Żegnamy smętny rok 2024, witając 2025, który może być jednym z najlepszych w dziejach - Motoprzegląd Drauga z okazjami na Steam Winter Sale
"na prośbę redakcji jestem zmuszony zmienić cykl wydawniczy Motoprzeglądu. Od tej pory zamiast dwutygodnika będzie to miesięcznik."
Auć! Wielka szkoda, bo to jedna z niewielu (obok - przyznać trzeba - grających na nostalgii serii 10 najlepszych tytułów roku X i retrogaming) naprawdę trzymających poziom i traktujących stricte o grach rzeczy tutaj.
Szkoda, że się nie klika równie dobrze jak cuda pokroju "gość na reddicie opisał jak to kupił sobie wypasioną grafikę, a porem przez pomyłkę parę lat grał na integrze" albo "ten głośnik/słuchawki [których z nazwy nie wymienię, żeby nikt się nie zorientował, że to szajs], bije na głowę [tutaj wstawiam jedną a jeszcze lepiej kilka firm, które z opisywanym produktem nie mają nic wspólnego, za to mają najwięcej wyszukiwać w Google]" tudzież "niesponsorowane i napisane całkowicie pod wpływem autentycznego osobistego zachwytu" polecajki badziewia, którego się nawet nie miało w ręce, w stylu "ta golarka moszny zmieniła moje życie, nikt o nią nie prosił, a każdy potrzebował"
"na prośbę redakcji jestem zmuszony zmienić cykl wydawniczy Motoprzeglądu. Od tej pory zamiast dwutygodnika będzie to miesięcznik."
GOL w formie. Zacząć nowy rok z tak idiotyczną decyzją, patrząc na to, jak obszerna jest ta publikacja, Już się nie mogę doczekać nadchodzących zmian.
Szkoda, że się nie klika równie dobrze jak cuda pokroju "gość na reddicie opisał jak to kupił sobie wypasioną grafikę, a porem przez pomyłkę parę lat grał na integrze" albo "ten głośnik/słuchawki [których z nazwy nie wymienię, żeby nikt się nie zorientował, że to szajs], bije na głowę [tutaj wstawiam jedną a jeszcze lepiej kilka firm, które z opisywanym produktem nie mają nic wspólnego, za to mają najwięcej wyszukiwać w Google]" tudzież "niesponsorowane i napisane całkowicie pod wpływem autentycznego osobistego zachwytu" polecajki badziewia, którego się nawet nie miało w ręce, w stylu "ta golarka moszny zmieniła moje życie, nikt o nią nie prosił, a każdy potrzebował"
Właśnie streściłeś rok 2025 na GOL :D
Warto jeszcze zwrócić uwagę na ten subtelny dobór słów: na prośbę redakcji jestem zmuszony. Nie "na prośbę, postanowiłem/zdecydowałem" czy "przychylając się do prośby". Stąd wysnuwam wniosek, że ta "prośba" miała raczej formę ultimatum.
Nie chciałem, żeby to zabrzmiało tak dramatycznie. Po prostu Motoprzegląd podlega newsroomowi, który musi równoważyć wydatki. Zresztą ramka jest już nieaktualna, Motoprzegląd jednak zachowa dotychczasową formułę :)
Możliwe, że na stare lata zrobiłem się nadmiernie cyniczny i rzeczywiście doszukiwałem się w komunikacie więcej, niż tam w istocie było. W każdym razie bardzo się cieszę, że jednak pozostaniemy w formule 2-tygodnika.
Spokojnie, jeszcze nie wszystko stracone - biorąc pod uwagę Wasze reakcje, obgadamy sprawę raz jeszcze i może dojdziemy do jakiegoś konsensusu. Niemniej za decyzją stoją kwestie oczywiste (budżet danego działu, w tym przypadku newsroomu stricte gamingowego, nie jest z gumy) + fakt, że przeglądy tematyczne w newsroomie gamingowym (np. RPG i life simów) to zwyczajowo miesięczniki.
EDIT: dzięki Waszej błyskawicznej reakcji Motoprzegląd pozostaje dwutygodnikiem :)
Nastąpił szybki zwrot akcji, ramka zniknęła :)
Dzięki wszystkim za wsparcie! (z newsroomem na czele)
Ja nie mam nic do symulatorów jednakże boli mnie fakt że wszyscy robiący owe symulatory jednak nie dodają opcji albo trybu simcade. Mieliby też dzięki temu dodatkowych klientów.
Rennsport chyba wybrał najgorszy moment na ea, teraz każdy czeka na AC Evo i gra może przez to zostać zepchnięta na boczny tor. Nie żeby jakoś szczególnie wybitna była to produkcja, ale AC Evo tego nie ułatwi.
