GTA 6 może być wielką szansą dla Xboxa Series S. Microsoft powinien „walić głośno w bęben”, że to najtańszy sposób, ...
Walnąć to powinien się autor newsa w łeb za dosłowne przetłumaczenie zwrotu bang the drum xD
Jak będzie to chodziło porównywalnie z gta5 na ps3 to jest to akceptowalny próg bólu
Hahaha chyba w 144p...
Nie wiem jak ty ale ja będę się cieszył rozgrywką. Grafika u mnie zawsze na 2 miejscu. Często gęsto gdy producent skupia się na grafice, to niestety fabuła pozostawia do życzenia.
Dlatego właśnie ja życzę microsoftowi jak najgorzej, że zmuszają studiom gier żeby optymalizować nowe gry pod tą konsolę która jest bardzo słaba i dłużej się czeka na gry właśnie z tego powodu że zmuszają wypuszczać gry na series S bo microsoft sam to powiedział że bez S nie można wypuszczać series X
Mam series s ale czy zagram w GTA VI na premiere najwięcej zależy od ceny.
I z ich rozmachem ciekawe czy zmieści się na tych 300 GB gra.
Ty nie widzisz co się dzieje na rynku? Developerzy są tak rozleniwieni że mając potwory pokroju 4090Ti i tak nie optymalizują gry a liczą na generatory klatek.
Jak zabraknie konsol MS uwierz że za nimi zapłaczesz jak zobaczysz co zacznie odwalać Sony.
Dlatego właśnie ja życzę microsoftowi jak najgorzej, że zmuszają studiom gier żeby optymalizować nowe gry pod tą konsolę która jest bardzo słaba i dłużej się czeka na gry właśnie z tego powodu że zmuszają wypuszczać gry na series S bo microsoft sam to powiedział że bez S nie można wypuszczać series X
jesteś bardzo krótkowzroczny, brak xboxss odbije się na jakości gier, bo jesli na xboxss gra musiałaby chodzić w 30fps to na mocniejszym sprzęcie da radę w 60fps bo musieli ją wcześniej zoptymalizować, brak słabszej konsoli będzie skutkować tym, że dostaniesz gorszej jakości gry w 30fps i wcale nie szybciej
klamiesz, mnostwo gier na xbox series s chodzi w takich samych klatkach co na xbox series x i ps5. te gry ktore maja 30 fps na xss a na xsx i ps5 60 fps maja tak, dlatego ze wstyd tak nisko rozdzielczosc obnizac na xss. ale jakby sie uparli to chodziloby, przeciez procesor w xss jest ten sam co w xsx
Sorry, ale czasy grania za wszelką cenę w powiedzmy 20fps, to melodia przeszłości. Kiedyś często nie było innej opcji, zresztą było to czymś normalnym, ale teraz alternatyw jest cała masa. Po prostu jeśli jakaś gra ma być marnym doświadczeniem, bo ledwo zipie na naszym sprzęcie, to się ją odpuszcza na rzecz innej. Nie wątpię, że takie GTA VI będzie się dało przemęczyć na xboxS, ale pytanie brzmi po co? Dla fabuły?
TAK
Jak gra się ścinała do 20-15fps to po prostu trzeba było częściej mrugać oczami.
NFSU2 przeszedłem całe na 256ram, GF3, celeron 600mhz, 98SE. Dopiero GF4 wyświetalł publiczność przed startem xD
Za to częściej kiedyś dochodziło się do ściany. Splinter Cell:PT wymuszał minimum GF4 żeby się włączyć. Chaos Theory to samo, nie włączał się na GF4. No i do Metal Gear Solid 2 na PC kupiłem specjalnie DVD-ROM bo nie wychodziła na CD.
Mam XBOXA Series S i PlayStation 5. Mimo wszystko zagram w GTA 6 na sprzęcie od Sony xd
Najtańszy będzie xcloud jak włączą możliwość grania w gry ze swojej biblioteki, a już chyba powoli to wprowadzają.
Stawiam, że to będzie doświadczenie w zakresie 720p - 1080p w 30FPS i to pewnie przy zredukowanym zagęszczeniu ruchu ulicznego względem XSX i PS5. W KCD2 XSS daje radę utrzymać te 1080p w 30 FPS, ale tam jednak środowisko nie zmienia się tak dynamicznie.
Pewnie na jednym i drugim będzie 30 fpsów, tak samo jak na ps5 pro.
tylko ps5 pro będzie miał 60 fps, reszta 30 fps 720p, wystarczy spojrzeć na rdr2, jak ktoś chce szybko zagrać to najtańszy xbox series s a rok później grać jak człowiek na pc.