PSSR sprawdzony w The Last of Us. Miejscami technologia Sony radzi sobie lepiej od DLSS-a
Zamiar robić te śmieszne analizy i porównania to niech te głąby zastanowią się dlaczego i po co te rozmydlacze są potrzebne biorąc pod uwagę jakość grafiki/oficjalna moc sprzętu na konsolach jak i PC-tach bo większość, a właściwie 100% zrzuca to na twórców danej gry i optymalizację jeżeli jest coś nie tak, a ja bym patrzył w innym kierunku.
Tylko zapomnieli dodać, że rozmycie DLSS jest regulowane i ustawiają to twórcy, a więc to nie wina dlss, to twórcy portu na PC tak to ustawili, także jak zwykle od DF fajne obiektywne porównanie xD
Nie ma najmniejszego sensu porównywać PSSR dostępnego wyłącznie na PS5pro z PC, to ma sens tylko, kiedy porównujemy PS5pro do PS5. Za duże różnice idące między tymi dwoma platformami, by uczciwe mówić o jakimś sensownym porównaniu, gdyby PSSR był dostępny na PC, moglibyśmy mieć rzeczywiście miarodajny test. To porównanie jednego programu, który ma działać z tylko jedną i to konkretną specyfikacją z jego wszystkimi modyfikacjami ograniczający i skupiający się tylko na tej jednej konstrukcji.
A jeśli dodany do tego, że porty na PC z konsol się od siebie nieraz różnią i są gorszej jakości, jak wyszło na jaw kiedy linus robił podobne testy, to że w PCtowej wersji upscaler źle wyświetlał trawę w ratchet and clank było winą assetów a nie upscalera.