Pierwsze screeny z Counter-Strike Source
Cala prawda o Kamper-Strajku (2,8MB):
http://members.home.nl/r.geraads/lolol.swf
Boże! Żeby tylko odebrali kamperom moc masowej zagłady! Wtedy może bym się cieszył.
modele postaci zrobine "na odwal się" żenada, już SOF2 miał o wiele lepsze. Coś chyba Valve poszło na łatwiznę, ale dobre i to...
Czepiasz sie ZABIJAKA... na moje sa dobrze wykonane i tak wogole przeciez nie chodzi o wyglad CSa tylko o to ze jest to "stary" i B.DOBRY CS! BTW gdyby wszystko bylo wykonane idealnie (jakosc tekstur itd) to gra moglaby sie ciac czyli przeszkadzac w grze a przeciez chodzi o jak najbardziej plynna gre. Jesli bede gral w nowego CSa to i tak ustawie sobie wysztko na LOW/MEDIUM ;)
Kolejna sprawa ciekawe czy HL2 bedzie na DVD czy tez 3CD (alpha byla na 2-3CD) i czy od razu umieszcza na nosnikach zmienione mody tj. CS i DoD... na moje to bylby BARDZO DOBRY pomysl!
eh, cos bidnie toto wyglada... jeszcze rok temu moze zrobiloby to na mnie wrazenie, a teraz..
hl2 moze okazac sie najwieksza wpadka w dziejach komputerowej rozrywki.
Jakbyście widzieli filmik z E3 pokazujacy nowego cs'a to byście tak nie mówili :]
GSi ma racje :) tez widzialem ten badz co badz krotki filmik ale zawsze to cos , mowie css bedzie wymiatal :)
chce cie tez zobaczyc ? to zasysajcie full movie z 3e 2004 wazy jedyne ok. 700 mb , co to jest :)
ledwo 2-3 godziny sciagania :)
pozdrawiam
khorag, fajny link :) hehehe
najnowszy filmik:
http://csnation02.dathorn.com/cssource-pcgames.avi
http://inhostmiroir.free.fr/cs2.avi
http://www.filespace.ru/download/07636a00911c67b400d19dda5ca694c9/nat_cssource-pcgames.avi
http://trog.qgl.org/site//media/movies/cs2.avi
któryś z mirrorów powinien działać :)
ok. 32mb
CS dawniej był popularny, ale obecnie na głowę go bije Enemy Territory. Słowem - staroć i przeżytek.
mam nadzieje, ze obecna wersja bedzie dzialac rownolegle z tym nowym gownem. modele mniej realistyczne niz teraz. poza tym - po ch**j mi ladna grafika w tej grze - liczy sie grywalnosc... oby wlasnie grywalnosci przynajmniej nie popsuli....
ogladnalem filmik, zarowno ten z e3 (700mb koncowka po hl2) jak i ten z linkow na gorze. i wciaz uwazam, ze ta gra to lipa. ile razy mozna odgrzewac stare kotlety? wsadzenie gnijacego juz kawalka miesa do nowej patelni w niczym nie pomoze. przeciez cs:s nie wnosi absolutnie niczego. i to jest wlasnie sztuka - wcisnac klientowi 2x dokladnie ten sam produkt.. ble.
malo tego, wsadza cs:s, a nie bedzie najprawdopodobniej klasycznego multi do hl2! to juz przegiecie paly i chodzenie na latwize. mogliby znow ich okrasc, pewnie okazaloby sie, ze od zeszlego roku wymeczyli ledwie dwie singlowe mapy i 3 modele.
Dokladnie cioruss tak jak mowisz . Nic dodac nic ujac . Dzis wszycho to odgrzewane komercyjne kotlety ktore w rzeczywistosci sa gowno warte :P
ta gra niema szans wyjść w tym roku! Zgadzam się z ciorussem, na pewno wile postepu w stosunku do bety nie nastąpiło. Żeby 5 lat robić grę!... toz to prawie DNF:D Tę grę łykną bez popitki tylko fani, na reszcie przy tej opieszałości prac w dniu premiery nie wywże większego wrażenia.
