Jagged Alliance 3D - kolejne doniesienia
Bo autorzy chca dodac grze dynamiki. Z jednej strony pokoju wchodzi nasz team, z drugiej przeciwnicy i po minucie mamy rozstrzygniecie. Taki turowy CS :D
Spoko, zapewne Jagged Alliance 3D będzie poligonem doświadczalnym przed właściwym Jagged Alliance 3.
Pamięta ktoś, czy w poprzednich odsłonach można było niszczyć ściany? Ja grałem tylko w JA 2.5: UB ale szczerze mówiąc nie pamietam czy się dało
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-08-08 12:19:17]
Oczywiscie, ze bylo mozna. Jak zwykle kolejna czesc i cofniecie sie w rozwoju (vide Ufo:Aftermath)
sequele rzadko sa w stanie dorownac wykonaniem swoim protoplastom, tym bardziej dodatki do nich. tworcom serii ja udala sie ta trudna sztuka, uraczyli nas dwoma pelnokrwistymi tytulami wraz z dodatkami do nich, wytyaczacymi sciezke dla wielu pozniejszych nasladowcow (choc przed ja bylo rowniez kilka, mniej lub bardziej, udanych turowek). teraz jednak zadanie kontnuacji tradycji swietnych gier spod znaku trudnych sojuszy przeszlo w rece jakiegos malo znanego develoepra zza wschodniej granicy, ktory najwyrazniej splyci rozgrywke - uatrakcyjnaniac ja tym samym dla laikow, a odbierajac satysfakcje z gry wereranom... moze trudno sie temu dziwic, ale pewnikiem nowe ja poza grafika nie wniesie do serii nic nowego, a byc moze zrazi swoich wiernych fanow...
prawde powiedziawszy, jestem ciekaw czy nowym tworcom ja, uda sie dorownac slawetnemu silent stormowi, ktory taktyke (pomimo swoich niedociagniec i bolaczek) przeniosl na zupelnie inny poziom, stajac sie obecnie niedoscignionym wzorem;]
Peanut ---> Wcale nie jest regułą, że sequele są gorsze. Np. Jagged Alliance 2 jest duuuużo lepszy od pierwowzoru. Taka gra jak Baldur's Gate 2 tęż nie ustepuje pierwowzorowi. To samo mogę powiedzieć o Falloucie 2 i myślę, że jeszcze bym kilka znalazł. O np. Gotghic 2 :D
Wydaje mi sie ze zaszla jakas pomylka, moze literowka ? bo 200m^2 na mape to zdecydowanie za malo, moze mialo byc 2000m^2
jesli jednak to prawda to bedzie mozna siac do wroga juz zaraz po wejsciu do lokacji, bo jej dlugosc nie bedzie przekraczac 70m...to bylaby glupota