Assassin’s Creed: Shadows ma działać rewelacyjnie na konsolach, nawet w 60 fps i skalowanym 4K. Ubisoft zapewnia, że dobrze wykorzystał dodatkowy czas
Przyznaję, że zaczynam patrzeć na tę grę przychylniej.
Rewelacyjnie? Przecież obecne konsole były reklamowane hasłem 60fps4k native, więc to chyba powinien być standard? Prawda?
4K to miało być na PS4, PS5 reklamowano 8K o ile mnie pamięć nie dziwi ;)
Nie rozumiem tej pogoni za fps ami, na PC to jeszcze ale na konsoli zawsze się grało w 30 fps bo liczyła się grafika a nie ilość klatek na sekundę, konsola to zbyt tanie urządzenie, żeby dorównywać w tym PC.
Grało się w 30 FPS bo poprzednie dwie generacje konsol były za słabe żeby osiągnąć 60 FPS i żeby jeszcze gra jako tako wyglądała i nie chodziła w 480p. Zresztą o czym w ogóle mowa. Gry miały problem żeby w ogóle 30 FPS utrzymać xD.
Ty nie rozumiesz tej pogoni ale jakoś 3/4 graczy woli tryb performance zamiast fidelity.
Ładnie ta gra wygląda z tego co widzę na materiale. Ale się nie mogę się doczekać premiery, zapowiada się najlepszy AC od lat (i mam nadzieję, że na zapowiedzi się nie skończy).
RTX 4050 na ustawienia wysokie z wł ray tracing na styk Assassins Creed Shadows będzie ok.
Może mieć najlepszą optymalizacje w historii gier, ale nadal ta gra zapowiada się w najlepszym razie przeciętnie.
Czy mi się wydaje że bossowie czekają aż zasypiemy ich gradem ciosów i dopiero póżniej atakują a tak to stoią bezczynie ?
Gra wygląda bardzo ładnie (ale nie rewelacyjnie) i zwiedzanie tych rejonów będzie przyjemnością. Dobrze, że zadbali - wzorując się chyba Kingdom Come - na odpowiednim wsparciu językowym, bo chętnie zagram z japońskimi dialogami i angielskimi napisami dla klimatu :)
Może i 480p, ale rozciągniemy do 4k, żeby wyglądało jak gonwo, ale przecież marketingowo 4k xD, pomimo że się podniecali ze 4k normalnie wejdzie.
4 generację kart i każda obiecuje nam płynne 4k, a później tylko topowe modele umożliwiają granie jako tako w 4k.