Pierwsza gra AAAA Ubisoftu wciąż utrzymuje się na powierzchni. Poznaliśmy nieoficjalne szczegóły drugiego roku rozwo...
To są jednak geniusze. Black Flag wyszedł w 2013 i bardzo duża liczba graczy mówiła, że "dobra gra, słaby asasyn". Mieli wtedy po prostu stworzył osobną grę skupiającą się tylko na piractwie, bez tych asasynowych dziwności. Wypuścili by to w 2015 albo 2016 i myślę, że by się to sprzedało. Zamiast tego 5 razy to przebudowywali i koniec końców wygrała gra usługa której nikt nie chciał...
Nawet jeśli na innych platformach gra 10 razy więcej ludzi niż na steamie, to skull & bonus jest trupem. Pewnie czekają z zamknięciem serwerów na premierę black shadows, żeby nie dobijać inwestorów w tym katastrofalnym roku.
Zara, nowe tryby PVP i 14 ludzi grających na steam ? Spoko, gdzie wady ?
Mnie się wydaje, że takie ogromne firmy korpo jak EA i właśnie ubisoft mają politykę, że nie ważne jak sobie gra radzi ma być wspierana przez przydzielony do tego team przez pewien z góry ustalony okres. Ci co dalej rozwijają tą grę pewnie, nawet się nie interesują co się z tą grą dzieje.
Szczerze mówiąc jest to fajne prokonsumenckie podejście w stosunku do nielicznych klientów którym ta się jednak spodobała
Liczyłem, że tak gra to będą abordaże, walki na lądzie itd. Zrobili statki z armatkami i punkcikami trafienia. Ubi jak mogliście zmarnować taki potencjał.
Steam to jakiś wykładnik? Bo jakoś na każdej sesji są gracze i pelne sesje i wychodzi ze graczy z PC jest więcej niż 14 , coś to przekolorowane jest. Do tego ludzie z konsol.