Manor Lords trawił dość paskudny błąd, przez który robotnicy przestawali pracować. Grzegorz Styczeń raz-dwa zagonił ...
Czasami odnoszę wrażenie, że większość zysków za sprzedaż poszła w taki cichy marketing pisania o byle czym byle się o niej "mówiło", bo jak się spojrzy, że za 3 miesiące minie rok od "premiery" to można się tylko zaśmiać z jej rozwoju (bądź zapłakać jak się kupiło).
O to Ja. 8-10 h przegrane po premierze i gra poszła w kąt przez brak dopracowania, błędy i ogólnie marna zawartość. Nadal nie widzę większego sensu odpalania, bo niewiele się zmieniło. Szczerze mówiąc to mój jeden z mniej udanych zakupów w EA, choć nie twierdzę, że gra jest jakaś zła, czy coś, tylko po prostu dzisiejsze standardy są nieco wyższe.
Mam to samo, dlatego dosyć krytycznie podchodzę do wszystkich artykułów o niej szczególnie, że od zawsze lubiłem tego typu gry :) Bądźmy szczerzy - grę ratuje tylko Unreal Engine. Gdyby nie grafika to byśmy pewnie o niej nawet nie pamiętali po tym roku. "Wydawca Manor Lords" ma dużo ciekawsze produkcje w swoim portfolio, które były rozwijane dużo lepiej - obecnie gram w trybie realistycznym w "Workers and Resources" - polecam :)
Miło tak robić kupę na resztę ekipy tworzącą tę grę sugerując w każdym newsie że robi ją jedna osoba.
Fajnie, że piszecie o tej produkcji, ale coś jest na rzeczy z jej rozwojem. Gra się świetnie sprzedała, a ja mam wrażenie, że dalej nad nią pracuje jedna osoba. Czy dobrze myślę?
Swoja drogą przydałaby się trochę większa różnorodność artykułów. Rozumiem, że chcemy czytać o tym co robią Redzi, czy ekipa która się od nich odłączyła, czy o Grzegorzu Styczniu i bardzo się cieszę, że tak często piszecie o nich. Chciałbym częściej móc usłyszeć o mniejszych tytułach u Was nim się stanie o nich głośno, szczególnie o tych Polskich.