Unreal Tournament 2004
Jesli mam być szczery to poradnik taki se. Zarówno jeśli chodzi o merytorykę jak również o długość...
A gdzie opis i specyfikacje p[oszczegulnych map? Jakieś strategie działania...
Brakuje jeszcze 1 broni Target Paintera
Dokładnie, beeeznadziejny. Nie zaglądałem do swojej kopii instrukcji, ale tekst wygląda jakby był z niej wyciągnięty i z _poradnikiem_ właściwie nic wspólnego nie ma.
Materiał do napisania od nowa, albo usunięcia z serwisu, bo wyciąganie za niego pieniędzy to zwykłe naciąganie czytelników :[
W poradniku znajdujemy tylko informacje jakie można znaleźć w instrukcji do gry (zarówno polskiej jak i angielskiej) i jakie można znaleźć w samej grze. Informacje w opisach broni, trybów, pojazdów i przedmiotów zerżnięte (aczkolwiek w zmienionej formie bo napisane od nowa) z instrukcji do gry (kto ma oryginała to ma instrukcje) a fabuła w większości przetłumaczona z informacji jakie znajdziemy w samej grze. Plusem poradnika jest jedynie to że mogłem sobie fabułe (która mnie zainteresowała) poczytać po polsku a nie po angielsku (ale co za różnica bo angielski znam dobrze).
Autor poradnika nie dodał "nic od siebie" :/. Wolałbym poznać strategie walki na poszczególnych mapach zamiast dostać poszeżoną wersje instrukcji :).
Moja ocena: 6+/10
To jest pierwsza część poradnika - opisująca uzbrojenie, pojazdy itd. Taktyki walki i opisy mapek znajdziecie w części drugiej.
1 strona i juz 1 blad...
W niniejszym poradniku znajdziecie informacje o fabule, trybach gry, broniach i pojazdach. Myślę, że każdy wielbiciel serii znajdzie tutaj coś dla siebie.
Fabula??? Echhh jaka fabula??? Nie znam zadnego shootera FPP przeznaczonego na multi z fabula...
Kirkos --> czepiasz sie, Twój poradnik do UT również nie był zbytnio rozbudowany :P
eJay ---> No to widzę, że jesteś bardzo obeznany w temacie gier komputerowych :). Jeżeli uważasz że UT 2004 nie ma fabuły, to wejdź do działu o podobnej nazwie i sam się przekonaj.
"Bardzo halasliwa i zanieczyszczajaca, wiezyczka minigun (minigun turret) znajduje sie juz w produkcji, lecz wciaz jest uzywana. turbina wysokiej mocy daje jej wysoki poziom rpm i wspanialy zasieg. slabsze punkty dzialko to: slaba precyzja i efektywnosc na male dystanse"
tekst bardzo interesujacy zwlaszcza pod wzgledem stylistycznym. jak dla mnie, wyglada na efekt pracy english translatora (mozliwe ze z drobnymi poprawkami, chociaz te powtorzenia wyrazow i brak odmiany przez przypadki ... )
moznaby na to przymknac oko jesli bylby to pojedynczy wypadek, ot zdarza sie. ale tekst pelen jest takich wlasnie kwiatkow, ktore sa neidopuszczalne w renomowanym serwisie. zreszta, sam pomysl tworzenia poradnikow do gier stricte online mija sie z celem bo co to za przyjemnosc, kiedy kazdy po przeczytaniu jakiegos poradnika bedzie uzywac 'najlepszej taktyki walki' i kampowac w jednym punkcie na mapie ? wiem, ze to mocne przerysowanie co nie zmienia faktu, ze poradnik taki sobie i z pewnoscia niewiele wniesie do swiatka graczy unreal tournament 2k4
kule, przeczytalem dokladnie ten poradnik nie jest on 1. klasy ale nie o tym chcialem... :D opisanie broni, druzyn i pojazdow obudzilo we mnie kogos kto zasnal miesiac po przeczytaniu Planety Śmierci :D jakby wykorzystac wszystkie te informacje to mozna by stworzyc naprawde znakomita gre ale dla jednego gracza - taki Unreal 3 :D jakbym umial programowac to zaraz bym sie wzial za robienie Unreala 3 :D powaznie, gry starczyloby na kilkadziesiat godzin ostrej jazdy, tylko trzeba by odpowiednio zagospodarowac mozliwosci silnika - jesli ogladaja nas tworcy to wezcie to pod uwage ;]
Rzeczywiście, podany fragment jest beznadziejny. Zapewne pisałem go późną nocą, a później nie starczyło czasu na korektę. Wybaczcie.
