Solasta II | PC
Co jak dotąd wiadomo o Solasta 2.
- Gra powstaje na Unreal Engine 5.
- Akcja będzie rozgrywać się na nowym kontynencie, 15 lat po wydarzeniach z podstawki.
- Kampania ma być nieliniowa i z dużą liczbą wyborów.
- Większy nacisk na jakość grafiki i aktorstwa głosowego w dialogach.
- Będzie mniej tagów osobowości, ale będą dużo bardziej reaktywne w dialogach.
- Ograniczenie poziomu do 10 póki co.
- Będzie wieloklasowość na premierę. Nie było jej w jedynce (dodały mody), bo był to feature objęty oficjalną licencją D&D 5E. Może to sugerować, że gra powstaje tym razem na oficjalnej licencji a nie darmowej.
- W grze miała być walka podwodna! Niestety budżet nie pozwolił jej zrealizować, ale jakieś elementy przemieszczania się pod wodą zostaną w grze zaimplementowane.
- Ze względu na ograniczone środki developerzy rozważają, czy dać na start więcej klas podstawowych i mniej podklas, czy mniej klas i więcej podklas dla każdej.
- Chcą ponownie zorganizować konkurs na podklasy projektowane przez społeczność.
- Gra wyjdzie również na konsolach.
Info o drugiej części Solasty to było chyba największe pozytywne zaskoczenie. Pierwsza cześć, pomijając trochę grafikę i dialogi, była świetna - jest to gra, która najlepiej oddaje ducha DnD i klasycznych gier w tym świecie, robi to o wiele lepiej niż BG3, w którym DnD zostało zmasakrowane i pocięte, żeby tylko wpasować zasady do formuły i silnika z Divinity.
Jedynka była świetna ! właściwie ona + 2 kampanie od twórców i ok. 50 od ludzi i można grać latami !