Świetnie oceniane RPG dla fanów Gothica otrzyma już tylko jedną „dużą” aktualizację. Twórcy Drova: Forsaken Kin rozp...
To już koniec? Czyli jednak kiepska sprzedaż mimo dobrej jakości.
33,870 followers
#451 in top sellers
Peak 2,928 graczy
Sprzedaż tylko ok. 120k kopii.
Szkoda. No ale niestety Gothic to nisza (na Zachodzie), a 2D Gothic tym bardziej.
Patrzymy tu pod kątem mechanik - musisz znaleźć trenera do nauki,dwa obozy i możesz wybrać tylko jeden. Mapę musisz sam kupić, jesteś " nikim" od początku i musisz zapracować na pozycję. Niema skalowania poziomów potworów - jak sobie dasz radę na pierwszym poziomie z taką...harpią bo dobrze będziesz unikać to bardzo dobrze - liczy się skill. Dużo tu wymieniać podobieństw tylko trzeba je zauważyć : ). Pozdrawiam
Jedyna różnica między tą grą a Gothic to to, że ta ma widok z góry. Praktycznie wszystkie mechaniki, sposób eksploracji i budowy świata, sposób prowadzenia fabuły czy nawet humor jest praktycznie jak w Gothicu.
To już koniec?
No i super. Wezmą się za kolejną grę RPG. A ja będę mógł ograć Drovę, zamiast czekać kolejne lata aż gra otrzyma wszystkie aktualizacje. W backlogu mam sporo tytułów tylko dlatego, że pomimo "premiery" nadal po latach dostają patche, aktualizacje etc. Ile można czekać. Twórcy takim działaniem sami sobie kopią grób. Po co kupować na premierę skoro nie możemy jej ograć w tym czasie bo to dopiero początek rozwoju?
Od początku mówili, że dodatków nie będzie. Historia jest skończona, a pakowanych rzeczy na siłę nikt nie lubi.
edit: zresztą chwała im za to. Nie każda gra musi się ciągnąć w nieskończoność. A tą niby małą gierkę przeszedłem trzykrotnie.
Największym problem tej gry to było brak dobrej kampanii reklamowej. Sam dopiero niedawno ją odkryłem. Wiadomo, to nie jest studio AAA, które więcej na to wyda niż ci którzy zarobili za tę grę.
To już koniec? Czyli jednak kiepska sprzedaż mimo dobrej jakości.
33,870 followers
#451 in top sellers
Peak 2,928 graczy
Sprzedaż tylko ok. 120k kopii.
Szkoda. No ale niestety Gothic to nisza (na Zachodzie), a 2D Gothic tym bardziej.
Przeciez to jest super sprzedaz jak na takiego developera, i taka gre.
Ludzie ogarnijcie sie, nie kazda gra sie sprzedaje w milionach. Zas sprzedajac ponad 100 tysiecy mozna spokojnie zarobic. Liczac na serwetce przy sniadaniu wyszlo mi ze spokojnie wyszli sporo ponad milion USD na czysto. Moze to sa grosze dla EA, czy innego UBI, ale dla indie deva (Zwlaszcza nie z USA) i paru osob to jest kosmos.
Do tego sochodza inne platformy, czesto z mniejszymi prowizjami i kosztami.
Ta gra jest dla nich mega sukcesem.
Co do Gothica to to zawsze byla nisza, tylko w PL uwaza sie ta gry za "duze", czy tez "znane". Sa dobre, ale nie "duze".