Bad Developing!
Dzien dobry
Piszecie , ze HL2 to gra komercyjna. Mozecie polecic jkies duze, rozbudowane gry niekomercyjne? Pytam powaznie.
Fifalk- Hahaha, od kiedy CS był realistyczny? :P
Hamil_H --> nie napisalem ze byl. nie ma gier realistycznych. mowie o wyglkadzie modeli a nie o samej grze.
Pan_X - Chodzi Ci o darmowe?
Tribes 2, CS przy tej grze jest skomplikowany jak gra w pac-mana ;)
64 graczy może grać bez problemu, walki odbywają się na nieskończenie rozległym terenie przy udziale pojazdów (bombowce, transportowce, myśliwce, czołgi, coś co przypomina motory i jeden wielki pojazd który jest mobliną bazą) jak i piechoty w różnych klasach pancerza, dochodzi tez element a'la RTS - czy stawianie więżyczek, naprawa i rozbudowa bazy.
Na dole link do samej gry, a pod tym tekstem link do formularza rejestracyjnego (trzeba wypełnić by uzyskac cd-key).
http://www.fileplanet.com/promotions/tribes2_cgw/
W CS nie gram więc mnie to strzela , ale jak przepiszą poczciwego Half-Life'a na ten wypasiony silnik "source" , to z radości przejdę nago z Królewskiej na Rynek Główny !!! :):):)
Pan_X ----> America's Army i... wszystko jasne :)
Jest to najlepsza i najbardziej realistyczna gra multiplayer w historii. Nic dodać nic ująć.
ninja777--->prawie w ogole nie ma gier niekomercyjnych. Tylko shareware i freeware nie sa komercyjne. AA mozna by bylo pod niego podciagnac gdyby nie jedno - ta gra to jedna wielka reklama US Army :)
Ehh ludzie. Ja juz sie nie moge doczekac nowego Countera. Po prostu bedzie wymiatal. Na pewno nie bedzie to ten odgrzewany kotlet CS:CZ.A co do grafy - to mi sie podoba, nawet bardzo, na filmiku robi pozytywne wrazenie. Bedzie HIT :D
ET, AA, CS to sa zupelnie inne gry dla innych graczy. Jednym podoba sie et bo jest podobne do quake, drugim AA bo jest najbardziej realistyczne z tych trzech, a innym CS. Dla fanow CS'a bedzie to swietna, nowa pozycja, z o wiele lepsza grafika, mozliwosciami i mozliwe ze bedzie lepiej chodzila niz 1.6 (jesli dobrze napisza). Jesli ci sie ta gra nie podoba to po prostu wroc do et, aa i innych gier uzywajacych przestarzalych enginow. Dla mnie to jest wielki plus ze firmy odgrzewaja gry ktore sa lubiane i popularne i chetnie bym zobaczyl wiecej odswierzonych tytulow np system shocka 2 na nowym engine z multi itp.
ArSo--niekoniecznie ,CS zawdziecza swój gameplay engine quake który jest bardzo ,,klarownym,, pod tym względem.
HL 1jedynka gdyby nie doskonala jak na owe czasy mechanika queka 1 gry mógłby nie być takim hiciorem , wiadomo bugi ,zwiechy itd.
Enemy Territory(pozdrawiam wszystykich grających w tę za##stą gierę) - powtarza sukces CS-a między innymi równierz zastosowaniu engine quake3.
Hamil-Tribes 2 może i jest dobrą grą(nie grałem niestety) ale w Tribes: Vengeance z jakichś powodów przesiedli się na unreal 2(może gra na autorskim silniku odstawała od konkurencji?)
W każdym razie na screenach prezentuje o klasę lepszą grafę a i pojazdów i innych bajerów nie zrezygnowali.
CS , America's Army , HL, RTCW ,Et i wiele innych multi z ''jajami'' to zawsze qake i Unreal .
