Indiana Jones i Wielki Krąg ma bardzo wysokie wymagania sprzętowe na PC
- Bethesda
- wysokie wymagania
Na premierę będzie techniczny badziew, grywalny za rok
Cisnęli premierę żeby zdążyć przed świętami, a resztę to się modami zateguje
Pierwszy tytuł gdzie producent gry oficjalnie podaje w wymaganiach aż RTX 4090 i do tego jeszcze z odpalonym DLSS, dlaczego?
Ponieważ zbliża się premiera RTX 5xxx więc stara generacja powoli jest "wygaszana" jako najmocniejsze karty graficzne na rynku, bezczelność korporacji nie zna granic.
Dodatkowo mamy już prawie 2025 rok i bez przesady ten Indiana wygląda gorzej chyba nawet pod każdym względem niż to ---> h ttps://www.youtube.com/watch?v=MGyaR2sSBkA
Gameplay wrzucony w 2015 roku.
Łoo pierun! Mam nadzieję, że to są zawyżone wymagania. Tytuł nie wygląda jakoś powalająco, aby móc uzasadnić takie wymagania, chociażby do rozdziałki 2K.
Co jest najzabawniejsze, to to ,że jest to gra działa na idTech, idSoftware pokazało jak się robi i optymalizuje gry na tym silniku, najwidoczniej Machine Games nie wie co robi, a zatrudnieni pracownicy w ramach DEI mają dwie lewę ręce i zero umiejętności.
Przecież to jest na silniku z Doom Eternal który na 4090 w 4k z RT ma z 200+ fpsów. Co tu się staneło?
Via Tenor
Niektórzy twierdzili, że Unreal Engine 5 jest dno i jest też przyczyna, dlaczego gry AAA mają tak wysokie wymaganie sprzętowe.
Ale co ja tutaj widzę? Ta gra jest na idTech i też mamy za wysokie wymaganie sprzętowe w stosunku do grafiki gry. Tak twierdzicie.
Wniosek? Sztuka optymalizacja gier to nie samo co kiedyś. No, ray tracing w trybie path to prawdziwy pożeracz mocy PC. Prawda?
Ja zasadniczo w Boga ni pieruna nie wierzę, ale trza się "modlić" aby ta gra : "Indiana Jones i Wielki Krąg" miała wsparcie dla Skalowania : AMD FidelityFX Super Resolution (FSR).
Jakoś nie chce mi się wierzyć, że gra na idTech ma tak wysokie wymagania. Przeciez optymalizacji tego silnika nie da się spierdzielić. Chyba, że pracowali nad tą grą same "wybitne" umysły. Założę się, że w 4k z fsr/dlss rtx 4070 super/7800 xt/7900 gre spokojnie dadzą radę wyciągnąć 60+ fps
Zobaczymy czy ta Konfiguracja : Intel Core i5-12600KF (10/16) Socket 1700 + 16 GB RAM-u + RX 7800 XT 16GB GDDR6 sobie z tą grą poradzi.
Przykładowo, przetestowałem na tej powyższej Konfiguracji "The Thaumaturge'a" który też w Zalecanych (Rzekomo) wymaga 32 GB RAM-u.
"The Thaumaturge" na tej Konfiguracji i5-12600KF 3,70 GHz (10/16) + 16 GB RAM-u + RX 7800 XT 16GB ze Skalowaniem FSR śmiga na Ustawieniach Wysokich, w 150 FPS-ach, no to zobaczymy jak będzie w przypadku Indy'ego.
Ładnie ich poQrviło... Przecież to nawet nie jest otwarty świat. Ściema z tymi wymaganiami. Nowa seria RTX'ów za rogiem więc trzeba wszystko ze starej wyprzedać. Nie wierzę ani trochę w te wymagania. Zwykły blef i nakręcanie rynku zbytu dla Nvidii.
Dobrze. Zawsze chcislem grę z takimi wymaganiami. Wg tegobl albo 1440p 60 z RT (i DLSS), albo 4K 60 bez RT. Dobrze jest. Szykuje sie killer graficzny :)
Via Tenor
Na Xziemniaku pójdzie to i na waszych eksponatach powinno.
W podobnej "jakości" i filmowej płynności.
