Gry z okresu PS3, Xbox 360 byly ograniczane przez mozliwosci owczesnych konsol. Głownie chodzi o niska rozdzielczosc, brak antyaliasingu i tylko 30 fps.
Tak naprawde te gry zaczynaja wygladac tak jak powinny wygladac na emulatorach odpalone w wysokich rozdzielczosciach z bajerami wspolczesnych PC.
Juz samo podniesienie rozdzielczosci robi robote nie mowiac o 60 fps.
Sam projekt RPCS3 to klasa sama w sobie ze udalo im sie emulowac tak skomplikowany procesor jakim jest Cell.
Oczywiscie jeszcze sporo lat moze minac zanim wszystkie gry beda dzialac perfekcyjnie ale to co juz zostalo osiagniete robi wrazenie.
Tak. Potrzebujemy 4K, 8K a nawet 16K! Im wiecej pikseli rowna sie ostrzejszy obraz!
https://www.youtube.com/watch?v=Kf9sEsiu32M
https://www.youtube.com/watch?v=jLIhlqT5_3c
https://www.youtube.com/watch?v=RKYOLEqggZY
https://www.youtube.com/watch?v=FUxtca5FWb0
https://www.youtube.com/watch?v=JB3DX8UsFGc
https://www.youtube.com/watch?v=B82nIJOljNc
A ja z kolei chciałbym, aby gry w emu miały wszystkie dodatki, których obecnie nie da się kupić. Chociażby z serii Forzy Horizon 1, 2 na X360 i 2 na XOne.
Tutaj to podziękuj MS, że nawet jak wypuszczali tzw. rozszerzoną edycję (tak patrzę na Forze) to i tak w sklepie prawie wszystkie dodatki były do kupienia. Pamiętam jak kupiłem FM4 na X360 myśląc że będę miał wszystko i się zawiodłem... Pod tym względem X360 i po części PS3 były mocno rakowe.