Niższe wymagania i start otwartej bety Monster Hunter: Wilds, nowego RPG akcji o polowaniach na bestie
Bezczelność. FG się włącza jak się ma powyżej 60FPS natywnie, a nie żeby 60FPS osiągnąć.
Należy te wymagania czytać tak:
60 FPS/1080p* low settings:
System operacyjny: Windows 10 / 11 (64-bit)
Procesor: Intel Core i5-10400 / Intel Core i3-12100 / AMD Ryzen 5 3600
Pamięć RAM: 16 GB
Karta graficzna: GeForce RTX 4060 Ti 8GB / Radeon RX 6700 XT 12GB
Pamięć VRAM: 8 GB lub więcej
Miejsce na dysku: 75 GB SSD
*with DLSS Q /FSR Q
Takie wymagania to absurd.
Niższe wymagania... Zacny żart milordzie.
Ten nowy trailer nie porywa.
Gra wygląda kapkę lepiej niż MH World, może to przez styl graficzny? Chociaż wątpię.
Każda lokacja to pustkowie, nic nie ma, recykling tego samego, co wizualnie nie powala, więc nie wiem co tam potrzebuje takiego sprzętu z włączonym Frame Gen...
Sprawdzaliście RT? Pomiędzy LOW a HIGH jest bardzo mała różnica wizualna, ale wydajnościowo już jest spory problem.
Poza tym RT na RE Engine to katastrofa.
Tak jak graficznie jest pusto, tak samo sama seria jest pusta, nudna i wtórna.
Highlight-em są starcia z dużymi Monstrami, reszta gry to paździerz który w kółko oferuje to samo, godne ery X360/PS3.
Tak jak graficznie jest pusto, tak samo sama seria jest pusta, nudna i wtórna
To zdanie dobitnie pokazuje, że masz jakiś uraz do tej serii, przez co z automatu będziesz negatywnie nastawiony do wszystkiego co z nią związane. Innymi słowy, twoja opinia jest stronnicza i żadne graficzne, czy gejmplejowe cuda i wodotryski by tego nie zmieniły.
Oho standardzik jakies komentarze od trolli, ze gra wyglada prawie tak samo jak world, ogolnie slaba gra gdy to bedzie prawdopodobnie jedna z wiekszych premier roku i przebije te 26 milionow sprzedanych egzemplarzy Worlda. No ale mamy albo narzekanie poza tym komentarzy brak :).
Wcale nie trole.
Jeżeli na konsolach wyjdzie w takim stanie co beta to bardzo słabo.
Graficznie jest dużo gorzej niż World do tego spadki płynności.
Na pecetach wygląda świetnie.
Gre kupie (mozliwe, ze preorder tuz przed premiera albo zaraz po premierze), ale te trailery i gameplaye IMO posysaja. Skupiaja sie glownie na belkotliwych misjach fabularnych, postaciach i filmikach in-game, ktore to zobaczymy raz (razem moze 15-20 godzin?) a pozostale 200, 300, 500 godzin bedziemy klepac potworki. I to chcialbym zobaczyc, jakies wieksze polowania, troche skillowej gry aby zobaczyc roznice. A tutaj: laska cos gada, jedziemy na mountach, troche wiecej gadania, jeszcze wiecej gadania, wooooo atakuje nas potwor. Widzimy 3 ataki mieczem (zaden nie trafia potwora) i lecimy do kolejnej cut-scenki. Wiadomo, robione aby przyciagnac swiezakow, ale dla mnie te trailery sa po prostu marne. Ale i tak kupie.
Juz ciekawszy byl preview z IGN (chyba), gdzie kobiecina FAKTYCZNIE wiedziala o czym mowi i bylo widac, ze potrafi grac w MH. I preview skupial sie wlasnie na klepaniu potworkow a nie na cutscenkach. Link: https://www.youtube.com/watch?v=eE906pzZRBk
działa tak samo chujowo jak poprzednia, premiera będzie niewypałem jak chodzi o jakość
Komentarz do usunięcia, bo Wasza strona nadal fajnie przeskakuje między artykułami na telefonie.
To samo co UP.
Do usunięcia bo strona przeskoczyła na inny artykuł.
A Frame Generation w ogóle można włączyć na RTX 2060? Myślałem, że to od serii 3 albo nawet i 4 dostępne dopiero.
Niech spierd...
moja ocena 0/10 za wymóg frame generatora trzeba niszczyć to w zarodku.
Na ps5 wygląda jak mydło. Coś jak MH: World na PS4. Optymalizacyjny ściek.
wygląda ciekawie a poza tym to capcom wiec musi być ok, na wymagania nie patrzę bo mi pójdzie na pewno.
Pobrałem sobie demo i na wstępie przywitał mnie komunikat że moja karta nie jest wspierana. Wcześniej pobrałem sobie Gothic remake demo i też miałem problem z uruchomieniem gry. Ale znalazłem rozwiązanie. Jednak działanie tego dema pozostawiało wiele do życzenia. Chyba zaraz sobie strzele w łeb i dam sobie spokój z grami. Działanie dzisiejszych gier to zgroza. Pora sobie chyba znaleźć inne hobby.