W najgorszym wypadku przywitacie wcześniej nowy rok XD
Aż dam plusa. W szkole powinni uczyć że gry mają ustawienia ;) już widzę ten kwik na steam czemu na 1060 nie chodzi w 4k ;)
Świetny był temat na steam (jak znajdę to podam link) jak użytkownik płakał że mu gra źle działa na 4090 i deweloperzy to
Alex jesteś za głupi żeby ogarnąć świat.
Wymagania są takie, bo gra będzie śmigać tylko na gpu obsługujących hardware RT, który jest obecny bez względu na ustawienia. Coś w stylu Metro Exodus EE pewnie.
Jest też Path Tracing jako opcja czyli Full RT.
Spokojnie V jeszcze dowiedz się od userow Gola że gra ma grafikę jak sprzed 10 lat. Już parę postów tutaj o IJ takich było ;)
Takich jak ty A.l.e.X pożytecznych korporacyjnych to ze świecą szukać, byłbyś idealnym obywatelem gdyby życie z takich filmów jak te poniższej listy przenieść już w 100% do realnego świata.
h ttps://www.filmweb.pl/film/Wyspa-2005-127272
h ttps://www.filmweb.pl/film/Equilibrium-2002-32375
h ttps://www.filmweb.pl/film/THX+1138-1971-11084
Nie wiem gdzie ty byłeś przez ostatnie od 3 do 5 lat ale to już mnie więcej od tylu lat trwa.
Zagram za rok jak naprawią ;)
Via Tenor
Gra tyko pod gpu z hardware RT
A tu niziołki rozkminiają dlaczego takie wymagania na id Tech
Szykowali się z 1060 a nawet 1080ti nie odpali.
Miejce dinozaurów jest w muzeum
XD
Ciekawe co powiedzą ci co się napalili na grę i nawet preordery pozamawiali, a tu się okaże zaraz że gra na komputerze z średniej pułki będzie ledwo zipać.
Nie zdziwie się jak będzie słabsza grafa jak w Uncharted. Bo filmy nie robią wrażenia. Wiemy już że wymagania nie przekładają się na obraz często. Następny rok to też poprawki.
Przynajmniej widać że Pracownicy ktňrzy byli odpowiedzialni za optymalizacje,mieli swoją pracę tam gdzie słońce nie dochodzi,i są pracownikami miesiąca gdzie zamiast Pracować robią inne rzeczy.
Moim zdaniem jeśli nie będzie sztucznej blokady to i na słabszym sprzęcie da się ograć grę.
Np .na słabszym Procesorze 9,8,7 generacji Intela lub słabszych Ryzenach
Optymalizacja nikomu nie jest do niczego potrzebna, w erze dlss i fatalnego programowania.
Jakim cudem będzie to działać na konsolach przy takich wymaganiach sprzętowych ?! Będzie jak z Cyberpunkiem na PS4 :)
Zieloni sypnęli? Ewidentnie widać prowo żeby kupić 4070/4080. W końcu trzeba oczyścić magazyny dla RTX5000. Na szczęście zaraz POE2 więc mało kogo interesuje Indiana Jones.
Oj tam, oj tam... Zaraz Kurteczka pokaże nowe RTXy, to i wymagania nowszych gier muszą iść w górę ;P
4090 by mieć w 4k60fps z RT to bym zrozumiał. Ale jest notka, że to tyczy się DLSS w trybie PERFORMANCE czyli upscaling z 1080p + włączony frame generation XDDDD
Niech już ten segment AAA branży sobie wreszcie ten głupi ryj rozwali, bo od długiego czasu w tym kierunku to idzie
Teraz czytam, że deweloper ma gdzieś optymalizację. A w artykule o cd projekcie, że to wina silnika, to jak to jest? Jak gra na UE5 to wina narzędzia ale jak na każdym innym silniku to wina deva? Spore wymagania biorą pod uwagę, że to nie jest open world i nie wygląda jakoś niesamowicie.
