Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Futurebeat Woda w tych grach wciąż potrafi zachwycić, choć żadna z nich już nie jest pierwszej młodości

27.12.2024 18:09
raziel88ck
👍
1
raziel88ck
207
Reaver is the Key!

28.12.2024 07:10
2
odpowiedz
1 odpowiedź
Kurmit
8
Legionista

A co z GTA 4, gdzie fizyka wody wyprzedza nawet ówczesne produkcję.

28.12.2024 08:44
2.1
Ankh
18
Chorąży

Woda w GTA 4 poza samą fizyką wyglądała jak gówno i pewnie dlatego nie ma jej w tym rankingu.

28.12.2024 11:19
raziel88ck
3
odpowiedz
raziel88ck
207
Reaver is the Key!

Te gry wyprzedziły konkurencję. Opad szczęki był gwarantowany.

28.12.2024 11:25
4
odpowiedz
sthoss
49
Centurion

Fascynuje mnie ten temat wody. Wszyscy by tylko to omawiali jakby wchodzili do gier zeby podziwiac zachody slonca nad jeziorem. A nie palić żywcem jakiś nieszczęśnikow. Dla wiekszosci woda moglaby miec strukture i obraz niebieskiego betonu byle jatka byla przednia

28.12.2024 12:28
sonn
5
odpowiedz
1 odpowiedź
sonn
82
Generał

Dlaczego jako przykłady filmowe wybrano same stare filmy w niskiej rozdzielczości? Mało lepszych materiałów na yt?

28.12.2024 15:45
mr. Spark
5.1
mr. Spark
203
Rocket

W przypadku Morrowinda zdecydowana większość nowszych filmów zawiera wodę:
1. Zmodyfikowaną przez MGE albo
2. Zmodyfikowaną przez OpenMW albo
3. Oryginalną wodę bez Pixel Shaderów, czyli dużo gorszą niż to co widzimy w filmiku w materiale. Nie wielu obecnych YTberów wie, że ta brzydka teksturowa woda, którą widzą (gdy chcą grać na oryginalnych ustawieniach) to nie jest to woda na której się grało ówcześnie.

28.12.2024 15:39
HETRIX22
6
odpowiedz
HETRIX22
207
PLEBS

Fajnie się czytało, ale na ten temat można napisać jeszcze z X4 razy więcej. Czuję niedosyt

28.12.2024 23:00
WolfDale
😁
7
odpowiedz
WolfDale
83
~sv_cheats 1

Tak jak Kolega powyżej, bo w przypadku wody w grach można lać dużo wody. Pamiętam że duże wrażenie zrobiła na mnie woda w HL2, a także w Mario Sunshine na GameCube. Dorzuciłbym również Morrowinda kiedy zmieniłem swoje TNT2 na Radeona 9200 i uruchomiłem shadery. Do tego dodałbym jeszcze Pokemony na GBA z odbiciami postaci w wodzie, bo naprawdę ładnie to wyglądało choć wiadome że to była zwykła sztuczka.

30.12.2024 12:36
8
odpowiedz
Scaler
13
Legionista

Dodał bym jeszcze Hydrophobia: Prophecy tam silnik opierał się na fizyce wody z tego co słyszałem.

30.12.2024 12:50
Dipper Pines
9
odpowiedz
Dipper Pines
4
Konsul

Pamiętam jak dziś, gdy pierwszy raz uruchomiłem Unreal Tournament, włączyłem mapę Galleon i podziwiałem, jak woda delikatnie faluje na statku pod pokładem. Takich momentów się nie zapomina. Na tamte lata efekt był fenomenalny.

Futurebeat Woda w tych grach wciąż potrafi zachwycić, choć żadna z nich już nie jest pierwszej młodości