UFO: Alien Invasion - wywiad z twórcami
Owszem wyglada ciekawie. Niestety, problemem kolejnych UFO nie byl wyglad, tylko coraz gorsza grywalnosc. Mam nadzieje, ze im uda rozwiazac ten problem. No, zreszta z tego co pisza, jest to ich glownym celem;)
Dokladnie. Grywalnosc, i rozowe i blekitne ufoludki... co jednak badzo psulo klimat. Ten Alien Commander na koncu arta tez fatalnie wyglada, taki zdziwiony, z otwarta buzia, jakby ktyos mu lizaka zabral... Popatrzcie tylko na sectoidea/aquatoida z ufo/x-com... na ich oczy... widac na ich pyszczkach zlosc. To ma byc twoj wrof, a nie niebieski misio (antropod z X-com:A) czy wielki misio (psimorph)...
No i jasnosc mapy... w X-Com: A. bylo za jasno. Powinno byc baardzo ciemno (zwlaszcza w statkach obcych) i stworki powinny wygladac groznie. Do tej pory pamietam, jak fantastycznie wyglada sectoid o zmroku, albo lobsterman w oddali - ah, twarde bydle;) a nie to co rozowy splitter z niebiesko pastelowym antropodem, blekitnym popperem, zielonym multiwormem i zoltym brainsuckerem...
Demo sciagnalem pare tygodni temu - nie powalilo mnie - chyba os jest ze sterowaniem nie tak... jakos nie mialem ochoty rozgywac tych misji, zobacze moze nastepne ebdzie lepsze ;)
Trzymam kciuki za Panow!
nagg
dokladnie klimat chyba byl najlepszy w xcomie :) bez kitu jak ufoki robilu wjazd na statek i trzeba bylo ich powstrzymac to normalnie balem sie tych zwalonych ciemnych miejsc :P i to nieodlaczne TUPANIE (cyfil czy kosmita) :P w ten czas bylem sobie w stanie tylko zadac tego typu pytanie :D
UFO RULEZ (oczywsice pierwsze 2 czesci bo puzniej to juz porazka :/)