Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość „Pewnie będzie review bombing, ale zasłużyli”. Monster Hunter Wilds działa w 720p na PS5 i XSX, jeśli chcemy 60 fpsów

25.02.2025 10:15
1
Ecko09
54
Centurion

Gra wygląda fajnie, ale beta była zoptymalizowana tragicznie, nie mam zamiaru wydawać złamanego grosza na ten bajzel. A szkoda, bo bym pograł.

25.02.2025 10:33
dzl
2
3
odpowiedz
dzl
107
John Yakuza

W mniejszych, korytarzowych grach pokroju DMC5 czy Residentów REEngine działa fenomenalnie, ale niestety nie w otwartych światach jak na razie. Dragon's Dogma 2 też ma problemy z wydajnością choć nie na taką skalę.

25.02.2025 10:36
😂
3
7
odpowiedz
Kriszo
159
Generał

To jest ta super optymalizacja na konsolach? 720p? Bo jak poczytać recenzje, to głównie na optymalizację na pecetach są narzekania. No tak, na konsolach działa "zajebiście", bo obraz jest skalowany z 720p. Fuszerka i tyle, bez względu na platformę.

25.02.2025 11:06
GreedyG
4
odpowiedz
GreedyG
8
Chorąży

720p? Czekam az ktos ktores studio to przebije i bedzie 480p. Tworcy pluja graczom w twarz tym "czyms".

25.02.2025 11:09
5
odpowiedz
1 odpowiedź
SethDark
53
Centurion

Jakim cudem ta gra ma 90 na MC? Nawet jeśli gra jest 10/10 to technikalia są turbo ważne, bo od nich zależy czy da się w grę w ogóle grać. 720p w 2025 toku, no ludzie... Sam bym z ogromną chęcią pograł, ale robiłem test na benchmarku i na 3070 gra wygląda jak rozmazana papka która nie trzyma 60 klatek.

25.02.2025 12:08
elathir
5.1
elathir
107
Czymże jest nuda?

Zauważ, ze ocena na GOLu chyba bardziej sprawiedliwa wtedy jest: 7,5

25.02.2025 11:26
6
odpowiedz
LokalnyRzezimieszek
7
Konsul

Ecko09
W którym miejscu ta gra wygląda fajnie? Nawet w natywnych ustawieniach gra wygląda biednie i rozmazana, bo jakość assetów samych w sobie jest mizerna.

DLAA nie daje za wiele, chociaż to wciąż lepsza opcja niż biedne TAA+FXAA które oferuje RE Engine. Osobiście polecam SMAA przez Reshade.

Fajnie to wygląda KCD2 które działa o wiele lepiej, nawet pierwsze KCD wygląda lepiej.

25.02.2025 12:06
YourFriendJudas
😂
7
4
odpowiedz
2 odpowiedzi
YourFriendJudas
19
Pretorianin

Nie widzę problemu, konsolowcy są przyzwyczajeni do takich warunków i po co im 60fps jak i tak oczy konsolowaca nie widza różnicy

25.02.2025 12:14
7.1
SethDark
53
Centurion

Na PC też 60 nie uświadczysz w dobrej jakości. Na wysokich i dlss balanced na 4090 ponoć też stabilnych 60 nie ma z tego co słuchałem w recenzji wczoraj.

25.02.2025 12:36
😜
7.2
2
Kriszo
159
Generał

No tylko na PC, jak nie ma stałych 60 fps, to jest lipa totalna i nie da się grać. Na konsolach, nawet jak masz niecałe 30 klatek, to wszyscy się cieszą, bo jest cinematic experience.

Śmiech śmiechem, ale to jest w dużej mierze powód gadania, że gry na PC są zawsze spieprzone. Tam, jak musisz włączyć DLSS w trybie jakości, to już jest kręcenie nosem, że słaba optymalizacja. Na konsolach trzeba zejść do 720p (czyli DLSS w trybie ultra wydajności), żeby ktoś zaczął narzekać.

post wyedytowany przez Kriszo 2025-02-25 12:40:47
25.02.2025 12:44
😁
8
odpowiedz
1 odpowiedź
AkiiTheHunter
1
Junior

Absolutnie się nie zgodzę, że grafika czy płynność ma jakikolwiek wpływ na odbiór gry. W Monster Hunter World, ponad tysiąc godzin nabiłem grając na dodatkowo obniżonych najniższych ustawieniach graficznych, w płynnych 10-20FPS. Czemu? Bo to doskonała gra.
Obecnie mając komputer a nie prodiż, w becie miałem 80klatek na sekundę na ultra...
Grałem również w betę na PS5 i nie ma na co narzekać...

Quick reminder: Nawet najgorsza gra Monster Hunter, jest o wiele lepsza niż najlepsza gra nie-Monster Hunter :)

25.02.2025 15:57
8.1
Shred
7
Junior

XDDDDDDDD

Wiadomość „Pewnie będzie review bombing, ale zasłużyli”. Monster Hunter Wilds działa w 720p na PS5 i XSX, jeśli chcemy 60 fpsów