Wszyscy narzekają, że grafika nie idzie aż tak do przodu jak to było zapowiadane jednocześnie chcieliby to wszystko odpalić na 1060 bądź series S:)
akurat to jest nextgenowa grafika sama implementacja pełnego PT to już jest NG pomijam jak to wygląda świetnie :)
jedno jest pewne jeśli ktoś chce mieć zajebisty zawód to lekarz specjalista okulista lub neurolog bo od czasów kiedy roczniki 90+ zaczęły grać w gry można jednoznacznie stwierdzić że co najmniej 90% z nich ma problemy z wzrokiem a co drugi z mózgiem ;)
A widzisz żeby tutaj poszła? Obejrzałem demko i fakt: zle nie jest ale nie na tyle dobrze, żeby wołać o 3080ti w rekomendowanych i 2060 w minimalnych. Więc albo optymalizacja skopana albo cała para poszła w gwizdek czyt. raytracing i obstawiam to drugie. Ta gra jest koronnym dowodem na to, że rt w obecnej formie jest jeszcze niedopracowane i nie ma większego sensu, bo stosunek mocy obliczeniowej której wymaga do tego co sobą oferuje jest wręcz ujemny.
Ciekawe jak Indiana będzie działać na moim laptopie I5 12450HX 16GB RAM RTX 4050 6GB VRAM.
Kiepsko, bo ten RTX 4050 to śmietnik o wydajności GTX 1660 Super/GTX 1070.
W cale nie będzie. W minimalnych wymaganiach jest podane że wymaga RTX 8GB VRAM, Może ruszy ale na bardzo minimalnych ustawieniach.
Nie znoszę inkluzywności w grach. Gry "dla wszystkich"? To jest błędne z samego założenia. To dotyczy również wymagań. Nie uznaję "gier dla wszystkich". Najnowsze i najładniejsze tytuły powinny być zarezerwowane dla najmocniejszych komputerów, dokładnie tak jak było w starych dobrych nostalgicznych czasach.
Ale to nie jest najładniejszy tytuł, nawet gdyby go zestawiać z produkcjami z przed dwóch, trzech lat :v
Ale to nie jest najładniejszy tytuł, nawet gdyby go zestawiać z produkcjami z przed dwóch, trzech lat :v dwóch, trzech ... a nie 15tu ?
Nie
Nawet jeśli nie wygląda gorzej od gry sprzed 8 lat to na pewno z czystym sumieniem można powiedzieć, że "porównywalnie".
A akurat w grach tego typu grafika jest bardzo istotna bo jeśli adaptujemy film to im bliżej filmowości się zbliżymy tym lepsze wrażenie uzyskamy...
Ale on ma rację i tak powinno być. Natomiast tutaj jest dostępny tylko jeden Gameplay i to z Xboxa który będzie takim odpowiednikiem niskich detali peceta. I mowie o series X bo na S z tego co słyszałem gra w ogóle nie powstanie, może inaczej: nie uruchomi się . Co więcej: jest tylko jeden Gameplay . Więc skąd możesz wiedzieć że nie jest to najładniejszy tytuł na rynku skoro trailery mówią co innego ale chciałbym jeszcze zobaczyć Gameplay z wersji na peceta żeby się utwierdzić w przekonaniu, że wyjdzie na moje
Chyba kogos zdziebko.
Już widzę w mojej szklanej kuli jak mało FPSów tam będzie. A to tylko 1 problem :x
Wymagania to szaleństwo mimo że u mnie, problemu nie będzie na maksie.
Doom na tym silniku śmigał aż było miło więc, czyżby grafika była pierwsza klasa czy może, jak zawsze optymalizacja.
W piątek się przekonamy.
I naprawdę w oficjalnych wymaganiach podali nieistniejący procesor i7-13900k? A Wy powielacie bzdury?
O ile wiem 13900k to i9... chyba że chodziło o 13700k. Któż to wie.
Niestety tak podali, a ja nie zwróciłem na to uwagi wczoraj. Niewątpliwie chodzi o i9. Dzięki za czujność!
O, nawet przyznali się do błędu: https://x.com/bethesda/status/1864351674338246993
Podmieniłem grafikę i dałem wzmiankę w treści.
Wiem, że w tego typu porównaniach zawsze bierze się najładniejsze ujęcie i zestawia z najbrzydszym w celu uwypuklenia tezy...
