Ta gra zachwiała posadami sieciowych FPS-ów. Kultowy Unreal Tournament, którego bał się nawet Quake, ma już 25 lat
Najpierw grało się samemu z botami w domu, potem w kafejce internetowej. A na końcu zakładało się sieć LAN między blokami i grało się w kilka osób. To był bardzo dobry konkurent dla Quake 3 Arena. Według mnie lepiej się grało w UT niż w Q3A.
spoiler start
oldunreal.com
spoiler stop
Q3A wymiatalo po calosci ale UT tez bylo bardzo dobre :]
Grało się i gra się do dzisiaj, super gra teraz jak i 25 lat temu, UT i Q3A zawsze w moim sercu.
Ta gra zachwiała posadami sieciowych FPS-ów
A Epic ma to w dupie i dlatego spuścił klasyka w kiblu jak najzwyklejsze gówno...
Obydwie były fajne tylko do Q3 trzeba było doinstalować trochę rzeczy samemu
(w UT sporo modów było praktycznie w standardzie - ba wystarczyło pograć na necie chwile i z automatu miałeś to co wszyscy)
Jeszcze nie tak dawno temu (może nawet wciąż) można było kupić unreale w 2 zestawach:
Antalogy: UT1999 + UT2004 + Unreal + Unreal 2
Antalogy+?: UT1999 + UT2004 + UT3 + Unreal + Unreal 2
Drugi zestaw oczywiście droższy, ale nawet ten był za 70~150 zeta nowy o ile dobrze kojarzę (mogła to być jakaś limitowana edycja).
Jeśli chcą teraz więcej to jest typowa korporacyjna degeneracja (produkują tak gó* gry że zaczęli żyłować ceny antyków... żeby sztucznie nagonić sobie klientom) to sugeruje kupić normalnie wycenione klasyki (w każdej generacji jest pełno klonów) albo współczesne indyki zanim korpo-gnidy zaczną patentować używanie strzałek do poruszania się czy temu podobne absurdy (nie zdziwiłbym się gdyby już patenty były) żeby pozwami monopolizować rynek dla swoich gniotów...