Wybitna gra o budowaniu zapewni jeszcze więcej swobody i wolności w otwartym świecie science fiction. Wielu graczy spełni swoje marzenia w Satisfactory 1.1
Super, że dalej rozwijają, ale z nowości bardziej widziałbym takie rzeczy jak nowe rury o większej przepustowości, bo to co się dzieje w tej grze z płynami to kosmos, a takie rury znacznie by uprościły logistykę płynów. Dodatkowo smart splitter z określeniem dokładnej ilości materiału też by były fajną rzeczą. Brakuje też nowych ścian choćby oraz zagadką dla mnie jest, dlaczego niektóre elementy z architektury można dowolnie obracać, a niektóre nie. Fajnie też jakby dodali opcję wyboru przyklejania jednego elementu do drugiego, czy ma to być w pionie, czy poziomie, bo strasznie wydłuża to proces budowniczy. A tak poza tym, to gra jest sztos I mimo , że aktualnie ostatni duży projekt ( 300 GW elektrownia na Rocket fuel ) zmęczył mnie i potrzebuję trochę przerwy, to na pewno wrócę. Tak generalnie nie śpieszy mi się z kończeniem windy, prawie 300 h gry, a do ukończenia cały 5 etap, ale po prostu inne projekty były ciekawsze ;p ). T9 w każdym razie już jest.
Moim zdaniem powinni teleporty umieścić wcześniej, w niższym poziomie. Bo obecnie kiedy je odblokujemy to to już jest niemalże koniec gry. Dodallbym też jakąś lepsza broń, lub ewentualnie lepszą amunicję. Niech będzie cholernie droga ale żeby zabijała wszystko co żywe bez wysiłku.
A tak to gierka super!
Teleporty? Panie a na co to komu? Działa z hipertuby dużo taniej wychodzą :)
Jest kilka modyfikacji typu "Equipment MK2", znacząco polepszające działanie masek, jetpacka czy właśnie broni...można skupić się tylko na budowaniu bo flora i fauna wtedy nie są wyzwaniem :)
Obie rzeczy które mówisz Rury o większej przepustowości i Ratio Spliters - rozdzielacze z regulowanym wyjściem ilości rzeczy nie zostaną dodane.
Rury MK2 600 m3, to już max na silnik gry, więcej nie pociągnie.
Ratio Spliters nie jest potrzebne, Według developerów W tej grze masz niegraniczną ilość wydobywanych zasobów, więc nie ma potrzeby by wprowadzać takie coś
To kiszka, ciekawe, czy elektrownia ustabilizuje się kiedykolwiek, część rzeczy jest zrobiona na styk 600/600, choć wszędzie są buffery, ale problem widzę w samym przepływie. Do dzisiaj dla mnie zagadką jest czemu możemy 1200 ore rozdzielić ile dusza zapragnie i to działa bezproblemowo, natomiast jak robię split rury 600/600 na 6 rafinerii po 100, to dzieją się cuda i część działa dobrze, część nie... Buffer pełny, za nim pompa a mimo to są dziwne przestoje i spadki wydajności, pomimo wolnych wylotów na 100%... Chyba muszę odłączyć narazie całkowicie problematyczne nitki od generatorów ( bo część działa dobrze ) i zapełnić absolutnie każdą część rur/bufferów/maszyn. I tak nie uruchomiłem wszystkich jak narazie, bo zostało 20% niepodpięte, aby się ustabilizowała produkcja, ale widzę, nie wszędzie się to sprawdza. Przy tak ogromnej elektrownii przyznam, że naprawianie robi doła ;p
Cóż, chyba autor artykułu oglądał film twórców Satiafactory z zamkniętymi oczami. Najważniejszą rzeczą jaką twórcy dodają to możliwość łączenia taśmociągów - i zapewne torów i rur - między blueprintami. Koniec z mozolnym ręcznym łączeniem taśmociągów podczas stawiania kilka tych samych bluepritow obok siebie.