Były deweloper Blizzarda nie zgadza się z tym, że dla graczy „szczytem RTS-ów jest StarCraft 2 i nic nigdy nie będzi...
Ale to wygląda jak z jakiegoś Japońskiego anime mobilkowato i ta cukierkowa grafika ale i skiny są pewnie będzie można je sprzedawać.Jednostki nie wyglądają za ciekawie są nudne. Kolejny mod do S2.
SC:BW jest moim zdaniem najlepszym RTSm w historii, WC3 tuz za nim, podium zamyka AoE2.
SC2 byl co najwyzej dobry, pamietam bete SC2 WoL wygladal graficznie gorzej niz WC3, potem sie juz postarali na miano Kibla Trzy w kosmosie. Balans w WoLu nie istnial, kto pamieta Infestory ten pamieta. Kampania byla taka jakas mieszana, niby fajne misje i rozbudowany custom w jednostkach, ale swiat SC zmiekczal, z trzech ras gdzie kazda ma swoje za uszami, w SC2 mamy back to hero love story. Juz nie bede wspominal o prosach z BW krytykujacych SC2 i slabym wyniku finansowym.
WoL 8/10 bo byla to nowosc
HotS 7/10 bylo juz gorzej
LotV 6/10 nawet nie przeszedlem kampanii, beta byla w miare fajna bez tych debilnych macro mechanics.
Kampania WoL była bardzo urozmaicona, nieźle prowadzona. Na poziomie zbliżonym do WC3, ale może nawet lepiej. Fabularnie spójność i jakość gorzej niż Ep1 i 2 z SC1, ale lepiej niż Ep3 i Ep5.
Natomiast Hots to tragedia, najglupsza, najbardziej psująca lore całej gry.
LotV był już tylko dziecinny i naiwny gorzej niż dowolna kampania z SC1, ale spójny i logiczny na poziomie Ep6
No i SC2 był długi, 3 kampanie dużo dluzsze niż 6 kampanii z SC1, tylko ten HotS. Były też pamiętne misje, jak ucieczka przed słońcem, zombie, napad na pociąg czy Media Blitz
Ktoś tu chyba nie grał w Total Annihilation. Pod względem strategicznym StarCraft jest przy tym bidą z nędzą.
Były deweloper Blizzarda nie zgadza się z tym, że dla graczy „szczytem RTS-ów jest StarCraft 2 i nic nigdy nie będzie lepsze od StarCrafta”
No i dlatego obie gry, przy których pracuje wyglądają jak kopie SC2, lol. I chyba obie to kolejne nudne gry usługi nastawione na trzepanie kasy od lemingów, gdzie misje fabularne, o ile takie się kiedykolwiek pojawią, będą zrobione na "odwal się".
Tempest Rising zjada ter jego cukierkowe giereczki na śniadanie.
Nie ma nic lepszego niż SC2 i patrząc na kondycje gatunku pewnie długo nie będzie.
SC to zawsze było cukierkowe pierdololo z masą bzdur i o zręcznościowym charakterze a mniej strategicznym. Lubię za klimat i jako taka fabułę ale Total Annihilation czy nawet Supreme Commander dają więcej satysfakcji.
Oj nieeee SC + BW to nie bylo cukierkowe pierdololo :D
OG Starcraft byl bardzo ponury i mroczny, grafika byla bardzo szorstka, tam nie ma tych dobrych, wszyscy sa zli, walcza o dominacje nad innymi i przetrwanie.
W BW na wysokim poziomie Korki mialy dziesiatki taktyk i strategii zmieniajacych sie dynamicznie w zaleznoaci od mapy, sytuacji i od tego co robi przeciwnik. Przeciez to byly maszyny trenujace po 10h dziennie i nie rzadko nawet wiecej. Zadna inna gra wczesniej nie miala pro hausow z trenerami i maszynkami, ktore trzepaly po 10h dziennie w to samo.
Ta najlepszość to tylko kwestia gustu, dla mnie od Starcrafta lepszy był Earth 2150.
Nie ma takiego jak "najlepszy RTS" w moim odczucie, gdyż każdy tytuł jest wyjątkowy i niepowtarzalny. Są gry RTS warte czasu i są gry RTS niewarte czasu.
StarCraft, WarCraft, Command & Conquer, trylogia Myth, World in Conflict, Total Annihilation i inne gry RTS. Każdy tytuł daje inne doznanie i wyzwanie, oraz kampanie dla single z własne fabuły.
Pojęcie najlepszy RTS dla każdego jest inne, ale nie sposób odnieść wrażenia, że coraz mniej gier z tego gatunku wychodzi. Ja czekam na Tempest Rising od weteranów Westwood Studios, ale mogłoby więcej takich gierek wychodzić a StarCraft 2 do dziś jest bardzo grywalny.
Kampania WoL była bardzo urozmaicona, nieźle prowadzona. Na poziomie zbliżonym do WC3, ale może nawet lepiej. Fabularnie spójność i jakość gorzej niż Ep1 i 2 z SC1, ale lepiej niż Ep3 i Ep5.
Natomiast Hots to tragedia, najglupsza, najbardziej psująca lore całej gry.
LotV był już tylko dziecinny i naiwny gorzej niż dowolna kampania z SC1, ale spójny i logiczny na poziomie Ep6
No i SC2 był długi, 3 kampanie dużo dluzsze niż 6 kampanii z SC1, tylko ten HotS. Były też pamiętne misje, jak ucieczka przed słońcem, zombie, napad na pociąg czy Media Blitz