Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Warto było porzucić PS4 i Xboksa One. Recenzja techniczna Assassin’s Creed Shadows

19.03.2025 16:10
DexteR_66
1
DexteR_66
6
Generał

No sam ciekawy jestem jak gra będzie działała na steam decku.

19.03.2025 16:15
mikos365
2
1
odpowiedz
1 odpowiedź
mikos365
34
Centurion

GRYOnline.plRedakcja

DexteR_66 Jutro dam znać w miarę możliwości ;) Ale mogę założyć, że skoro na Ally X działa w 30, to na Decku w 25. Większość gier Ubi tak się skaluje u mnie pomiędzy tymi dwoma sprzętami :c

19.03.2025 16:19
DexteR_66
2.1
DexteR_66
6
Generał

No to pewnie tak będzie. To jak będziesz mógł, to dawaj znać jutro. :)

19.03.2025 16:19
K4cz0r93
3
1
odpowiedz
4 odpowiedzi
K4cz0r93
179
Drummer

Grubo - 4080 Super nie da 60 klatek w 1440p z DLSS?
Obecnie gram w Cyberpunka na swojej 4070 Ti Super...1440p, Path tracing, wszystko ultra, DLSS na Quality - średnio ponad 100 klatek. :O

Shadows nie jest AŻ TAK piękne, żeby to uzasadnić...

19.03.2025 16:32
mikos365
3.1
mikos365
34
Centurion

GRYOnline.plRedakcja

Ale w Cyberpunku nie masz wszystkiego na MAX + RT Psycho + PT Max? Bo to dużo klatek coś jest.
A jeśli chodzi o Shadows - zasięg rysowania jest potężny i to mocno zjada zasoby, jak się pobawisz ustawieniami, to idzie osiągnąć kompromis, ale jeśli chcesz konkretnie ultra / wysokie, to niestety sporym kosztem...

19.03.2025 21:02
K4cz0r93
3.2
K4cz0r93
179
Drummer

mikos365
Mam wszystko na max co się da, jedynie wyłączone bzdety tj. aberracja, ziarno i rozmycie w ruchu. RT i PT nie mają suwaków jakości, można je tylko włączyć lub wyłączyć. Z Phantom Liberty chyba te ustawienia RT/PT się zmieniły.

post wyedytowany przez K4cz0r93 2025-03-19 21:09:11
19.03.2025 21:18
mikos365
3.3
mikos365
34
Centurion

GRYOnline.plRedakcja

Przed premierą Phantom Liberty miałem na tych samych ustawieniach co Ty jakieś 80 fps średnio chyba :D Muszę sprawdzić, co tam się zmieniło

19.03.2025 21:27
K4cz0r93
3.4
K4cz0r93
179
Drummer

mikos365
Ok, pogrzebałem. :D Te szczegółowe ustawienia RT pojawiają się, jak wybierze się gotowy preset "Ray Tracing: xxx (Niski/Średni/Ultra)", które nie mają Path Tracingu. Przy Overdrive (czyli jedyny, który włącza PT), te suwaki znikają (za pewne w domyśle wszystkie ustawienia RT muszą być na max dla PT).

Różnicy nie widzę. A nie używałem presetów tylko mam Własne, bo po prostu sam wszystko zmaksowałem. ;)

Być może CPU robi różnicę. ;) Mam Ryzena 7800X3D, a Cyberpunk z każdego CPU wyciągnie nieco więcej i choćby Ryzeny bez X3D, będa miały troche mniej na 4070 Ti Super.

post wyedytowany przez K4cz0r93 2025-03-19 21:27:12
19.03.2025 16:31
kęsik
😒
4
odpowiedz
2 odpowiedzi
kęsik
159
Legend

Albo mi się wzrok pogorszył albo na screenach tutaj czy w recenzji na GOLu to tej jakości wizualnej nie widać. Gra wygląda wręcz sporo gorzej niż Unity z 2014 roku.

19.03.2025 16:34
Mutant z Krainy OZ
4.1
Mutant z Krainy OZ
260
Farben

Gol w swoich artykulach zawsze ma tragicznej jakosci screeny.

19.03.2025 17:44
Korposzczurek
4.2
Korposzczurek
38
Pretorianin

kęsik Mam dokładnie takie same wrażenia, Unity dzisiaj robi super wrażenie, szczególnie budynki a to wygląda jak mobilka, która udaje PC nic powyżej gtxa 1070 nie jest uzasadnione.

19.03.2025 21:33
TerleckiFalcon
5
odpowiedz
TerleckiFalcon
16
Konsul

Jakoś nie widzę różnicy między tym a Valhallą

Wiadomość Warto było porzucić PS4 i Xboksa One. Recenzja techniczna Assassin’s Creed Shadows