Kingdom Come: Deliverance 2 ma bardzo sprytne udogodnienie rozgrywki, które powinno stać się standardem w grach RPG ...
Automatyczne podążanie za postacią podczas rozmów itp momentów pierwszy raz zauważyłem w Assasin Creed 2
Możliwe że to ta gra zapoczątkowała tę możliwość, czyli jest od 2009 roku w grach.
jest to wygodne mała przerwa podczas grania bez pausy, czasem
zdarza sie w grach ale
dość rzadko, choć po przejściu KCD2 od A do Y bo chyba na mapie Kuttenbergu została 1 lub 2 misje poboczne, gram w KCD1 której nie przeszedłem 7 lat temu i sterowanie koniem
jest dużo wygodniejsze (po prostu jest on bardziej zwrotniejszy) choć nie ma tych drogowych implementacji i cześć druga jest dużo latwiejsza od cześci pierwszej, w dwójce kupujesz po prostu lepsze zdolności, tylko kasa, a w jedynce najpierw musisz siegnąć level danej umiejetności żeby móc ją zakupić u trenera wiec po prostu jej udanie używać podczas gry im cześciej tym
lepiej.
Ale jak to dodali teraz w AC: Shadows, to ludzie się czepiają, że samograj.