arthek1-------------------->UT ma tylko cos tam wymyslonego (chyba historie), ale nie jest to fabula...Fabule maja przygodowki, RPG, cRPG i inne takie, ale UT to czystej gry shooter:) Czy gdy trafisz 10 wrogow??? To otrzymujesz pkt doswiadczenia??? NIE!!! Nie ma zadnej fabuly, tylko male wprowadzenie....nic wiecej.
eJay ---> No ale jakaś tam jest :). W galaktyce odbywa się turniej, w którym uczestniczy kilkanaście zespołów, z których każdy posiada własną historię. To już jest jakiś zadatek :).
eJay ---> Piszesz że UT 2004 to shooter, a shootery nie posiadają fabuły. Zaskoczyłeś mnie. Co z tą masą strzelanek, które posiadają ciekawy i wciągający scenariusz?
arthek-------------->Ale to jest wielkie g...a nie fabula:) Troche cie chyba ponioslo podczas pisania poradnika. Ja bym to raczej nazwal wprowazdeniem do gry, niz fabula:) Poza tym jak grasz w gry tego typu to nie patrzysz na fabule tylko na akcje:)
arthek1-------------->Pisze ze UT2004 to shooter przeznaczony na multi a to duza roznica. Jak chcesz zagrac w FPP ktory ma swietny scenariusz polecam Op. Flashpoint ew. Half Life.
eJay ---> To jest twój punkt widzenia. Ja grając w różnej maści shootery, skupiam się na fabule w równym stopniu, jak na akcji.
arthek---------------->Nie no teraz mnie zaskoczyles...Grajac w UT myslisz o fabule??? Nie....:D buahahaha
eJay ---> Nie napisałem że grając w UT 2004, ale w shootery dla single-playera. Przed chwilą napisałeś, że w shooterach skupiasz się na akcji. Ja napisałem że w moim przypadku jest inaczej.
eJay ---> Ja nie mówię że UT 2004 posiada ciekawą fabułę, ale że jakiś tam zadatek jest. Dlatego też opisałem go w dziale "fabuła".
arthek--------------->Chyba shootery na tym polegaja zeby sie skupic na akcji...scenariusz to ja mam w RPG i cRPG choc niezawsze (np. Diablo - typowy hack'n'slash).
eJay ---> Dlatego napisałem, że to jest twój punkt widzenia. Jeżeli chcę pograć w shootera, aby się zwyczajnie wyżyć - włączam np. Serious Sama (chociaż nie robię tego praktycznie w ogóle). Jednak większość gier z tego gatunku posiada wciągający scenariusz (vide Jedi Knight, Far Cry, Deus Ex poniekąd też jest shooterem) i chyba nie powiesz, że jest inaczej. Przy takich grach skupiam się na fabule równie dobrze, jak na akcji.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-04-08 11:37:47]
arthek---------------->Ta wypowiedza przeczysz sam sobie bo porownujesz UT2l4 do Deus Ex:) Ale niewazne. zreszta jak dla mnie Serious Sam ma bardziej rozbudowana fabule niz UT:) ale i tak o fabule tu niechodzi tylko o rzez, ktora jakby nie patrzec jest taka sama w UT.
