Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Intergalactic The Heretic Prophet, nowa gra twórców The Last of Us i Uncharted, ma pójść w ślady Elden Ring, jeśli chodzi o swobodę eksploracji otwartego świata

17.03.2025 17:22
Mich200
👎
1
12
Mich200
81
Wyselekcjonowany

Grafoman Druckmann mesjaszem gamingu, pewnie znowu jedyne co będzie oferowała jego gra to tanie kontrowersje i prostackie granie na emocjach.

17.03.2025 20:08
YourFriendJudas
12
10
odpowiedz
YourFriendJudas
19
Pretorianin

Trans chłopiec jako protagonista, już mamy dość afrykańskich samurajów, ale mają czas to naprawić

17.03.2025 18:51
Herr Pietrus
8
6
odpowiedz
3 odpowiedzi
Herr Pietrus
229
Ficyt

A dlaczego nie w ślady Breakpoint, Wildlands, Horizon, Days Gone, Ghost of Tsushima, Far Cry, Assassin's Creed? Bo Elder nadal lepiej się klika?

post wyedytowany przez Herr Pietrus 2025-03-17 18:55:30
17.03.2025 19:36
Szefoxxx
11
6
odpowiedz
Szefoxxx
84
Doradca

I co ma do Elden? Pełno gier ma otwarty świat i daje swobodę, no, ale oczywiście teraz to są ślady Eldena, From wymyśliło swobodę w otwartym świecie xD
Jak zwykle głupkowate bezsensowne porównania obliczone na tani marketing.

17.03.2025 17:22
Mich200
👎
1
12
Mich200
81
Wyselekcjonowany

Grafoman Druckmann mesjaszem gamingu, pewnie znowu jedyne co będzie oferowała jego gra to tanie kontrowersje i prostackie granie na emocjach.

17.03.2025 17:31
doom45
2
1
odpowiedz
doom45
10
Chorąży

Na razie nie wygląda to na nic specjalnego

17.03.2025 18:04
Valthiar
3
2
odpowiedz
1 odpowiedź
Valthiar
34
Pretorianin

Jeżeli chodzi o swobodę eksploracji otwartego świata to nie Elden Ring powinien być wzorem tylko raczej gry Ubisoftu np. Assassin czy Far Cry

17.03.2025 19:13
doom45
3.1
doom45
10
Chorąży

No Ubi ostatnio nie modne więc będą pisać o kimś innym

17.03.2025 18:08
Dipper Pines
😍
4
odpowiedz
Dipper Pines
4
Konsul

To będzie MEGA gra!

17.03.2025 18:17
Last_Redemption
5
odpowiedz
Last_Redemption
51
Senator

TLOU w otwartym swiecie?

Soulsy staly sie jeszcze mniej ciekawe przez to co zrobil Elden RIng btw..

17.03.2025 18:50
6
5
odpowiedz
hallack
18
Chorąży

Elden Ring i swoboda eksploracji? To żart jakiś? Czy to nie jest ta gra w której jedną z nowości na punkcie której gracze z wariowali - to to że postać może podskoczyć? Tam chociaż można do wody wejść czy nurkować? Pany jaka eksploracja?

17.03.2025 18:51
Persecuted
7
odpowiedz
Persecuted
152
Adeptus Mechanicus

Mam nadzieję, że im to wyjdzie, bo brzmi naprawdę ciekawie. Znudzony jestem klepaniem w kółko tych samach albo takich samych settingów, a tutaj może być coś świeżego.

post wyedytowany przez Persecuted 2025-03-17 18:51:42
17.03.2025 18:51
Herr Pietrus
8
6
odpowiedz
3 odpowiedzi
Herr Pietrus
229
Ficyt

A dlaczego nie w ślady Breakpoint, Wildlands, Horizon, Days Gone, Ghost of Tsushima, Far Cry, Assassin's Creed? Bo Elder nadal lepiej się klika?

post wyedytowany przez Herr Pietrus 2025-03-17 18:55:30
17.03.2025 18:58
jiker
8.1
2
jiker
155
Gladiator

GRYOnline.plNewsroom

Nie wiem, zapytaj Hansona.

17.03.2025 19:32
Szefoxxx
8.2
1
Szefoxxx
84
Doradca

Tak dokładnie, bo to lepsza optyka, mimo, że Elden nie zaoferował nic odkrywczego względem otwartego świata, taki sam jak wszędzie indziej i robiony przez wiele gier.

