Imponująca wizualnie przygodowa gra akcji South of Midnight powstaje na Unreal Engine 4 celuje w 60 klatek na Xboxach
Sweet Baby Inc ALERT!
- Główna bohaterka Hazel została "race swapped" po tym, jak do produkcji dołączyły SBI i Microsoft.
- Zespół, który stworzył swój poprzedni, słynny tytuł „We Happy Few”, w większości odszedł.
- Awansowanie niewykwalifikowanego personelu na stanowiska kierownicze i zarządzania skutkowało bałaganem w projekcie.
- Menedżer społeczności jest otwarcie rasistowski.
- Film dokumentalny o grze, zaczyna się od rozmowy o „empatii dla ludzi, którzy nie są tacy jak ty”, a kończy się ciężką rozmową o znaczeniu „reprezentacji”.
Więcej:
https://x.com/Grummz/status/1856383189880844698
Zapowiada się świetnie, to najbardziej wyczekiwana przeze mnie nowa gra (tzn. niebędąca remakeiem, remasterem, rebootem albo kontynuacją serii). Oryginalna oprawa, fajny klimat (bagna!), klimatyczny voice-acting, dodatkowo całość jest mocno zanurzona w południowym folklorze.
Gierka prezentuje się spoko ale... Po twarzy bohaterki widać że, nasz ukochane Sweet Baby Inc. działało. Także no, ostrożnie.
A widziałeś styl graficzny tej gry? Tam wszystko utrzymane jest w nieco rysunkowej estetyce, przywodzącej na myśl mroczną baśń (trochę jak "Gnijąca Panna Młoda" Burtona czy Little Nightmares), więc i bohaterka wygląda odpowiednio.
https://www.youtube.com/watch?v=4xRuUaJYNtI
https://www.youtube.com/watch?v=g4oqgRLVmZw
Poklatkowwa gra bedzie miec 60 klatek
Było sporo podobnych śmiesznych komentarzy od ludzi, którzy nie rozumieli, że poklatkowa jest tylko animacja w przerywnikach, a nie samej rozgrywce, która jest płynna.
https://www.youtube.com/watch?v=J4UHyaaWXuw