BTW. Dla mnie Jedi Knight to TPP:) 95% akcji rozgrywamy za pomoca miecza swietlnego:)
poradnik nie jest najlepszy. Mogles go ulepszyc i bardziej rozbudowac. OCena 5/10
eJay ---> Ja nie porównuję UT 2004 do niczego. Mówię tylko że shootery w większości przypadków posiadają ciekawą fabułę, podając jako przykład Deus Exa. Po drugie nie dyskutuję na temat tego, o co chodzi w UT 2004, a mówię że ta gra posiada zadatki na fabułę (jest wprowadzenie, historia poszczególnych grup, wydarzenia). Po trzecie - co do Jedi Knighta, przypomnij sobie "jedynkę", w której to musiałeś przejść kilka poziomów bez miecza świetlnego. Przecież w tej grze 90% uzbrojenia to broń palna. Spróbuj przejść ją przy użyciu jedynie tego narzędzia walki :).
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-04-08 11:51:42]
LuCaZ15 ---> Przypominam ci, że jest to pierwsza część poradnika - opisująca uniwersum gry. Nie mogłem tam niczego dodać, gdyż wyczerpałem ten temat dogłębnie. Opisy mapek i taktyki walki znajdziecie w części drugiej.
arthek--------------->Nie czytales moich postow dokladnie...Mi chodzi o shhotery multiplayerowe czyli UT, Counterstrike, Quake. Chyba sam sie zgodzisz ze w tych grach fabuly nie bylo. A co do UT 2004. Ma moze jakies tam wprowadze, ale NIE AM ONA zadnego wplywu na gre. Natomiast Jedi Knight...gralem i tylko na poczatku sie nie mialo miecza, a reszta broni to chyba dodatek:) A w Jedi Academy to miecz miales juz od poczatku wiec...
eJay ---> Jednak wspominałeś o Op. Flashpoint i Half-Life :). Co do shooterów multi, nie mają one rozwiniętej fabuły, ale UT 2004 posiada zadatki. Jest wprowadzenie, historia zespołów, opisy wydarzeń i nie będę tego więcej razy powtarzał.
Fabuła - literowy ciąg zdarzeń (wątków) opisanych w dziele literackim, powiązanych ze sobą zależnością...
W UT 2004 występują wątki, co prawda nie w samej grze, ale są opisane w tym poradniku. Dla przykładu podam np. wojnę ze Skaarj.
arthek--------------->Flashpoint i HL podalem jako przyklady shooterow z dobrym scenariuszem ale nie multi...
Grajac w UT nie patrze na fabule, tylko patrze jak kogos sfragowac:P
widac nie wiesz co to jest UT za bardzo...
nawet w UT2k4 fabula jest calkiem rozbudowana..
singleplayer to nie jest juz jak w ut2k3 practice session..
to ma fabule bo sie rozwija swoja postac, druzyne...
walczy sie w okreslony sposob i tak dalej :)
Dessloch --->yyyyyyyyyyy jak rozwijasz druzyne i siebie, bo z tego co powiedziales idzie wywnioskowac ze sa elementy rpg a takich nie zauwezylem :)
LUDZIE, POTRZEBUJĘ POMOCY!!! PRZESZEDŁEM CALUTKĄ GRĘ ALE NADAL NIE MAM WSZYSTKICH CHARAKTERÓW DO WYBORU W USTAWIENIACH POSTACI (ZAMIAST TEGO SĄ IDIOTYCZNE ZNAKI ZAPYTANIA). DLACZEGO TAK JEST? NIECH KTOŚ SZYBKO ODPOWIE!!!
Matimatik3--> zmień wpis w User.ini :
TotalUnlockedCharacters=Malcolm;ClanLord;Xan
zawansowany poradnik do UT2k4 jest tutaj dla znających angielski :
Dżizas! Człowieku (autorze)! Czy Ty w ogóle czytałeś ten swój poradnik? Co za grafomaństwo nieziemskie! Do tego jeszcze błędy językowe nie do przełknięcia: "uważali jako.." "po styknięciu".Lektura to koszmar!
Ludzie zrobcie cos z tym poradnikiem. On nie zasluguje na to by byc na GOLu!!! Poziom jest zalosny, wszystko spisane z instrukcji ktora i tak jest slaba....I za to 50 Goli??? phhhhhhh