18.03.2025 10:11
Marder
8.3
Marder
260
Senator

A dlaczego nie w ślady The Last Of Us?

17.03.2025 18:57
9
odpowiedz
8 odpowiedzi
Peon
0
Chorąży

Znowu kolejne oklepane TPP tylko, że w nowej skórce no i w przypadku EX-ów Sony trzeba dodać masę wyreżyserowanych pseudo growych, a bardziej filmowych scenek.

post wyedytowany przez Peon 2025-03-17 18:58:48
17.03.2025 19:04
Persecuted
9.1
Persecuted
152
Adeptus Mechanicus

Znowu kolejne oklepane TPP tylko, że w nowej skórce

I jesteś w stanie stwierdzić to już teraz, nie widząc na oczy samej gry?

17.03.2025 19:17
9.2
Peon
0
Chorąży

Masz wątpliwości, że to będzie TPP czy bardziej masz wątpliwości, że to będzie kolejny kotlet tylko, że w nowej skórce gdzie cały gameplay będzie polegał np. na tym, że podchodzisz do przeciwnika od tyłu i wciskasz jeden przycisk na padzie i odpala się sekundowa scenka która zdejmuje przeciwnika albo podchodzisz do jakiegoś przełącznika i też klikasz jeden przycisk albo nad przepaść i nie skaczesz swobodnie tylko wciskasz jeden przycisk i skaczemy automatycznie, że komuś się jeszcze dzisiaj takie gry podobają to dla mnie zaszkoczenie.

17.03.2025 20:07
Herr Pietrus
😊
9.3
1
Herr Pietrus
229
Ficyt

Lepsze kolejne oklepane TPP od Sony, niż kolejny oklepany soulslike albo karcianka/platformówka rougelike.

18.03.2025 05:57
9.4
krontes
43
Pretorianin

No tak bo jak widok z trzeciej osoby to znaczy że gry są klonami. Ch** tam że w jednej strzelamy do zombiaków, w drugiej walczymy z mechanicznymi dinozaurami a innej gramy samurajem lub spider-manem.
Skoro są to gry które się najlepiej sprzedają, to będą takie robić w nieskończoność

18.03.2025 08:54
9.5
Znubionek
53
Generał

Peon
ale skad ty wiesz czym bedzie ta gra? i co ci w ogole przeszkadza w tym ze masz TPP albo ze jest jakies podchodzenie od tylu? z czym ty masz problem, typie?

18.03.2025 13:23
9.6
Peon
0
Chorąży

Znubionek

Znam się na grach i widzę jak wygląda dzisiejszy rynek, a jeżeli ty tego nie dostrzegasz to już twój problem.

18.03.2025 13:25
Mich200
😊
9.7
Mich200
81
Wyselekcjonowany

Ale obrońcy Sony się na ciebie rzucili, a dobrze mówisz. Kiedy ostatnio Sony wydało inną grę niż TPP? Ciągle mamy interaktywne filmy osadzone w otwartym świecie, który zwykle jest nudną makietą prowadzącą gracza za rączkę, czyli w zasadzie wypisz wymaluj jak w grach Ubi, z tym że Ubi jest za to gnojone na każdym kroku, a Sony ma jakiś dziwny parasol ochronny. No ale może to dlatego, że jeśli nie open world, to zawsze możemy liczyć na trzecioosobowego shootera, także różnorodność po byku, nic tylko się cieszyć.

18.03.2025 13:28
9.8
Znubionek
53
Generał

Peon
zmyslasz rzeczy z tylka po prostu. jak ci sie nie podoba to sie zajmij czyms innym, idz se pobiegac, lowic ryby czy cos

17.03.2025 19:01
booboo7
10
5
odpowiedz
booboo7
13
Centurion

Zapowiada się słabo, czuje że wyjdzie z tego finansowa klęska. Dużo robią aby tak się właśnie stało.

17.03.2025 19:36
Szefoxxx
11
6
odpowiedz
Szefoxxx
84
Doradca

I co ma do Elden? Pełno gier ma otwarty świat i daje swobodę, no, ale oczywiście teraz to są ślady Eldena, From wymyśliło swobodę w otwartym świecie xD
Jak zwykle głupkowate bezsensowne porównania obliczone na tani marketing.