Ale i tak pokazuje to trochę kuriozalność tych wymagań
Wiem, że w tego typu porównaniach zawsze bierze się najładniejsze ujęcie i zestawia z najbrzydszym w celu uwypuklenia tezy...
To nie m znaczenia bo i tak jeżeli nawet Indiana całościowo będzie ładniejszy to nic nie wytłumaczy tego, że wymagania wzrosły o kilka tysięcy % przez prawie 10 lat przy takiej różnice w grafice której niemalże nie ma. Dlatego Nvidia wysrała RT aby coś z tym zrobić i mieć pretekst do podwyższania wymagań sprzętowych.
Przeciez na tych obu screenach Indy wygląda 2x gorzej od Drejka
Na dodatek to kukła
Przeciez na tych obu screenach Indy wygląda 2x gorzej od Drejka
Na dodatek to kukła
V dodał ten screen jakoby Indiana wyglądał lepiej, a mi się właśnie wydaje, że Drejk i tak wygląda lepiej.
no bardziej plastikowego i sztucznego świata się nie dało zrobić...wina endzajnu wiadomo ale wizualnie to może się podobać tylko 8 latkom
Przecież to jest grafikia 1080p na poziomie kart GTX + fsr.
Silnik gry sztucznie podnosi wymagania. Nie mam bólu doopy o to. Zagra się za parę lat , za 30-50 zł. Nie pierwszy raz.
Ci co się tak jarają niech chociaż pokażą video z wyjątkowo śliczna grafiką choćby postaci. Na prezentację czekałem, odpaliłem na TV i po paru minutach alt+f4. Przy Uncharted nic tu wyjątkowo, bym miał się onanizowac na youtube.
Mocne karty 3xxx,4xxx i 8-20 rdzeni cpu...litości
Moja 4080 sie tego nie boi. Owszem widze, ze w 4k na ultra nie pogram, ale i tak pewnie beda to prawie najwyzsze
A i jeszcze jedno: Avatar też wymagał ray tracingu i jakoś nikt nic nie gadał. W dodatku grę robił Ubisoft, a gra nawet nie ma podjazdu graficznego do Indiana Jonesa nawet w wersji na Xboxa SX czyli odpowiednika niskich ustawien z PC
Jak ktoś ma ci odpowiedzieć na głupie pytanie skoro w swoim pytaniu stwierdzasz kłamstwo, takich jak ty i Alex to się leczy, a nie żeby ktoś w ogóle z wami dyskutował.
a gra nawet nie ma podjazdu graficznego
Indiana przy Avatarze wygląda jak gra z poprzedniej generacji, a może i nawet dwóch poprzednich.
Przecież ty nawet nie widziałaś gameplayu z PC więc skąd to możesz wiedzieć? Natomiast wydanie na Xboxa (przypominam - odpowiednik niskich ustawien z PC) i tak wygląda 10 razy lepiej niż Avatar na maksymalnych ustawieniach na PC.
Bawią mnie ci ludzie co bronią wymagań tej gry
Wymagania rdr1 też pewnie były przez nich bronione xD
Gra wygląda gorzej niż 8 letnie Uncharted 4, postacie w 2014 na nikim nie zrobiłby wrażenia, otoczenie to tak 2015 rok
Prawda jest taka, że dzisiaj o wymaganiach nie decyduje oprawa, tylko to w jakim roku gra wychodzi, bo chodzi o to by napędzic sprzedaż nowego sprzętu
Ale można grać ze zwykłym Rt i wtedy wymagania są mniejsze.
Do Pt to jeszcze długo mocnych kart nie będzie.
A mnie bawi, ze ktos ocenia grafike nie widzac nawet jednego gameplayu z wersji PC. Skad Wy mozecie wiedziec, jak wyglada gra nie widzac jej?
Ale to standard u graczy u których gra nie pójdzie xD
jak wyglada gra nie widzac jej?
Naprawdę jesteś tak naiwny? Przecież ostatecznie i tak będzie wyglądać w 90-99% tak samo jak na przedpremierowych materiałach.
Hydro ty serio myslisz, ze te materiały obecne puszczone sa z XSX? Chyba sie wczoraj urodziles xd
Od zawsze sie pokazuje najlepsza mozliwa wersje, a po drugie na XSX nie bedzie jakos specjalnie gorzej, roznica sie ograniczy glownie do gorszego RT/tekstur i cieni.
