Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość PSSR sprawdzony w The Last of Us. Miejscami technologia Sony radzi sobie lepiej od DLSS-a

26.11.2024 12:36
Wieprz
1
Wieprz
0
Pretorianin

Zamiar robić te śmieszne analizy i porównania to niech te głąby zastanowią się dlaczego i po co te rozmydlacze są potrzebne biorąc pod uwagę jakość grafiki/oficjalna moc sprzętu na konsolach jak i PC-tach bo większość, a właściwie 100% zrzuca to na twórców danej gry i optymalizację jeżeli jest coś nie tak, a ja bym patrzył w innym kierunku.

post wyedytowany przez Wieprz 2024-11-26 12:36:53
26.11.2024 13:01
Szefoxxx
2
odpowiedz
Szefoxxx
84
Doradca

Tylko zapomnieli dodać, że rozmycie DLSS jest regulowane i ustawiają to twórcy, a więc to nie wina dlss, to twórcy portu na PC tak to ustawili, także jak zwykle od DF fajne obiektywne porównanie xD

26.11.2024 16:28
3
odpowiedz
makaronZserem
42
Generał

Nie ma najmniejszego sensu porównywać PSSR dostępnego wyłącznie na PS5pro z PC, to ma sens tylko, kiedy porównujemy PS5pro do PS5. Za duże różnice idące między tymi dwoma platformami, by uczciwe mówić o jakimś sensownym porównaniu, gdyby PSSR był dostępny na PC, moglibyśmy mieć rzeczywiście miarodajny test. To porównanie jednego programu, który ma działać z tylko jedną i to konkretną specyfikacją z jego wszystkimi modyfikacjami ograniczający i skupiający się tylko na tej jednej konstrukcji.

A jeśli dodany do tego, że porty na PC z konsol się od siebie nieraz różnią i są gorszej jakości, jak wyszło na jaw kiedy linus robił podobne testy, to że w PCtowej wersji upscaler źle wyświetlał trawę w ratchet and clank było winą assetów a nie upscalera.

post wyedytowany przez makaronZserem 2024-11-26 16:30:14
Wiadomość PSSR sprawdzony w The Last of Us. Miejscami technologia Sony radzi sobie lepiej od DLSS-a