17.03.2025 20:08
YourFriendJudas
12
10
odpowiedz
YourFriendJudas
19
Pretorianin

Trans chłopiec jako protagonista, już mamy dość afrykańskich samurajów, ale mają czas to naprawić

17.03.2025 21:33
13
1
odpowiedz
Pr0totype
169
Generał

Ja osobiście nie przepadam za otwartymi światami, co najwyżej półotwarte. Nie wiele gier w otwartymi światami lubię, więc jeśli będzie otwarty, to pewnie tytuł wyląduje gdzieś daleko na ilości, a potem o nim zapomnę :D

17.03.2025 21:50
14
1
odpowiedz
mjmo
33
Pretorianin

Zamiast otwartego świata lepszy by był angażujący gameplay w stylu "easy to learn, hard to master" i jakaś nie wiem, ciekawa fabuła z wyrazistym bohaterem? Ale nie, lepiej 150 godzin nap***dalać po płaskiej mapie od znacznika do znacznika i nazywać to swobodą...

18.03.2025 00:58
😂
15
odpowiedz
GARON
42
Pretorianin

Elden ma taki super otwarty swiat ze wolalbym pograc w symulator kamienia

18.03.2025 12:22
Marder
16
1
odpowiedz
13 odpowiedzi
Marder
260
Senator

Tylko nie otwarty świat. Dynamika akcji i opowiadanej historii spadnie momentalnie. Czy nie można pozostać w konwencji TLoU? Niby jest jakaś swoboda a z drugiej strony akcja jest dynamiczna i cały czas coś sie dzieje a historia posuwa się do przodu.

18.03.2025 13:24
16.1
Peon
0
Chorąży

akcja jest dynamiczna i cały czas coś sie dzieje a historia posuwa się do przodu.

Tak cały czas coś się dzieje bo to pseudogry z toną wyreżyserowanych i oskryptowanych scenek.
Więcej tam oglądania i grania według schematu stworzonego przez twórców niż swobodnej rozgrywki.

post wyedytowany przez Peon 2025-03-18 13:25:27
18.03.2025 14:35
Marder
16.2
1
Marder
260
Senator

I tak ma być. Prekursorem takiego podejścia do gry był Half-Life. Oskrypyowana akcja która płynnie przechodziła w grę. I nikt wtedy nie mówił ze to jest pseudo gra tylko to był skok jakościowy w stosunku do prostych strzelankach pokroju Dooma czy Quake-a. W TLoU skrypty i przejścia były prefekcyjnie zrobione że trudno było ocenić czy to nadal film czy już właściwa gra.

18.03.2025 15:37
16.3
Peon
0
Chorąży

W takim Half-Life 2 lub ostatnim Alyx masz ciągłą interakcje z otoczeniem, zagadki logiczne, fizykę, mniejsze lub większe możliwości pokonywanie przeciwników różnymi sposobami, a dzisiaj np. w takim TLoU to wszystko sprowadza się do wciśnięcia jednego przycisku na padzie, zwykłe wyreżyserowane efekciarstwo i nic poza tym.

Valve wydano nowego HL w najbliższym czasie to ośmieszy cały obecny rynek gier na co czekam aby pośmiać się z tych wszystkich "ekspertów" którzy wystawiali tym wszystkim gówno gierkom w ostatnich latach oceny od 8 do 10.

18.03.2025 17:08
16.4
Benekchlebek
23
Generał

Ale Marder ma 100% racji. Nowa formuła zniszczy wszystko, na co ND pracowało przez tyle lat

post wyedytowany przez Benekchlebek 2025-03-18 17:08:55
19.03.2025 10:04
16.5
mjmo
33
Pretorianin

Peon wolę oskryptowane i wyreżyserowane scenki niż bieganie po pustej mapie od jednego znaku zapytania do drugiego

19.03.2025 11:03
16.6
Peon
0
Chorąży

mjmo

Ja od oskryptowanych i wyreżyserowanych scenek oraz pustych map tak jak ty wolę coś w rodzaju KCD2 lub Half-Life Alyx (tylko bez VR).

19.03.2025 11:56
Marder
16.7
Marder
260
Senator

Peon W TLoU masz też zagadki i pełną swobodę działania. Zobacz sobie filmy na YT na jak różne sposoby można eliminować wrogów i jakiego używać arsenału. Animacje dotyczą walki w zwarciu lub jakieś finiszery ale to właśnie czyni rozgrywkę niezwykle efektowną i mięsistą. Chyba wolisz taki realizm niż machanie mieczem jak w Avowed i animacje jak z przed 20 lat.

