Poważny błąd uniemożliwiał przejście fabuły Monster Hunter: Wilds, ale na szczęście Capcom wydał już potrzebną poprawkę
Mam nadzieję, że przy okazji patcha dorzucą jeszcze jakiś nowy pakiet mikrotransakcji i jeszcze troszkę zepsują optymalizację, najlepiej jeszcze bardziej obniżając jakość oprawy wizualnej. Ja na ich miejscu chętnie bym sprawdził, gdzie są granice u graczy i jak wiele masy kałowej są w stanie przyswoić zanim powiedzą dość.
No właśnie dziwna sprawa z optymalizacją, jak gdzieś wcześniej pisałem, wyszły parę dni temu sterowniki Nvidii wspierającej MH Wildsa, ale czuć że po zainstalowaniu i to czystym, czyli poprzednie stery usuniete wyczyszczone i te na czysto zainstalowane to jest jakby jeszcze gorzej, bardziej FPS spadają, plus był patch do gry parę dni temu i nic nie poprawił w kwestii działania gry, jaja sobie robią.
stary numer z optymalizacją. twoja wina graczu -co nie masz karty 50XX? kij i marchewka
Ta gra ma w ogóle jakąś fabułę ? Chyba, że quest typu: "zabij 1000 potworów w tym 50 bossów" nazwiemy fabułą.