Indiana Jones i Wielki Krąg bez pełnego ray tracingu na premierę w płatnym wcześniejszym dostępie
To przynajmniej osłodzi czekanie na premierę w XGP, że 9-tego będę miał pełen produkt :D
#nopreordersstikeagain!
To dziwne, bo Nvidia podała benchmarki z RT https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/indiana-jones-marvel-rivals-geforce-game-ready-driver/
Chłopie bo to oni wszystko ostatecznie ustalają, a nie jacyś producenci danej gry na których później jest zwalana wina za złą optymalizację.
Ty w ogóle potrafisz czytać? Napisane jest wykresach "Ray Tracing ON"
Nie ma nic o pełnym RT aka Path Ray Tracing.
"Po wydaniu aktualizacji cienie, odbicia i globalne oświetlenie będą dokładnie renderowane w Indiana Jones and the Great Circle przy użyciu Full Ray Tracing, co podniesie jakość obrazu. A dzięki mnożnikowi wydajności DLSS 3 gracze z serii GeForce RTX 40 będą mogli cieszyć się pełnym ray tracingiem Indiany Jonesa i Wielkiego Kręgu na najwyższych poziomach szczegółowości i rozdzielczości."
"Indiana Jones i Wielki Krąg wykorzystuje technikę zwaną globalnym oświetleniem do oświetlania otoczenia i postaci. Nasz silnik MOTOR, używany przez MachineGames, wykorzystuje sprzętowy raytracing do obliczenia tego. Chociaż nie jest to coś, co gracze mogą zwykle nazywać "ray tracingiem", kompatybilny sprzęt jest wymagany, aby to zrobić, w wydajny sposób o wysokiej wierności."
Pozostaje pytanie: o której godzinie recenzje? No i czy są juz sterowniki?
Stery już są, GeForce Game Ready 566.36 WHQL driver:
https://www.guru3d.com/download/geforce-56636-whql-driver-download/
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/drivers/
Dzięki za info fajnie też że wczesna wersja również nie będzie miała denuvo . W końcu to nie jest wersja recenzencka
Zapłać więcej, dostań wybrakowany produkt xD
Nawet nie mieli na tyle godności, żeby wspomnieć o tym jak prezentowali wymagania, tylko wyszło to na jaw przy okazji jakiegoś wpisu na blogu Nvidii.
I pamiętajcie gamonie - Ray Tracing i Path Tracing to nie to samo.
Path Tracing w tym wypadku nazywają jako Full RT, w CP2077 mówili na to RT Overdrive
Choć w ustawieniach jest normalnie, jak widać na zrzucie: RT On a PT Off.
Ciekawe dlaczego. Boją się że z ową opcją gra będzie gorzej działać!?
Oczywiście że będzie gorzej działać a jednym z powodów jest roślinność Drzewa Liście w India wyglądają ładnie jest dużo szczegółów a ta technika by doprowadziła do spalenia PC.
W cyberpunku 2077 nie ma drzew i trawy a to jest dziś największą bolączką do ogarnięcia
Może boją się, że gra może nie będzie działać poprawnie za pierwszym razem dzięki Path Tracing, który jest prawdziwy zabójca PC i nawet RTX 4090 ma problem z tym.
Pewnie liczą na to, że gracze od "wczesny dostępu" będą najpierw testować Indiana Jones z tylko RT, by móc wystawić pozytywne oceny na STEAM, zanim wypróbują path tracing. Nawet Cyberpunk 2077 zaczynał od zwykłego RT, zanim dostał Path Tracing dzięki aktualizacji.
Widocznie jeszcze nie zdążyli zoptymalizować Indiana Jones w trybie PT, a wersja RT jest już gotowy od dawna. Potrzebują więcej czasu.
Oj tak... Widziałeś, ile FPS zabrał Path Tracing dla Portal 2? Nawet tam nie ma las. :D
Raczej boją się tego że gdyby dali tą opcje od razu to recenzje i opinie mogły by być zgoła gorsze. Czytałem w nocy jedną recenzje to autor pisał że miejscami zdarzają się spadki FPS. Choć jak podkreśla nie wpływa to na grę. A pewnie z tą opcją mogło by być gorzej.
Tylko, że jak chcesz pograć dziś to musisz wydać 174zł, ale warto. Oczywiście mój Let's Play musi być :)