Medal of Honor: Pacific Assault - demo 30 lipca
windows xp - zaliczone
procesor - Athlon 2500+ zaliczone
ram - 512( bedzie wiecej) zaliczone
grafa-radeon 9600 -zailczone
ciekawe na jakich detalach odpale ?
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-07-28 12:01:20]
To sa zalecane?? Bo teraz nie wiadomo jak traktowac te wymagania:/ Jesli tak to RAMu mi troszke brakuje:/
Zastanawiające jest szczególnie te 128MB+ na karcie. Tak szczerze mówiąc to nie słyszałem jeszcze o grze, która by tyle potrzebowała, zapewne na tekstury, a grafika w tej grze morze nie brzydka ale nie powala. Z tego co widzę to mój 9700Pro 128MB według nich stał się absolutnym minimum.
to jest gra na silniku Quake 3 arena więc to są na 100% zalecane wymagania.
Bez przesady chyba nie sądzicie ze ta gra ma większe wymagania niż Doom3???:D
superzabijaka----------------->Engine ma to do siebie ze mozna go non stop poprawiac:D Wiec teoretycznie wymagania sie zwiekszaja. Moze to tez byc wina skopanego kodu gry.
hmm screeny jakie widzialem z pewnoscia nie powalały... wiec nie wiem skąd te wymagania...okaże się w piątek.
Ja tam uważam że gra będzie chodzic gites,a tak poza tematem to D3 też nie będzie miał aż tak wielkich wymagań jak kolesie z ID piszą,patrząc na screeny i na textury ścian aż tak rewelacyjnie to nie wygląda.
Piotr44 ---> Słyszałem, że DOOMa 3 będzie można podziwiać w pełnej krasie dopiero z kartą o 512 MB pamięci.
PIL nie przejmuj się, róznica między ustawieniami "ultra high" a very high (kompresja textur) ma być naprawdę niewielka. W cyklicznym wątku o dómie wkleiłem cały text pana Duffy'ego.
z tych wymagan mam tylko windowsa xp :))))
PIL<--- No wiesz wystarczy odpalić Lock On w wyższej rozdzielczości i AA a nawet Radeon X800 pada na pysk, ale przy Lock On podawane są wymagania na poziomie Geforce3 i na takim sprzęcie da się grać, nawet przy nie najnowszych grach można włączyć takie ustawienia, że wszystko padnie na dowolnym sprzęcie, a tu sam widzisz, jakie podają "wymagania”, czyli cos co potrzeba do uruchomienia gry.
Też jestem ciekawy tego tytułu! Chociaż klimat pacyfiku nigdy mnie za bardzo nie pociągał, tym bardziej w grach, no ale może pora to zmienic?:)
mi pujdzie
1.doom 3 nie wymaga 512 mb na karcie tylko 1024 mb RAMu (normalnie) chyba ze cos przeoczylem... (ale raczej nie)
2.MoH:WnP owszem... jest robiony na silniku quake 3... ale podobno tak go ulepszyli ze to prawie nowy silnik :) (tto nie jest dodatek do MoH:AA tylko osobna gra ! - dla tych co nie wiedza)
3.tak... są to zalecane wymagania.. wiec nie martwcie sie, na slabszym sprzecie pujdzie :)
Windows XP
2.0+ GHz Intel Pentium IV lub AMD Athlon
512 MB RAM
ATI lub Nvidia z 128+ MB
a... swoja droga jeszcze tego demka nie ma... hmmm... znowu przelozyli o kilka tygodni..
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-07-31 14:55:25]
512 mb:
"In Ultra quality, we load each texture; diffuse, specular, normal map at full resolution with no compression. In a typical DOOM 3 level, this can hover around a whopping 500MB of texture data. This will run on current hardware but obviously we cannot fit 500MB of texture data onto a 256MB card and the amount of texture data referenced in a give scene per frame ( 60 times a second ) can easily be 50MB+. This can cause some choppiness as a lot of memory bandwidth is being consumed. It does however look fantastic :-) and it is certainly playable on high end systems but due to the hitching that can occur we chose to require a 512MB Video card before setting this automatically..."
Poczytaj sobie tutaj:
A ja mam Pentium 2 (233Mhz), GeForce 3 64MB, 128MB RAm i mi moh pacyfic assault śmiga aż miło jełopy