„Teraz rozumiem, czemu tak niewielu próbowało”. Szef inZOI wyjaśnia, dlaczego tak trudno pokonać The Sims
Jeżeli to co stworzyli to 2 lata pracy to ciekawe jak będzie prezentować się gra za 10 lat
Już niedługo się okaże, czy ta gra faktycznie będzie miała predyspozycje do obalenia Simsów. Zapowiedzi są obiecujące, ale biorąc pod uwagę, że gra wyjdzie teraz w early access to na początku może być średniawo. Chociaż podstawowa wersja Simsów 4 to też był trochę taki early access...
Bym się mocno nie napalał na ten tytuł. Połowa tego co widać na ekranie jest zbudowana z darmowych assettów dostępnych przy tworzeniu na tym silniku. Ale konkurencja dla Sims się przyda.
Tak jak dosłownie wszystkie gry? Jeśli można umieścić darmowe/kupne assety, lub z innych banków assetów, prywatnych lub nie, to zawsze się to opłaca. Właśnie ta druga połowa o której wspominasz to jest problem.
Chiny Japonia są tak daleko przed nami w technologii że dla nich taka grafika to pikuś. Zobacz sobie dla przykładu pierwszy film anime finał fantasy nie mówię o advent children. Na tamte czasy inne kraje o takiej grafice nie śniły.