Gracz wymyślił narzędzie, które znacznie ulepszyło PoE 2. Po jednym dniu zostało ono zbanowane
Rozdmuchany artykuł z niczego. Wszystkie aplikacje wchodzące w interakcję z API handlu od PoE muszą działać zgodnie z zasadami. Ta nowa aplikacja po prostu ich nie spełnia, pewnie odpytuje za wiele, za szybko albo też generuje dużo błędów lub chce pobierać wiele danych w krótkim czasie.
Do PoE1 istnieje choćby WealthyExile, które bez problemu funkcjonuje jednocześnie nie mając problemu z blokadami.
Zatem artykuł wprowadza w błąd, bo problem jest techniczny - program jest źle napisany i łamie zasady użytkowania API od handlu.
Ta gra ma naprawdę dobry team artystyczny projektujący lokacje, przeciwników, umiejętności i jest to zmarnowane na potworka jakim są systemy hazardowe (nie mam pojęcia jak lepiej przetłumaczyć "gambling" z angielskiego by brzmiało bardziej precyzyjnie) i wymuszone uczestnistwo w handlu. Crafting w tej grze to też kurna jakiś nieśmieszny żart, a omeny są drogie w ciul że musiałbyś godziny poświecić by cokolwiek zrobić. Ta gra bardziej mi przypomina drugą pracę bez wynagrodzenia niż realną grę na spokojną sielankę z przeciwnikami i wyścig szczurów. Zdecydowałem się dać szanse i wypróbować grę i jest jeszcze gorzej niż PoE1, grzechy przez które pożegnałem się z jedynką na dobre, i niedawno porzuciłem dwójkę bo te same problemy z wiekszym efektem i dochodzą nowe. Zmarnuj dużo czasu na obrót towarem, bądź grind na mapach byś mógł wogóle z buildem ruszyć. Dla wszelkiej maści imbecyli którym by przyszło do głowy powiedzieć "get git gut" lub "become better player" od razu mówię że jestem doświadczony i zrobiłem obecnie jedno postać w poe2 wartą 300+ divine orbów bawiąc się handlem i próbując wykorzystać do maksimum przeróżne "mechaniki" ligowe, trialu, atlasu w tym własne metody, mógłbym więcej lecz to jest po prostu chore i nie chce się w to dłuzej angażować. Jakbym chciał zrobić więcej postaci, pobawić się w eksperymentowanie to ten BS który musisz zaakceptować by potrzebne itemki zdobyć mnie kompletnie zniechęca. Ogólnie to też sprzyja rozwojowi i sprawia że RMT w takiej grze ma się świetnie, bo takie zorganizowane grupki skupują po taniości chase itemy by potem w późnym odstępie czasu sprzedawać drogo, osoby które nie mają cierpliwości bedą siegać do portfela, kupione orby predzej czy później wracają do nich. A i jeszcze jedno, do poważnej gry musisz kupić sobie dodatkowe stash taby bo bez tego jakbyś chciał dłuzej grać i próbować coraz to wymagający content nie ruszysz do niego z miejsca.
Echh, chciałbym wystawić 10 itemów, wyjść z gry na 2 tygodnie i po powrocie móc odebrać za nie walutę...
Handel to najbardziej irytująca rzecz w PoE1 jak i 2. Wystarczyłoby po prostu wprowadzić normalny AH i było by idealnie. Albo chociaż coś na zasadzie hideoutowych sklepików, czyli wystawiamy itemki w sklepiku niczym w Metinie, itemek szukamy w wyszukiwarce tak jak do tej pory i po prostu udajemy się do hideouta sprzedającego i bierzemy itemek ze sklepiku. W dalszym ciągu musimy odwiedzać obce hideouty, a sklepikami mógłby być po prostu premium stashe. Teoretycznie zmiana niewielka ale ogromnie umiliła by grę.