Modele postaci beda te same
Po pierwsze w internecie jest tylko jeden Gameplay i jeden krótki trailer, a po drugie widać na nim wyraźnie guziki pada od Xboxa a wszystkie gry, które są prezentowane na PC zawsze prezentowane są na myszce i klawiaturze, a przynajmniej Microsoft tak robi. Nie wiem, jak Bethesda. Po czwarte, widać na filmiku wyraźnie skompresowaną grafikę, więc jakim prawem oceniacie ją na PC skoro nie ma i nie było jeszcze gameplayu. Normalnie sami jasnowidze na forum
Oszaleli z wymaganiami gry, tym bardziej, ze robią na silniku IdTech, który jest przecież bardzo dobrym silnikiem. Ponadto MachineGames pzrecież ogarnęli ten silnik podczas robienia Wolfa, teraz nagle im się odechciało?
Via Tenor
Może i gra nie wygląda hiperrealistycznie, ale za to wymagania też ma niemałe.
Ale czasy nam się trafiły ujowe. EjAje, dlssy, fsry i inne pierdoły, i optymalizację wszyscy mają praktycznie w dupie. Żeby te gry jeszcze jakoś wyglądały, miały w uj interakcji, fizykę wywaloną w kosmos czy cokolwiek co by uzasadniało tak duże wymagania, to nie, są coraz uboższe w praktycznie wszystko...
Niedługo zostanie tylko simracing. :P
Jeśli wierzyć zapowiedziom, to takie ACE będzie wyglądać i działać niesamowicie nawet bez RT.
Chłopaki z Brazylii przy AMS2 też odstawiają cuda.
Ciekawe co Bell wysmaży na silniku od Farming Simulatora... :D
Z drugiej strony Milestone przy Ride 5 położyło już znacząco optymalizację UE4 - w sumie to dziwne, bo MotoGP 23-24 działa zauważalnie lepiej...
Nowy MXGP na silniku WRC to absolutna katastrofa - a przecież Isle of Man 3 wygląda spoko i ma ciekawą fizykę... Trzeba było nie rzucać wszystkich sił na flopa TDU... :( Do tego popsuta Forza...
Z tym racingiem to też na dwoje babka wróżyła :P
Optymalizacja nie może być taka zła, bo XSX ma podobno tylko jeden tryb działania - 60 FPS, a tam siedzi przestarzałe GPU o wydajności RTX 3060.
Wystarczy że na PC dorzucą parę opcji i zapotrzebowanie na moc robi się nagle 2x.
Pamiętam jak w 2016/2017 na gtx 970 odpaliłem Battlefield 1, te tekstury, piasek unoszący się z ziemi przy chodzie. Robiło wrażenie.
A przecież obecne gpu mają wielokrotnie więcej mocy. Mocy często zmarnowanej.
No nic. Poczekajmy na gameplay pc
Obcięty RTX 2070/RX6700. Sama karta nic nie znaczy.
Ten tryb 60fps, to skaczące 60fps w 1080p.
No tak bo cały czas w zalecanych ma być RTX 2060 XD Przecież tam pisze że z włączonym RT na wysokich w natywnym 60 fps na RTX 3080 czyli i tak są niskie a z wylączonym będzie można jeszcze więcej Fpsów wykrzesać.
Gra domyślne ma już RT włączone. Tak jak Metro Exodus Enhanced Edition.
Nie da się tego wyłączyć.
To dlaczego masz osobne wymagania bez RT i z RT?
Via Tenor
naprawdę się przejmujecie że jakieś kasztany ze złomami nie pograją ;)
Mówi się nie od dzisiaj, że są na świecie ludzie, którzy mają tylko pieniądze. Swoim wpisem tylko potwierdziłeś, że zaliczasz się do tego jakże zacnego grona. Tacy ludzie jak Ty są zakałą obecnego świata - prostaki i chamy z nadmiarem pieniędzy, którym się wydaje, że są przez to lepsi od innych a pieniądze automatycznie dodają im mądrości, inteligencji czy klasy. Koniec końców to najczęściej pycha i wybujałe ego. Nawet mi Cię chłopie żal bo z tego co kojarzę jesteś po 40 a masz mentalność Kubusia Wojewódzkiego.
