39 milionów aktywnych graczy na Steamie. PoE 2, Marvel Rivals i Delta Force pomogły pobić kolejny rekord platformy w 2024 roku
POE2 już w EA jest jedną z najlepszych gier w historii. Przebili moje najbardziej optymistyczne prognozy. Totalne Arcydzieło.
Nie spotkałem jeszcze pustych map w tej grze, na wszystkich pełno przeciwników. A repawn mobów i utrata lootu to kara za śmierć. A loot jest tylko trzeba umieć wykorzystać to co wypada.
Ja mysle ze lepiej zagrac samemu i sobie wyrobic opinie, ew. poczekac na darmowa wersje, niz papugowac bezmyslnie oderwanych od rzeczywistosci i zachowujacych sie jak dzieci piwniczakow z r/pathofexile.
Gra jest bardzo fajna. Masywny powiew swiezosci w gatunku. Oczywiscie nie idealna i czeka nas sporo iteracji i latania ale biorac pod uwage jak wczesna i okrojona to jest wersja, to szykuje sie cos super zajebistego.
Zas ludziom nie ograniajacym i nie potrafiacym nawet na milimetr poszerzyc swoich ciasnych pogladow na gatunek, nie potrafiacych sie przystosowac (bo nikt im jeszcze zoom-zoom oneshot builda nie zlozyl), oraz myslacym ze gra HnS polega na trzymaniu jednego przycisku i zabijaniu 34 (i budowanie postaci z 4567 mechanik w excelu) na hita zostaje prequel, ktorego nikt im nie zabiera.
ps. Drzewko w PoE2 jest duzo mniej skomplikowane niz aktualne w PoE1 (ale bardziej rozbudowane niz w vanilla PoE)... dacie rade! Tylko trzeba troszke zainwestowac szarych komoreczek, bo wbrew temu czego community PoE1 zada, gry HnS nie polegaja i nigdy nie polegaly na zautomatyzowanym gameplayu z 300 IAS i 100 MS, w dodatku z buildem przepisanym od stremera i itemkami kupionymi na AH.
Jestem już w ENDGAME - 82lvl. Także mam prawo wypowiadać się w taki sposób.
I ja dorzuciłem cegiełkę bawiąc się w PoE 2:) Fanbojem na pewno nie jestem, od PoE 1 się szybko odbiłem ale po 6h w PoE 2, muszę powiedzieć, że jestem zachwycony i cała ta zmiana mechanik, jest dla mnie na duży plus. Jest wolniej, jest bardziej zręcznościowo, jest mniej śmieci i w końcu można się skupić na siekaniu potworków a nie porównywaniu tony zebranego co 2 min gruzu aby mieć +1% większy dmg. Dzięki temu jest też dużo większa frajda jak coś fajnego się trafi.
Sam setting jest kapitalny i napisać, że jest mega klimat to jak nic nie napisać. Gra się bardzo płynnie, postać jest bardzo responsywna, turlanie działa świetnie, nigdzie się jeszcze nie zablokowałem, a możliwość sterowania postacią WSADem to dla mnie już w ogóle strzał w dziesiątkę (nie wiem czy było to w PoE 1...).
PoE2 - to spełnienie moich marzeń. Śmiać mi się chce z "graczy" wychowanych na D3 którzy płaczą że w grze nie ma LOOT'u. Ale przecież nie tylko oni płaczą , ale streamatów rozumie. Ci chcą jak najszybciej pokazać jak najwięcej a to jest ciężko zrobić bez przedmiotów. Zawsze możecie wrócić do D4 gdzie dostaje się caly gear ze skrzynek po wykonaniu jakiś misji dla NPC. Marvel Rivals pozdrawia Concord ( hero shootery się skończyły )...
Diablo ma u mnie przewagę w postaci pełnej wersji językowej i fabuły pod postacią przerywników filmowych, poza tym, walka wydaje się bardziej mięsista i dająca fun + z wrogów i z innych miejsc wypadają flaszki z życiem. Pograłem już ponad 5h w PoE2 i dla mnie, gra jest nieintuicyjna - głównym problemem jest brak chociażby polskich napisów, nie wiem jak zwiększać wartość tych trzech podstawowych skili, czyli dexterity, intelligence i strengh, system quwstów i mapy też jest dla mnie dziwny i mało czytelny, gra często się wiesza, przestaje też działać pad od XSX i to nagminnie.
A mi się chce śmiać z "graczy" tak zapatrzonych w tę grę, że ignorują jakikolwiek merytoryczny feedback i nie rozumieją, że niektórzy wolą bardziej casualowe podejście do gier.
Oj piecze dupka fanbojów Blizzarda. Tak piecze, takie tarło, aż słychać na księżycu. A ta "wada" w postaci "chujowego lootu", to przypomina mi D2 w swojej swietnosci. No , ale wszyscy wiedza, ze prawdziwi fani diablo 1/2 i starego blizzarda graja w lepsze gry od innych ludzi jak teraz POE2 czy Marvel Rivals albo Dota.
Jedyne co bym poprawił to zwiekszył nieco loot z bossów żeby walki były dobrze wynagradzające lecz bez przesady i przeginki jak to było w 1 że mnóstwo bezużytecznego złomu leciało i trzeba było używać item filter by podnosić to najbardziej użyteczne. Jak dostroją drop żeby z bossów i mocniejszych przeciwników był (pomiedzy tym z aktualnym PoE 2 a PoE1 lecz bliżej PoE2) to będzie wtedy git z dropem. Co do bleedingu to przydało by się jeszcze coś co przynajmniej sprawia że jeśli będziesz tym bezpośrednio trafiony w walce to żeby nie omijało Energy Shield bo na obecną chwilę nie opłaca się robić pod CI jeśli ktoś chce iść na 100% pod ES, na poisona można zaradzić biorąc ten keystone bo to ailment zadający chaos damage over time.