PSN znów działa: Sony przeprasza za awarię PlayStation Network i przyznaje rekompensatę
Ja Tam raczej widzę ciche działanie jednego ze zwolnionych pracowników lub solidaryzującego się z nimi. Niech $0nĄ się cieszy, że im backupów z informacjami o kontach nie wyczyścili.
Do tego ja nie mam żadnego Xa i nieotrzymaĺem na maila źadnej informacji w trkacie trwania awarii ani po jej usuničciu. Do tego mają też kanał w konsolach i tam mogli taką wiadomość rozesłać... Ale po co samemu ponosić koszty, lepiej zwalać tę odpowiedzialność na firmy trzecie..
Tym co czasy premium na weekend przepadły te 5 dni na nic się zdadzą. Były jakieś bety na weekend i też po ptokach.
Uważam, że dane potrzebne do zalogowania się do innych gier powinny być duplikowane na osobnej maszynie i użytkownicy nawet nie powinni tego odczuć. To wyłącznie wina tej śmiesznej upadającej firmy co graczy ma dzisiaj już w poważaniu... co widać choćby po premierze PS5 PRO, zestawów 30TH i dalszego braku napędów optycznych do PS5 PRO i Slim...