Marvel’s Spider-Man 2 w końcu ma wymagania sprzętowe na PC. Są wysokie niczym wieżowce w Nowym Jorku
Wszędzie piszą, że wymagania nie duże ale oczywiście u Was musi być na odwrót. Byle zrobić szum. Pod tym względem jesteście najlepsi ale pod względem dziennikarstwa to poziom szkoły podstawowej. Poza tym teraz wymagania są zawyżane często jak w przypadku choćby Indiana Jones, jaki to on nie miał mieć wymagań, a nie miał dużych, gra chodziła jak złoto na slabyszym sprzęcie nawet.Poza tym Spider Mana robi Nixxes, a optymalizację oni robią świetną.
Zdaje się że Sony mogło zapomnieć że jutro jest premiera na PC... Wrzeście sobie przypominali i podali szczegóły.
Jutro będzie grane.
Ja w 100% nie sugerował bym się wymaganiami,zobaczy się z dniem premiery gry jaka jest rzeczywistość,gracze też są różni i każdy ma swoje wymagania co do np. minimalnych kl/s gdzie spokojnie bedzie grać.
A wymagania oficjalne nie są wysokie,patrząc od wymagań oficjalnych minimalnych,np użytkownicy GTX nie muszą się zastanawiać czy gra im pójdzie patrząc że w minimalnych jest karta z serii GTX1600 (OBSTAWIAM ŻE SPOKOJNIE TEŻ RUSZY W SERII GTX SERII 1000)
Spoko, tylko, że grafika na niskich ustawieniach będzie wyglądać jak gra co ma 15 lat xd
BEZ PRZESADY,jak ktoś pocina na niskich to gry potrafią lepiej wyglądać niż sprzed 15 lat,
Za dużo nie grałeś może chyba w starsze gry lub masz za dużo kasy mając sprzet z górnej półki.
To że masz np swoje minimum grając np na full ustawieniach lub bardzo wysoki + wysoki klatkarz,to nie znaczy że inny gracz będzie taki sam.
Każdy gracz jest inny i każdy preferuje swoje minimum by czy to w ustawieniach graficznych czy w minimalnym kl/s
Może pora wreszcie się obudzić i uświadomić sobie, że na GTX 1060 już nie pogramy w najnowsze gry i nie pisać w każdym jednym newsie o wymaganiach sprzętowych że są wysokie.
Bzdura
Właśnie że pograją
Na niskich
GTX 1650 / AMD Radeon RX 5500 XT
te karty wcale nie są dużo szybsze od GTX 1060
fakt mowa jest o rozdzielczości 720p
ale jest jeszcze framegenerator więc 1080p i FSR na średnich coś ugrają.
Sony na szczęście nie poszło jak głupia Bethesda z NVIDIA w przypadku Indiany i Dooma
Gdzie w India wpuścili wymuszany Raytracing
który wygląda gorzej niż w Bf5 który był opcjonalny.
Jak napisał twoja stara: bzdura. Wciąż wychodzi sporo gier, z sensownymi wymaganiami.
Bo to co naprawdę się liczy to co dostajesz w zamian.
Dlaczego ludzie mieli by wydawać kupę kasy na sprzęt żeby grać w chały AAA?
Realistyczny poziom "wymagań gier" jest nakreślany jako pewna średnia pomiędzy tytułami z najwyższymi wymaganiami pośród dobrych i popularnych tytułów... Co kogo obchodzi jak bardzo ktoś spie* optymalizacje w tytułach w które nikt nie gra?
Wszędzie piszą, że wymagania nie duże ale oczywiście u Was musi być na odwrót. Byle zrobić szum. Pod tym względem jesteście najlepsi ale pod względem dziennikarstwa to poziom szkoły podstawowej. Poza tym teraz wymagania są zawyżane często jak w przypadku choćby Indiana Jones, jaki to on nie miał mieć wymagań, a nie miał dużych, gra chodziła jak złoto na slabyszym sprzęcie nawet.Poza tym Spider Mana robi Nixxes, a optymalizację oni robią świetną.
No i tu się nie zgadzam po części
Podałeś przykład Indiany
Akurat Indiana niskich nie miał
Z kilku powodów kompletnie zabita seria GTX1000
Do odpalenia gry było potrzebne 8Gb Vram czyli RTX2060 i RTX3060 laptop też odpada
Fakt gra chodziła płynnie dzięki AMD Vulkan jednak wymagania nie były niskie.
Optymalizacja a wymagania to 2 różne rzeczy nikt nie pisał o złej optymalizacji tylko o wysokich wymaganiach.
Redaktorzy GOL-a biorą udział w konkursie na najgłupszy tytuł. Co do wymagań, to są bardzo przyzwoite, skoro do 1440p i ustawień wysokich w 60 klatkach wystarczy RTX 3070. Ray tracing przy tych ustawieniach ogarnie RTX 4070. Wygląda na to, że ludzie z Nixxes ponownie zrobili porządną konwersję.
Tak a propos wymagań, to strona na Steam podaje że WYMAGA PSN. Jak na razie tego nie usunęli.
Oczywiście, że są wysokie - w najsłabszej tabelce jest 720 na 30 fps'ach! Tyle pikseli to sobie można przeliczyć na kalkulatorze stołowym.
Nie mówiąc już o tym - w jakiej rozdzielczości tak naprawdę chodzi ta gra?
Nie mam nic przeciwko tytułom retro, ale rozdzielczości (realnie) 480p i niższych nie trawie, bo historycznie jak wchodziło 3D, to były to najniższe detale.
Co było wcześniej? Mario? Tekstowe MUDy? Warcrafty 1-2?
Mam grac w rozdzielczości niższej niż oryginalne "Diablo" w 2025!!! roku bo tylko w takiej gra ruszy i to są małe wymagania?
Ps. Nie żeby sama gra mnie specjalnie interesowała. Filmówki poza jednym czy dwoma wyjątkami to generalnie zawsze była najniższa pólka. Świetnie pokazuje jak długo gotowana była żaba to że teraz są na górze stawki...
No i gitara, poczekać z tydzień od premiery na jakiegoś pierwszego patcha i można grać xd
Ludzie różnie interpretują co widzą, ja tu widzę minimalne gpu 4070, zalecane 4080 a optymalne 4090. Czyli wysokie, ale uzasadnione
W full HD na maks bez rt będzie dobrze działać na kartach pokroju rtx2070/3060/4060
Czyli standardowe wymagania w dzisiejszych czasach
Zapomniałeś o najnowsze gry Indie? Nie brakuje takich perełki. Da się grać na GTX 1060.
Stalker 2, teraz Spider-Man 2, Doom Dark Ages. Wyczekiwane prze ze mnie gry. Będą musiały poczekać. To już pora pożegnac dziadka gtx1060. Zanim jednak nastąpi upgrade pc, to wymieniona 3 musi poczekać. Szkoda, tym bardziej, że poprzednie odsłony Doom-a i pajączka działały bardzo dobrze. No ale nic nie trwa wiecznie. Wkoncu musiał nastąpić koniec starszych podzespołów.
Niestety mój gtx1060 jakiś czas temu też poszedł już na emeryturę. Nie nadaje się do nowych gier. Może kiedyś złożę ze starego komputera komputer do starszych gierek.