Titan Quest 2 bez lootboksów oraz pay-to-win. Twórcy chcą grać z graczami w otwarte karty
wolny będzie od mechanik pay-to-win oraz różnego rodzaju skrzynek z łupami
Chyba w sensie lootboxów(za kasę). Bo akurat w Hack&Slash'ach skrzynki z łupami to razem z wybuchającymi beczkami klasyczna mechanika...
Co za dziwne czasy, że coś co powinno być normą, dzisiaj jest czymś niesamowitym...
Oczywiście że mówię o pay to win.
W każdym razie rozumiem PR ale ta przechwałka jest po prostu pusta.
Ktoś napisał że cienko widzi rywalizację z D4 czy PoE2 ja natomiast uważam, że TQ2 będzie bezkonkurencyjne. D4, PoE to nie są czyste H&S tylko mieszanka z Rogue z wyraźnyn akcentem na to drugie, gdzie chodzi o rozwalanie miliona mobów na sekundę, zadając przy tym pierdyliard pkt obrażeń (PoE trochę mniej niż D4). Widać że tu idzie to w kierunku tradycji i tego czym dawniej było Diablo. W Diablo2 uderzenie pałką bądź inną bronią było mięsiste a w tych waszych nowych ekstra "H&S" jakieś same fajerwerki i nie wiadomo co do czego, ni ładu nie składu".