo zginelo ci 75% składu. niema to jak pierwowzor losowo dobierane pozycje ladowanie staku obcych i twojego losowe zniszczenia a w aftermatch lipa statek zawsze taki sam na dobra sprawe byl przynajmniej na poczutku jak gralem
Wszystko bardzo fajnie, ale projekty broni i pancerzy wyglądają strasznie tandetnie, oby to była największa wada produktu:-)
Wszystko ladnie pieknie, ale grafika to by mogli sobie zmienic. Bo grafa mimo, ze dosc staranna to niestety brzydka (nie chodzi o wykonanie lecz o sam projekt). Jakas taka zupelnie nie klimatyczna., moze to tylko te screeny...oby.
fakt, grafika jakaś szaro-buro-brzydka, a broń z wyglądu przypomina kolekcję odkurzaczy.
No ale i tak będę w to grał :)
"Podobnie jak dobrą wiadomością jest to, że w UFO:ET będziemy walczyć w trybie turowym. Według autorów gry tylko taki tryb walki, a nie czas rzeczywisty, jest właściwym rozwiązaniem dla prawdziwej gry strategicznej – w której gracz powinien poświęcić czas na myślenie nad kolejnym posunięciem."
100% racji :)
tak btw. to Pejotl napisal niezla zapowiedz.
Narzekacie. Jak dla mnie najważniejszy jest klimat. A klimat co jak co najlepiej buduje muzyka i sam system rozgrywki. Grafika przy tym to tylko uzupełnienie.
No to właśnie napisałem, żeby tandetna grfika była najsłabszym punktem gry, to będzie jeszcze dobrze, ale jak cała gra będzie prezentować się jak ta grafika to zgroza:-)
I jeszcze jedno system turowej walki super, ale gdy brak przeciwników to poruszanie się w trybie "RTS" jest optymalne. Przesuwanie "pionków" na dugą strone mapy żeby ustrzelić jakiegoś zabłąkanego ufoka jest beznadziejne. System walki będący właśnie taką mieszanką walki turowej i przemieszczania rts był w Jagged Aliance i był świetny.
uuu pamięta się nieprzespane nocki na UFO enemy unknown oby ta miała klimacik podobny :)))
Zapowiedz dobra, bede czekal na pojawienie sie gierki.
Trzepiskor --> podobno ma sie ukazac w pierwszym kwartale 2005.
Co od wypowiedzi Piotra bodajze 44. Przypomne Ci chetnie ze w Ufo3 ktora nie zachwycala grafa w misjach, miala tryb turowy i rts, przelanczane na poczatku misji.
Grafika na screenach jest do bani, gra moze byc super ale musza poprawic grafike
System swobodnego ruchu był zaimplementowany już w Xcom apocalypse - tam tez można było niszczyć wszystko, łącznie z zawalaniem wyższych kondygnacji budynków - co czesto rozwiązywało problem z dobrze broniącymi się obcymi, tyle że trzeba było wypłacić odszkodowanie włąścicielowi budynku.
Fajnie z ta strategia ale nigdy nie zobaczycie ciaglego ognia kilku twoich zolnierzy na raz albo wybuchajacego wiecej niz jednego granatu w tej samej chiwli mnie o wiele bardziej sie podoba system jaki jest zastosowany UFO:AFTERMATCH:).
Tutaj sa linki do kilku mini filmików pochodzących z pełnej 130Mb wersji filmiku przedstawiającego gameplay UFO - ET
http://www.taktykazone.pl/viewtopic.php?t=61