Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Reżyser realistycznego symulatora życia wykorzystał doświadczenie w tworzeniu otwartych światów, by inZOI stało się ...

26.02.2025 22:45
😂
1

Przeglądam to jego doświadczenie i nie ma czym się chwalić, wszystkie tego jego MMORPG to były flopy.
Będące niczym innym jak pustkami nastawionymi na grind do oporu. Wszystkie na jedno kopyto. "Potężne" WoW-Killery.

TERA - Zdechła. Konsolowa wersja niby żyje.
Devilian - Zdechło.
Elyon - Zdechło ledwo po trzech latach.

Jego udział był raczej mały przy tych grach.

post wyedytowany przez LokalnyRzezimieszek 2025-02-26 22:48:40
27.02.2025 01:57
Kwisatz_Haderach
2
odpowiedz
Kwisatz_Haderach
16
GIT GUD or die trying

Azjatyckie gry zdychaja glownie przez:

1. Monetyzacje (na zachodzie).
2. Generycznosc i nudny design swiatow - i takie tez byly gry, na ktorymi pracowal ten pan z newsa.

Zgadzam sie z komentarzem powyzej. Tworzenie swiatow w w/w tytulach to zadna rekomendacja, bo ani nie byly fajne, ani oryginalne, ani nie zapadaly w pamiec.

Wrecz przeciwnie, to raczej czerwone swiatlo (przynajmniej jesli chodzi o ten element).

27.02.2025 08:49
Wronski
😂
3
odpowiedz
Wronski
27
Generał

5 minutowy tutorial jak zrobic landscape w blenderze.

https://www.youtube.com/watch?v=IZXDDrXjwMA

To tez moge dodac do CV?

Wiadomość Reżyser realistycznego symulatora życia wykorzystał doświadczenie w tworzeniu otwartych światów, by inZOI stało się ...