Wiedźmin 4 będzie „lepszy i większy niż Wiedźmin 3 oraz Cyberpunk 2077”. CD Projekt Red zapewnia, że wyzbył się „magicznego myślenia”
Sraty pierdaty. Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu, a obiecanki niech zachowają dla siebie.
Sraty pierdaty. Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu, a obiecanki niech zachowają dla siebie.
Kochani!
CZY JAKIEJKOLWIEK GRZE na rynku przysłużył się silnik UE5?
Czy w którąś grę na tym silniku gra się super płynnie, jest ładna, dynamiczna, bez glitchy?
Pytam serio bo coraz większe mam obawy o CDP pracujące tylko na tym :((
Do czasu aż CDPR wyda jakąkolwiek grę na UE5, będziemy mieć PS6 albo RTX 6090/7090 i Intele 19 generacji więc ten sprzęt może w końcu ogarnie ten "silnik".
Zależy od kompa. Ale ten silnik bez DLSS obecnie nie ma racji bytu
Wukong jest bardzo ładny, dynamiczny i bez glitchy. Oczywiście to znacznie prostsza produkcja niż molochy CDPR ale też nie byla jaka gra.
Nie wiem czy ja chcę żeby był większy, tamte gry były wystarczająco duże jakie były.
pisze: Wnioskując z wypowiedzi innych członków zespołu, słowa te dotyczą także stanu technicznego gry na premierę
a przeczytałem "słowa te nie dotyczą stanu technicznego gry na premierę"
no sorka, taki nawyk
Zaczyna się. Czyli Cyberpunk niczego ich nie nauczył, a tak się nagadali jakie to wnioski nie powyciągali z premiery Cyberka.
dla mnie nie jest wazne czy gra jest duza czy dobra, tak dlugo jak jest inkluzywna
TAAA, wyciągnęli wnioski, ale GRA BĘDZIE WIĘKSZA (chyba w sumie nie wiem po jakiego uja, liczy się jakość, nie ilość) No i przecież też LEPSZA xD
Byle nie poszli w zaimki i powinno być dobrze.
Liczę, że w stosunku do Wiedźmina 3 poprawią eksplorację - niech świat będzie ciekawy i zachęcający do odkrywania zamiast kupy znaczników na mapie gdzie właściwie biega się od znacznika do znacznika, a świat gry jest tylko tłem (uważam, że ten system w 2015 jeszcze dawał radę, ale dziś to już nie przejdzie i gracze są zmęczeni setkami znaczników).
O wiele bardziej wolę zadania gdzie mamy powiedziane, że np. trzeba przejść przez bagna, wejść do mrocznego lasu i podążając na północ znajdziemy samotne stare uschnięte drzewo pod którym należy szukać przedmiotu z questa a nie masz tu zaznaczone na mapie gdzie masz iść. Pytanie tylko czy na dużej mapie taki system się sprawdzi.
Sralis mazgalis suwerendes dupes.....poczekamy, zobaczymy.
Na pewno nie kupię na premierę.
Ważne by treść w grze była ciekawa i zróżnicowana. Po co komu masa misji fedex, czy zbierania pierdół. Takim czymś bezsensownie zapychać i wydłużać rozgrywkę. BG3 nie był duży, ale gra była wypchana kontentem po brzegi. Dlatego też moim zdaniem powinni pójść w tym kierunku.
No już im wierzę, pieprzenie pod publiczkę. Po premierze CP2077 zufania mojego nie mają - tym bardziej, że najwięksi weterani odeszli do Rebel Wolves - puste słowa już nikogo nie przekonają.
zgadzam sie z gammorinem niech idą w stronę baldur's gate3, niech bedzie rozbudowany jak baldur's gate3 a nie samograjka bieganie od znacznika do znacznika i spamowanie 1 przycisku