10 lat po premierze twórcy kultowego RPG Pillars of Eternity ogłosili ważną zmianę w systemie walki
Tutaj się zgodzę. Co gorsze nie można go zmienić w trakcie rozgrywki i trzeba grać od nowa.
Ogólnie wolę systemy turowe ale ten po kilkunastu godzinach tak mnie wykończył, że musiałem grać od nowa. Ten system gry i projekt starć nie nadają się do systemu turowego po prostu.
Super wiadomość, zwłaszcza jak się gra na konsoli. A dla tych co ale po co. Nikt was nie zmusza do grania w ten sposób.
Ja bym nawet chętnie wrócił kiedyś do tej gry, ale wersja konsolowa to jest dramat jeśli chodzi o loadingi. Mam nadzieję, że kiedyś wyjdzie jakiś update ze wsparciem na aktualną generację, który to chociaż trochę naprawi, bo czytać książki podczas ładowania to już naprawdę nie mam ochoty.
Czekam na dodanie walki w czasie rzeczywistym z aktywna pauzą do BG3 - moje marzenie. Nie potrafię w tury...