Ciekawe, czy w normalnym świecie też jesteś taki kozak. Bardzo by mi było miło spotkać się twarzą w twarz i porozmawiać. Jestem ciekaw, czy też byś był taki odważny, mądry i wygadany jak tutaj.A największym kasztanem i idiotom to jesteś tutaj Ty. Wszyscy się tu z ciebie nabijają.
I znowu to samo, xd. A.l.e.X żuci jakieś hasło, a reszta się zlatuje i mu przytakuje. Jak widzę jak wami kręci to mam niezłą bekę.
Chapeau bas Alexie, chapeau bas! Taka prosta zarzutka, a taki ból dupy wywołany, aż mnie zazdrość zżera.
Chapeau Rone - Good Luck Babe...leci właśnie w radiu
micin3 - tu raczej nie o to chodzi. Już to kiedyś pisałem. A.l.e.X to stary wyga. On wie co siedzi pod podłogą z desek. Co jest schowane za komodą czy w żarówce schowane. Ci co się łapią na takie komentarze to nie wiedzą tego. Mogą szukać ale i tak tego nie znajdą co znajduje tam A.l.e.X. Puki się nie nauczą znajdywać tego co znajduje A.l.e.X to skutki tego będą takie jak powyżej w komentarzach pisane do A.l.e.Xa.
Ja w tej chwili zignoruję Alex i nie odpisuję na jego "prowokacji". Domyślam się, że Alex robi to celowo dla zabawy. Wiadomo.
Ale ciekawi mnie, co masz na myśli pisząc "Puki się nie nauczą znajdywać tego co znajduje A.l.e.X" ? Pytam to z czystej ciekawostki.
Na co chcesz czekać? Wszystkie materiały promocyjne, trailery, b-rolle i filmiki z preview eventu są z wersji PC wyposażonego RTX 4090.
Ciekawe czemu w SteamDB pojawiło się Denuvo.
Pewnie dlatego, że to dotyczy tylko wersji recenzenckiej, by nie było wcześniejszego wycieku. Gra nie będzie miala denuvo
Tak sądząc po screnach to taki Shadow of the Tomb Raider z 2018 tylko brzydsze no i nie ma Lary :-( Kupa
To są bardzo wysokie wymagania? Hubercik to ty jeszcze bardzo wysokich nie widziałeś! Z resztą nie od dziś gry na PC do gry w zwykłym 4k wołają o topowy sprzęt.
Oczywiście że są duże zwłaszcza gdy spojrzymy na minimalne i na wymagane procesory i7-10700K miał premierę w 2020
W czerwcu to 4 letni procesor
I do tanich nie należał kosztował
1710 zł
Nie dziwi mnie w wymaganiach RTX2060
Ludzie by chcieli grać na GTX 1060 karcie już 9 letniej.
ProfesorXxx
Trzeba patrzeć na konsole skoro konsola ciągnie tę grę w 1080p tam znajduję się gorszy procesor Ryzen 3,5 GHz blisko mu do Ryzena 5 2600 a
i7-10700K ma 5.1Ghz i w benchmarku i jest sporo wydajniejszy.
Pamiętaj że mówimy o minimalnych.
Same Procesory to Skomplikowane Konstrukty, bo na ten przykład taki Intel Core i5-12600KF (10/16) okazuje się już dużo lepszy według Benchmarków od takiego i7-10700K (8/16)
i5-12600KF ma ledwie 3 lata (Musiałem aż sprawdzić) i jest już na Sockety 1700, a tamta i7-10700K (8/16) to jest na Sockety 1200.
i5-12600KF (10/16) wypuścili : 4 listopada 2021.
Według Benchmarków, Procesor : Intel Core i5-12600KF (10/16) którego sam obecnie posiadam, tego Procka i7-10700K (8/16) moja i5-12600KF bije tą i7-10700K na tzw. "Łeb" o 49% xD
Można to sobie porównać na stronie Technical City, jako, że Porównywarkę Procesorów, tam na tej stronie też mają.
