Twórcy Cities: Skylines 2 przekazali głównie złe wieści dla graczy czekających na konsolową wersję gry i rozbudowę n...
Ewidentnie dalej sobie z optymalizacją nie potrafią poradzić.
O ile na początku gra chodziła tragicznie i obciążała procka na 100%, o tyle teraz z procesorem już jest lepiej, ale karta graficzna nadal nie wyrabia.
Na początku z miastem w okolicy 100K mieszkańców miałem 100% obciążenie procesora, a mam Ryzena 7800x3d.
Teraz procesor na takim samym mieście to max 20%, ale karta graficzna (Radeon 7800) na 100% i mam max 20fps, po prostu tragedia. Muszę detale do max średnich obniżać, to wtedy mam te 30-50fps (oczywiście nadal przy pełnym obciążeniu karty).
Coś tam nadal mocno kuleje, półtora roku po premierze.
Z jednej strony narzędzi moderskich trochę szkoda, z drugiej i mój PC z podstawką + essentials mody już na styk daje radę więc i tak bym nie skorzystał.
Na kij oni w ogóle to wydali? Jedynka cały czas cieszyła się popularnością i nikt nie płakał kiedy będzie kontynuacja, zwłaszcza, że z czasem zrobili remaster. Wieść o cs2 pojawiła się znikąd. Mogli dalej sobie dziergać aż gra będzie kompletna i wówczas wydać pod koniec tego roku czy w pierwszym kwartale 2026. Wydali bubla z którym ponad rok sobie nie radzą, doskonale mieli świadomość tego, w jakim stanie gra jest, mimo tego kasa była ważniejsza. Wstyd jak uj.
Via Tenor
A taki był ładny, gotowy na dziesiątki DLC i lata dojenia graczy... Szkoda!
A ja mam radę zmienić silnik gry z unity na unreal engine i kilkanaście problemów z głowy