Może ktoś się wypowiedzieć na temat tego demo My first Gran Turismo?
Mam zamiar sobie kupić GT7, ale na ps4 i zastanawiam się czy to demo jest w 100% takie samo jak pełna wersja? Chodzi mi tu o fizykę, model jazdy i tak dalej?
Bo muszę przyznać, że gdy zagrałem w to demo to model jazdy był trochę "dziwny" (gram na najwyższym poziomie trudności z wyłączonymi wszystkimi asystami). Będąc fanem serii Gran turismo to miałem wrażenie jakby ten model jazdy został uproszczony, a w porównaniu do Forzy to jakaś gra arcade.
Takie były moje pierwsze odczucia po tym demo, w żadnym wypadku nie chcę tutaj oceniać która gra jest lepsza, żeby ktoś przypadkiem się zaraz na mnie nie rzucił z widłami. ;P
W moim odczuciu MFGT ma identyczną fizykę jak GT7, nigdzie w sieci nie widziałem też spostrzeżeń graczy co do jakichś różnic w tym aspekcie.
Ludzie zwracają uwagę co najwyżej na... powiększoną czcionkę w menu - ukłon deweloperów w stronę seniorów :)
https://www.gtplanet.net/my-first-gran-turismo-updates-20241208/
(Jeszcze ze dwie dekady i Polyphony Digital wymyśli, że można wprowadzić do gry coś takiego jak opcje dostępności ;D )
Dzięki za odpowiedź. Również przeszukałem sieć i nic takiego nie znalazłem. Od dłuższego czasu pogrywam w Forze i może najzwyczajniej w świecie model jazdy bardziej mi "siedzi" niż w GT7. Mam duży problem z poczuciem prędkości w GT, a kamera z wnętrza auta dość słabo wypada w porównaniu do tej z Forzy, oczywiście też duży wpływ ma na to mały fov i zbyt statyczna kamera.
Rozumiem, że w wersji na ps5 nie ma suwaka fov?
Niestety, Polyphony Digital jeszcze nie dojrzało do wprowadzenia regulacji FoV w swoich grach - miałem cichą nadzieję, że to demo przyniesie jakikolwiek postęp w dziedzinie konfigurowania rozgrywki, ale nic się nie zmieniło.
I ja też mam podobne problemy z przesiadaniem się z Forzy Motorsport do Gran Turismo, zdecydowanie brakuje immersji i poczucia prędkości :)
JDM to nie tylko drift?
No, teraz to mnie nawet zainteresował.
BTW - niesamowite, jaką wtopą okazało się MXGP 24 od nowych autorów. Szkoda, że Milestone zostało z Supercross, a nie odwrotnie...
Będą też klasyczne wyścigi ("grip") czy równoległe. Tym niemniej raczej trudno będzie przechodzić JDM bez umiejętności driftowania.
Dobrze, że przegląd zostanie dwutygodnikiem, dobra wiadomość na początek roku. Widzimy się po premierze ea AC Evo za 2 tygodnie.
kupiłem tym razem Le-mans Ultimate z dodatkami, (nie licząc tego najdroższego SP) i RIDE 5, to pierwszy zakup samochodówki który nie żałuje, (wcześniej kupiłem GRID 2019 i P CARS 3
bym dokupił SnowRunnera i wreckfesta, ale do nich mi brakuje 50 pln XD
RRIDE 5 to fatalna optymalizacja i fatalny model jazdy (Dodany efekt żyroskopowy, ale kosztem totalnego popsucia hamulców - są mega słabe i jednocześnie nigdy nie dochodzi do blokowania kół, z ABS czy bez ABS można trzymać klamkę do oporu, nawet w pełnym złożeniu. Ja wiem, że kapitalne simcadowe MotoGP 13 czy 15 działało podobnie, ale tam hamulce były odpowiednio mocne, dostosowane do radosnego, simcadowego charakteru rozgrywki).
Nie wiem, co zamroczyło chłopaków z Italii, ale się pogubili w ulepszaniu modelu jazdy i eksperymentach. Oddaj to RIDE 5, jeśli jeszcze możesz, i kup sobie RIDE 4.
Lepsza optymalizacja, lepsze menu, IMHO lepszy wygląd, po dokupieniu DLC brakuje tylko 5 torów z piątki, ale są za to Imatra, Macau i Philip Island
Jeden.z najlepszych autorów na GoL i jedna z najlepszych cyklicznych serii w tym serwisie, a włodarze chcieli to ubić. Jeszcze chwila i zamienicie się w ściek podobny do PPE. Trzymajcie poziom, bo to jedyne, co Was odróżnia od innych serwisów.