19.03.2025 16:55
TerleckiFalcon
16.8
TerleckiFalcon
16
Konsul

No super zagadki typu przesuwanie drabiny powtarzane co chwilę. A gameplay to o wiele ciekawszy miały stare doomy. Tak animacje, finishery wyglądały fajnie ale ta poświęca gameplay na rzecz filmowosci

19.03.2025 17:00
Last_Redemption
😂
16.9
Last_Redemption
51
Senator

No super zagadki typu przesuwanie drabiny powtarzane co chwilę.

W dwojce tego nie bylo wgl

A gameplay to o wiele ciekawszy miały stare doomy.

19.03.2025 17:23
TerleckiFalcon
16.10
TerleckiFalcon
16
Konsul

bo miały ciekawszy. stare doomy wciąż mają lepszy gameplay od codów, unchartedów i innych nowoczesnych gierek - stąd zalew boomer shooterów. twórcy dooma w pierwszej kolejnosci postawili na gameplay. w ogóle ludzcy przeciwnicy w tlou to hitscannererzy, walka wręcz to jeden klawisz a skradanie gorsze niż w latach 90. nie ma tam nawet mechanik, które wymyślono w czasach psxa a gra tak mocno naciska na stealth. a swoboda? no niby jaka? ta gra w większości przypadków sama decyduje kiedy masz się skradać a kiedy strzelać. taki produkt dla casuali oglądających dzień w dzień netflixa a nie dla graczy, bo tlou z grą ma niewiele wspólnego

19.03.2025 18:15
Last_Redemption
😂
16.11
1
Last_Redemption
51
Senator

Po tych bredniach które wypisujesz widac, ze ty w to nawet nie grales

post wyedytowany przez Last_Redemption 2025-03-19 18:15:52
19.03.2025 18:56
TerleckiFalcon
16.12
TerleckiFalcon
16
Konsul

akurat wszystko co napisałem jest prawdą. walka wręcz to jeden przycisk, mimo tego, że gra opiera się w znacznej części na skradaniu to nie da się nawet chować ciał ludzcy przeciwnicy to hiscanerzy, walka wręcz to jeden przycisk na padzie i gra sama często decyduje kiedy masz się skradać a kiedy nie. dodajmy dotego pasjonujace zagadki polegające na przesuwaniu drabiny. eksploracja też praktycznie nie istnieje, bo idziemy po wąskim jak dupa węża korytarzu, jakoś w czasach psxa resident evil robił to lepiej. co prawda dwójka rozwiązuje część z tych problemów ale dziurawa, grafomańska fabuła sprawiła, że gra dostała od graczy oceny w granicach 5/10, na więcej nie zasługje

21.03.2025 14:44
Marder
16.13
Marder
260
Senator

walka wręcz to jeden przycisk na padzie i gra sama często decyduje kiedy masz się skradać a kiedy nie.

Jaki jeden przycisk? Jeden przycisk to masz kiedy zachodzisz gościa od tyłu i go wykańczasz. Ale żeby to zrobić to musisz kombinować, przekradać się, ukrywać. Koleś nie stoi jak słup soli w grach które przytaczasz sprzed dwóch dekad gdzie możliwości botów były prawie zerowe. Wróg cały czas się przemieszcza, tropi Cię, okrąża, wzywa posiłki. Grałeś w to w ogóle czy jakiegoś Kiszaka cytujesz? Jak źle wykonasz chwyt to gość się wyrwie i walczy z Tobą. Widziałeś coś takiego w Doomie bo ja nigdy a grałem we wszystkie części.

post wyedytowany przez Marder 2025-03-21 14:46:09
19.03.2025 10:25
TerleckiFalcon
17
odpowiedz
1 odpowiedź
TerleckiFalcon
16
Konsul

Jakoś w to wątpię. Ich poprzednie gry były kierowane dla casualowych, niezbyt bystrych graczy, których trzeba wszędzie ciągnąć za rączkę. Dać takiemu swobodę rodem z ER to się pogubi i nie będzie wiedział co ma robić, gdzie ma iść

21.03.2025 14:47
Marder
17.1
Marder
260
Senator

Przestań się ośmieszać.

Wiadomość Intergalactic The Heretic Prophet, nowa gra twórców The Last of Us i Uncharted, ma pójść w ślady Elden Ring, jeśli chodzi o swobodę eksploracji otwartego świata