Counter-Strike na tym wynalazku Source faktycznie może być odgrzanym kotletem...
Nagat - Co do Tribes: Vegance - nie robi już tego ta sama firma co poprzednich gier.
I wszystko wskazuje na to, ze będzie to coś a'la UT 2k4 +kiczowate kolorki + kiepski do takiej gry engine (do 32 graczy a i to ledwo ledwo uciagnię, no i zamknięty teren przez niewidzialne ściany) + elementy stylistyki rodem z kart pokemon ;) + elementy z seri Tribes ale cholernie uproszczone nawet w porównaniu z pierwszą częscią gry.
Ta gierka ma być szybka, kolorowa, bezstresowa, i na tyle mało skomplikowana by nikt w wieku +5 lat z powodu nadmiernej ilości elementów gry z niej nei zrezygnował.
Nie wiem jak to określić - jest jakieś słowo przeciwstawne do ewolucji? :)
"screenach prezentuje o klasę lepszą grafę"
Teren wygląda w cale nie lepiej niż w Tribes 2 (tylko tutaj w T2 jest nieskończenie rozległy), postaci wyglądają jak żywcem wyjęte z kreskówki, wszedzie walą po oczach kiczowate kolorki, woda to jakaś kompletna pomyłka...jakiś byle jak nałożony shaderek bez żadnej przeźroczystości, pojazdy...khehehehe...zobaczcie sobie wygląd myśliwca, albo czołg zczyms pomiędzy dopalaczami a wielkimi żelazkami z tyłu ;)
"a i pojazdów i innych bajerów nie zrezygnowali. "
Pojazdy będą raptem trzy czy 4 (nie wiem w końcu czy nie wycofano się z jeepa) zamiast poprzednich 6 - nie będzie ważnego elementu aktualnej gry - Mobile Base Point, który na prawde miał wielkie zastosowanie na dużych mapach w T2.
Bronie też po cżesci zlikwidowano aby ktoś się przypadkiem nie namęcyzł ich wyborem (oraz ustalono, że nawet najcieższy podobny do chodzącego czołgu pancerz będzie nosił tyle samo broni co najlżejszy).
Zabrano takie nieocenione bronie jak shocklance (broń umozliwiajaca zabicie każdego jeśli trafilo się z bliska w plecy - nie przeszkadzały jej włączone osłony, oraz nadawała sie do strącania poajzdów :P), missile launcher (naprowadzane na ciepło rakiety...) i bronie "taktyczne" nie powodujące żadnych szkód samym swoim działaniem - elf (rozładowywał energie "packa" wroga) i targeting laser (wskaźnik laserowy...dla bombowców, moździerzy, granatników, oraz wskazywania tego gdzie ukrył się wróg...).
Zamiast tego dano jakiś kiczowaty "rozpylacz" rakiet który wyglada jak 6'cio pak na kiju :)
Oraz "hak" do zachaczania się o budynki - nawet fajna rzecz, tylko z założenia ma działać wbrew najprostszym prawa fizyki - jego tor lotu bedzie zawsze taki sam - niezaleznie czy spadasz na ziemie z prędkością 400 km/h, czy stoisz na spokojnie na ziemi -wszystko oczywiście po to by się gracz nie namęczył...
A "bajerki" praktycznie wszystkie poszły w las, nie ma wiezyczek aytomatycznych, nie ma więksozści wyjątkowo użytecznych "plecaków", nie ma sieci "sensorów" (którą rozstawiała obrona bazy aby widzieć kiedy naciera wróg), wspomnianej moblinej bazy i pewnie paru innych rzeczy o których teraz nie pamiętam :)
Ten krótki opis zmian świadczy o tym, że nowe nie =lepsze.
Bym zapomniał - "może gra na autorskim silniku odstawała od konkurencji?"
