Polak rzuca wyzwanie Farming Simulator 25. Stawia na realizm, dynamiczną fizykę gleby i wiarygodne „zachowania” maszyn
Na Unreal Engine to rzeczywiście realizm i immersja. Już sama optymalizacja będzie porządnie i głęboko skopana, jak ziemia na polu.
Plus tego silnika to mody na VR (uevr), czego inne simy farmy nie mają.
UE 5 i AI, niech jeszcze powie że sweet baby dało mu kase na tę grę i już bardziej się nie będzie dało zniechęcić.
Aha... Już byli tacy, co chcieli rzucić wyzwanie FSowi. Polska Farma, Farm Expert 2017 itp. Professional Farmer: Cattle and Crops, zaorany zanim dokończono treść. Była i gleba 3D i ciekawe rozwiązania, porządny system nawożenia.
Co z tego wyszło? A no właśnie... Bez takiej obsługi modów jak ma FS, żadna gra się nie przebije.
Ale i tak powodzenia życzę i wytrwałości a nie ślęczenia w Early Access latami aż kasa od naiwnych graczy się skończy.
Farming jest przereklamowany więc nie wiem czemu cieszy się to taką popularnością. W dodatku to bardzo słabo objaśniona gra tak jakby autorzy zakładali że każdy kto się za to weźmie miał już doczynienia z takimi grami. Natomiast początkujący gracz może mieć tu problemy żeby opanować mechaniki.