Czego potrzebuje Unreal II żeby rozwinąć skrzydła
a jak wyszedł U1 to po ilu miesiącach/latach mogło to chodzić _naprawdę_ szybko na domowych komputerach? ile to pokoleń procesorów/GPU mineło ;-)
tramer --> dokladnie. Unreal do dzis wyglada pieknie a w czasach gdy pojawil sie na rynku krolowaly Pentium 133 i 166. Na tym sie prawie nie dalo grac nie mowiac juz o jakijs sensownej rozdzialce czy detalach. W zasadzie 2 lata pozniej sprzet umozliwial zagranie w Unreala w odpowiedniej rozdzielczości i przy detalach na maxa. :)
Ja zaryzykowalbym stwierdzenie ze Athlon/P4 2GHz i GF3 NADAL (sic!) nie wystarczy do komfortowej gry :)
Macie rację. Ale to nie zmienia faktu, ze wymagania są trochę za duże.
Fajek-->Jak to nie starcza to nie wiem co powiedzieć
Shadow --> nie są. przynajmniej istnieją komputery które to mogą udźwignąć. przecież to nie problem zrobić w chwili obecnej super-hiper zdetalizowaną grę, która pójdzie na ... PV 5Ghz albo coś ;-)
Fajek --> to fajnie, zwłaszcza że Athlona 2Ghz jeszcze nie ma :-)
Nareszcie !!! będzie powód do kupna szybkiej maszyny.
Fajek >> Unreal to jest moja ukochana gierka i odpalałem ją ściągniętą z zagranicy na maszynce podówczas bardzo przyzwoitej. Detali nie wspomnę ale chodziła na 1024 z pełnym kolorem i dźwiękiem przy 60 fpsach. To jest pewne że teraz jak już pojawi się U2 to kupię sobie jakieś P4/2 i GF4 lub Radeona 8500.
heh, kolejny :-D ja to bym wolał kupić używany samochód :-P
zresztą w te wakacje czas na inwestycje rowerkowe ;-)
tramer >>> chłopie bój się Boga, nie kupuj używanego samochodu, same problemy. Dużo lepiej jest kupić nowy i ładny i serwis gwarancyjny i cała reszta. ;-)))))
LOL
Moj cel 566@833 + g2mx400 i ja wysiadamy. Niech sobie giera ma kolosalne wymagania, ale nawet taki hit jak UII nie zmusi mnie do wydania 2-3 tys. zl na upgrade kompa.
tak, jasne na 700mhz i geforce 2(nie napisali jaki, moze im chodzi o ultra, albo gts?) bedzie sobie mozna fajnie pograc. nawet jesli to prawda, to detale beda musialy byc ystawione na ultra-low, a wtedy to ta gra bedzie wygladala jak Q1.
Smutny jest fakt, ze planuje wymienic sprzet na 1.6ghz Athlona, i do tego jakis geforce, i nie bede mogl sobie pograc w nowosci na pelnych detalach.
Tramer mylisz sie to jest sztuka;)
ostatnio tworcy ida tylko w grafe wiec ,niedlugo nie bedziemy czuli roznicy pomiedzy kinem a gra
(tylko ten ekranik maly,no i bilet za drogi:)
no chodzi mi o to że nie problem napisać engine który np. będzie łykał 500000000 poligonów na postać, tekstury 1000000000x10000000000 i na najszybszym komputerze świata będzie miał 0.00000000001fps :-) tylko po co...
A ja myślę, że wiele jest przesady w tym co mówią autorzy Unreala II. Tak naprawdę pewnie na Athlonie 1.4 i GeForce 2 GTS da się spokojnie pograć. Jest też ewentualność, że gierka nie będzie warta kupowania nowego kompa.
Poza tym autorzy pewnie liczą na dolę od firm produkujących karty GeForce 4 i 3, które niechybnie odnotują lawinowy wzrost sprzedaży od dnia premiery Unreala...
A tak na marginesie nazwanie kontaktu z grą "religijnym przeżyciem" jest chyba trochę na wyrost.
ja am Durona 600 i GeForce 2 MX400 i powinno dzialac...
A jak ie to bez laski - Unreal nigdy nie byl moja ulubioną gra... (Quake 2 rulez:)
to wszystko prawda - w końcu U1 w dniu premiery (i U2 dziś) wyglądał niesamowicie/powalająco/przepięknie etc. i to usprawiedliwiało jego gigantyczne, jak na owe czasy ofkoz, wymagania. Tyle, że Polanie II wcale nie tak nie wygląda, a wymagania ma większe od U2!
Chyba, że narazie udostępniono stare screeny z P2, ale... wątpię.
zgadnijcie, z czego to obrazek?
no... U2, ale czemu taki skromniutki?
Bo nie chce mi się ściągać wersji alfa żeby walnąć wieksze