Jak nie uruchomię, to się nie dowiem jak to wygląda i chodzi. Nie powinno być źle.
i7 11700, RTX 4070Ti Super, 64 GB ram,
I już pierwszy dowód na moją rację względem tego, co pisałem kilkadziesiąt postów wyżej o rozmiarze gier na idTech. Otóż realna wielkość gry to 72 GB, bo reszta to tekstury w wysokiej jakości.
W związku z powyższym jednocześnie jestem pewien, że przedstawione wymagania są równie srogo przesadzone. Ten silnik jest zbyt elastyczny, co udowodniły gry takie jak Wolf 2 czy Doom Eternal - może próg wejścia jest nie dla komputerów sprzed dekady, ale za to dla lepszych dość fajnie się skaluje i trzyma klatkaż.
Nie sądzę też, żeby optymalizacja miała być spieprzona, bo grę robią MachineGames, dla których to nie pierwsza giera na tym silniku.
no i miałeś rację, gratulacje!
W FHD gra na RTX3060 lata w 60-70FPS na maksymalnych ustawieniach w natywnej rozdzielczości.
https://www.youtube.com/watch?v=t1SAVLCycZU
https://www.youtube.com/watch?v=G7f-KD8xWj
Nie wiem co tu się jarać XD. Będzie klon Tomb Raider/Uncharted i tyle. Taka prawda.
Mogę powiedzieć, że najlepsze to są Rebootowe TR-y, a Pecetowe Uncharted?
Dla Pecetowego Uncharted 4 to ja bym dał takie porównanie : "Na zewnątrz niby Piękne Ciasto. A w Środku : Suche i Puste!" xD
ja już widze te wymagania a połowa średnich komputerów zagra na wysokich farmazony jakies
Następna gra gdzie pewnie spartolili optymalizację i próbują to zakryć poprzez wymagania sprzętowe zresztą ja już od dawna gier nie kupują a jak biorę to po taniości kilkuletnie produkcje więc mi to zwisa niskim kalafiorem.
To złóżcie sobie porządnego kompa a nie kupujecie badziewia z marketu i potem płaczecie, że wam najnowsza gra nie chodzi płynnie...
Ja będę dziś o 1 w nocy testował Indianę Jonesa i Wielki Krąg na tej Składanej Maszynie :
CPU : Intel Core i5-12600KF 3,70 GHz. Turbo : 4,90 GHz (10/16) + Chłodzenie Procesora : SilentiumPC Fortis 3 140mm + Wentylator Chłodzenia : SilentiumPC Sigma PRO 140PWM 140mm.
Pamięć RAM : Kingston HyperX Fury DDR4 2666 MHz (4x4GB) 16 GB RAM-u.
Karta Graficzna : ASUS Radeon RX 7800 XT TUF Gaming OC 16GB GDDR6.
Dysk SSD (Systemowy) : Crucial BX500 960GB 2,5"
Dysk SSD (Do Gier) : WD Blue SN580 1TB M.2. NVme.
Hybryda SSHD (Na Pozostałe Dane) : Seagate FireCuda 2TB 3,5"
OS : Windows 11 Home 64bit.
Płyta Główna mATX : ASRock B660M PRO RS - Socket 1700.
Zasilacz : beQuiet! System Power 10 650W 80PLUS Bronze.
Obudowa Jednostki Centralnej mATX ze Szkłem Hartowanym : Genesis Irid 503 v2 (Czarny Kolor)
Ekran Gamingowy : ASUS TUF Gaming VG279QL1A 27" z Technologią HDR i UltraSzybką Częstotliwością Odświeżania Monitora : 165Hz. Rozdzielczość Ekranu : 1920x1080p.
Się okaże czy 16 GB RAM-u wystarczy, w połączeniu z Kartą Graficzną która ma 16GB vRAM-u żeby można było grać w to płynnie na Wyższych Ustawieniach! xD
Czy gra zostanie dzisiaj udostępniona o północy czy o 1:00 w nocy i czy to będzie dzisiaj? Pytam o wersję Premium
Wymagania przekłamane,posiadam i5 9 generacji gdzie wymagania minimum to 10 generacja i7, i wraz z RTX 3050 gra spokojnie sobie radzi z Prockiem który nie spełnia wymagań.
Na Ustawieniach Średnich