Zarządzanie kryjówką w Assassin’s Creed: Shadows ma w sobie sporo z grania w city buildery. Ubisoft zapewnia, że to ...
No fajnie. Ale oni chyba nie potrafią skumać, że tym co było najlepsze w Assasynach, była fabuła. Cała trylogia Ezio to pod tym punktem jedne z lepszych historii growych.
Kogo w ogóle budowanie jakiejś bazy.
Ja na przykład lubię jak mogę sobie przesiadywać w swojej kryjówce i dostosowywać według własnego widzimisię.
Z nowszych gier to w takim Hogwarts Legacy czy Chernobylite całe godziny siedziałem sobie pomiędzy misjami i bawiłem się w modyfikacje swojej bazy.
najpierw trzeba sprawdzić jak sie gra ma ugrać troche albo skończyć i wtedy dopiero budować bazę w fallout 76 z boiskiem do
koszykówki wyszła po prostu miodzio.
Ogarnij się trochę, bo nic z tego nie idzie zrozumieć co napisałeś.
cóż, ja też wolałbym bardziej fabularne asasyny bardziej o asasynach. Ale niestety najwidoczniej ludziom się podobają takie asasyny.
Każda zapowiedź przybliża mnie do tej gry, bardzo dobry pomysł! Tak jak w PoE 1 było.
Zapowiada się super. Podobała mi się możliwość rozwoju bazy w AC III, fajnie że nie porzucili tego pomysłu całkowicie.