Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość „Teraz rozumiem, czemu tak niewielu próbowało”. Szef inZOI wyjaśnia, dlaczego tak trudno pokonać The Sims

12.03.2025 13:30
K I R O S H I
1
1
K I R O S H I
41
Pretorianin

Jeżeli to co stworzyli to 2 lata pracy to ciekawe jak będzie prezentować się gra za 10 lat

12.03.2025 14:58
Shadoukira
2
odpowiedz
Shadoukira
105
Chill Slayer

Już niedługo się okaże, czy ta gra faktycznie będzie miała predyspozycje do obalenia Simsów. Zapowiedzi są obiecujące, ale biorąc pod uwagę, że gra wyjdzie teraz w early access to na początku może być średniawo. Chociaż podstawowa wersja Simsów 4 to też był trochę taki early access...

12.03.2025 17:23
dj_sasek
3
odpowiedz
1 odpowiedź
dj_sasek
164
Freelancer

Bym się mocno nie napalał na ten tytuł. Połowa tego co widać na ekranie jest zbudowana z darmowych assettów dostępnych przy tworzeniu na tym silniku. Ale konkurencja dla Sims się przyda.

12.03.2025 19:45
3.1
Chris4132
109
Pretorianin

Tak jak dosłownie wszystkie gry? Jeśli można umieścić darmowe/kupne assety, lub z innych banków assetów, prywatnych lub nie, to zawsze się to opłaca. Właśnie ta druga połowa o której wspominasz to jest problem.

12.03.2025 19:12
4
odpowiedz
Maxyiliangames
35
Chorąży

Chiny Japonia są tak daleko przed nami w technologii że dla nich taka grafika to pikuś. Zobacz sobie dla przykładu pierwszy film anime finał fantasy nie mówię o advent children. Na tamte czasy inne kraje o takiej grafice nie śniły.

Wiadomość „Teraz rozumiem, czemu tak niewielu próbowało”. Szef inZOI wyjaśnia, dlaczego tak trudno pokonać The Sims