Marki GTA, RDR i Civilization nie będą trwać wiecznie, twierdzi szef Take-Two. „To cecha fizyki, ludzkiego życia i w...
Via Tenor
Rozpad i entropia. To cecha fizyki, ludzkiego życia i wszystkiego, co istnieje na Ziemi.
Oj srogie piguly chlop musi brac przed zebraniami zarzadu. Oj srogie.
Gdybyśmy nie byli skłonni tworzyć nowych marek, kiedy pojawiliśmy się tutaj 18 lat temu, kiedy ryzyko było znacznie większe niż dzisiaj, cóż, nikt z nas nie siedziałby tutaj teraz i nie słuchałby tej rozmowy. To po prostu fakt.
Ale ryzyko tworzenia nowych marek jest właśnie teraz większe, niż kiedyś. Bo produkcja nie zajmowała 8 lat jak przy RDR2 i nie kosztowała setek milionów $. Teraz mamy czasy remaków, remasterów i ciągnięcia danego IP aż do porzygu, jak FC, AC, CoDa, czy Battlefieldów. Zmienia się tylko otoczka, dodają 1 lub 2 mechaniki i tyle. Bo jest to bezpieczne i wydawcy boją się ryzyka. Ile nowych IP powstawało za czasów PS2 czy PS3? A ile teraz. I to jest fakt Panie Zelnick.
A co ma do tego Civilizacja ? Ani to tych samych twórców, ani gatunek gry. Natomiast RDR i GTA robili Ci sami ludze (dosłownie Ci sami)