W czasie wydania Tribes 2 to wszystkie inne gry wyglądem oraz wymaganiami odstawaly od niej :D
A nowa wersja enginu Torque z obslugą nowych efektów jak sahdery i bump-mapping w cale tak z tego co widziałem nie odstaje od nowego UT, no, może tylko ceną - bo kosztuje 150$ (a umowa komercyjna bedąca jeszcze w przygotowaniu kosztuje niecałe 1000$).
Hamil_H ok,ok maiałem na myśli raczej gry ,,deathmetchowe,, raczej a w Tribes 2 jak wspominałem nie grałem więc nie wiem , ale grafikę już po screenach można porównać(nie gameplay) i tu tribes 2 nie jest szczególnie ,,wypasiony,,(ut tournament wciąz jest piękny) poza tym NIGDY się nie zdażyło że jakaś gra /engine faktycznie deklasowała resztę konkurencji może najwyrzej miała jakiś bajer np unreal w America's Army oferuje duże lokacje , ale ET radzi sobie z na małym terenie i też jest ok.
Gameplay tribes 2 może i był innowacyjny , ale gdyby to było naprawdę coś extra tojuż byśmy to mieli w innych tytułach.Gameplay to podstawa do oceny gier multipleyer a nie np orginalne pomysły(nie zawsze trafione).może się mylę?
byłbym zapomniał ,,pojazdy...khehehehe...zobaczcie sobie wygląd myśliwca, albo czołg zczyms pomiędzy dopalaczami a wielkimi żelazkami z tyłu,, racja , ale to desing -czyli kwestia gustu pewnie jednemu się podoba innemu nie .
Nagant - silniki quake'a i unreal'a powtarzaja sie w wiekszosci grach, dlatego ze firmy wola kupic licencje na gotowy engine niz pakowac czas,pieniadze i ludzi w robienie nowego. Wyjdzie doom3, jakis nastepny silnik unrealowy i pojawia sie gry na nich, moze pojawia sie tez gry na silniku hl2 (np painkiller byl juz pisany na havocu). Jesli twierdzisz ze hl2/cs2 nie bedzie dobry dlatego ze nie ma silnika quake'a ani unreala to jest to raczej glupie stwierdzenie.
ArSo_ to nie jest prawda że wspomniane silniki występują w grach jak leci. ale gry z ich zastosowaniem odnoszą sukces po prostu częsciej niż inne a wynika to między innymi z tego że ich tryby multi są ,,dotarte,, dzięki czemu twórcy mogą skupić się na tworzeniu gameplay.Przykład? CS jest najlepszym przykładem.
,,Jesli twierdzisz ze hl2/cs2 nie bedzie dobry dlatego ze nie ma silnika quake'a ani unreala to jest to raczej glupie stwierdzenie.,, -----------------tak to stwierdzenie jest głupie ale ja tego nie twierdzę . HL to był najlepszy singiel fpp w jaki miałem przyjemnść grać .HL2 maadzieję będzie pod względem fabuły co najmniej równy z jedynką
Jaki będzie multi Counter-Strike Source to się okaże.Sęk w tym że to engine quake i unreal wyznacza standarty tego co dobre w multipleyer a całej reszcie czegoś tam zawsze do pełni sukcesu.
Ciekawe jeśli się okaże że Counter-Strike Source będzie nie tak ,,miodny,, jak jedynka to czy bedziesz połażliwy dla np samego tytułu i wspomnien jakie niesie?Ja na pewno nie.
,,np painkiller byl juz pisany na havocu,, eh to jest silnik.samej fizyki a nie gry , jest dołączony np do 3max6 i nie da się na nim robić gier!!Painkiller ma napisany przez rodzimych programistów silik i to widać , gra ma chore wymagania a wygląda brzydko, a multi to nie rewelacja niestety(w polsce gry robi zwykle paru gości i są zawaleni robotą)
Podsumowując to HL2 musi mieć naprawdę dobry single by nie powtórzyć losu np unreal2 (single) który miał
dobrą grafę ale już nie tak dobrą jak w jedynce fabułe.