Gry na PS5 Pro mogą używać różnych wersji PSSR. EA przyjrzy się sprawie
Widzialem porownania standardowej i Pro, wyglada to conajmniej smiesznie jak fanboye albo oplaceni ludzie probuja to sprzedac. Taki Stellar Blade jest w natywnym 4k na ps4 w 30fps, a na PS5 Pro jest 60fps, ale.... w uspacelowanym 1440p do 4k. xD
Stellar blade w jedynym grywalnym trybie wydajnosci wyglada jak kupa na zwyklym PS5. Wymienilem PS5 Slim na PS5 Pro i sprawdzilem jeszcze raz te gre. W trybie Pro gra jest ostra (zniknela pixeloza oczywiscie), fps podskoczył do ~80fps. W trybie Pro Max grafika jest jeszcze bardziej szczegolowa ~55fps
Czyli mamy:
PS5 - pixeloza ~60fps
PS5 pro - ostry obraz ~80fps
Dalej sobie ogladaj skompresowany obraz na youtube i zyj w nieswiadomosci.
Taki Stellar Blade jest w natywnym 4k na ps4 w 30fps, a na PS5 Pro jest 60fps, ale.... w uspacelowanym 1440p do 4k. xD
Jeśli upscsler jest dobry to nie ma problemu, wyświetlanie w natywnym 4K to marnowanie zasobów. DLSS w trybie Quality skaluje właśnie z 1440p do 4K i obraz jest nie do odróżnienia, a jeśli już to nawet często jest lepszy niż natywny bo DLSS dodaje ładny antialiasing.