Orkowie w Gothic Remake będą bardziej „ludzcy” niż w pierwowzorze. Bezimienny zapracuje sobie na ich szacunek
Gothic Remake rasa ta zyska więcej głębi, a gracze otrzymają możliwość lepszego poznania jej przedstawicieli
Takiego typu rozwój uniwersum na plus. Byle tylko wykonanie było dobre. Oby nie wyszło jak w G3, gdzie orkowie to byli praktycznie bardziej napakowani ludzie, którzy w każdym zdaniu muszą wciskać "mora".
Ja jakoś nigdy tego " uczacza" nie słyszałem, w sensie kiedyś mi kumpel jak pierwszy raz mi pokazywał Gothica to mówił,że jedno z ich " czaczów" brzmi jak " widzę Ciebie". I teraz już tego nie odsłyszę :P. Możliwe,że to nawet to "klasyczne uczacza" które wszyscy inni słyszą : ).
Brzmi nieźle, oby dowieźli i nie rozczarowywali jak to ostatnio robią twórcy :).
Bardzo fajnie,tylko ciekawie jak to wytłumaczą fabularnie bo
spoiler start
Ur'Shak i Tarrok byli niewolnikami w wolnej kopalni, więc dlatego trochę umieją " po ludzku"
spoiler stop
A reszta?Zobaczymy : )
Pamiętam jaki dumny chodziłem po ich obozie mając na plecach Ulu Mulu, chociaż mimo wszystko był jakiś stres czy zaraz nie zjedzą mnie ze wszystkich stron.
Dobra rzecz by spokojnie rzucić Deszcz Ognia i zgarnąć masę expa ;)
Oj, tak. Też tak miałem to samo. Co za dreszczyk emocji.
Za to lubię Gothic 1 i 2. Przez większości czasu Bezimienny jest tylko normalny człowiek, który ciężko trenuje, a nie pół-bóg. Nie można zabić wszystkich na samym początku bez odpowiednie wyposażenie i umiejętności. Musi też się wykazać sprytu, a nie tylko siła.